Anak Anwar kini sayang pada Mahathir demi rakyat..


Tak faham betul dengan anak bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ni… Mana tidaknya… Anak perempuan kedua peliwat tersebut, Nurul Nuha Anwar kini dilihat seperti memaafkan pula perlakuan kejam bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Sebelum ni masa bapaknya bersalaman dengan Maha Firaun tu dia seperti memaafkan Mahathir… Tetapi baru-baru ni keluar kenyataan menuntut Mahathir untuk meminta maaf kepada bapaknya! Sekarang ni timbul pula isu meminta orang ramai mengabaikan tuntutan permohonan maaf dari Mahathir tersebut.

Adoiiii… Mana satu ni Nurul Nuha oiiii… Nak cari populariti ka apa?? Cakap tak serupa bikin! Sekejap benci sekejap sayang… Jangan main wayang sangat boleh tak?? Orang ramai pun dah jijik dengan lakonan dan sandiwara kisah sedih keluarga korang tu.

“Saya rasa isu itu tak perlu diungkit. Saya dah sebut dalam kenyataan sebelum ini bahawa kami akan sokong dengan apa-apa keputusan yang dibuat oleh papa dan itu penting.

“Isu itu saya rasa kita terus lihat ke hadapan dan ada reform agenda yang mereka sama-sama bersetuju antara papa dan Tun Mahathir, sekarang kita fokus ke hadapan dan apa yang terbaik negara,” katanya.

Nampak sangat yang anak Anwar ni langsung takde pendirian yang tetap! Bila bapaknya keluarkan kenyataan bersama dengan Mahathir berhubung kes menentang Akta Majlis Keselamatan Negara (MKN)…. Terus Nurul Nuha beperwatakan seperti memaafkan maha Firaun tu.

Kalau macam ni la pendirian Nurul Nuha… Dia memang tak layak untuk jadi wakil rakyat! Pendiriannya berubah-ubah… Langsung tak matang dan terlalu mengikut emosi… masa marah cakap lain masa suka cakap lain pulak! Sangat memalukan!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s