DAP hapuskan kuota bumiputera di Selangor untuk ajar melayu berdikari?

Bukan kuota Bumiputera dihapuskan, tapi sebenarnya harga pangsapuri bagi bukan bumiputera diturunkan sebanyak 10 peratus untuk kesamarataan..

Nampak tak permainan cina kisau dari parti Roket di Selangor? Apa beza bila ada kuota bumiputera, tapi bukan bumiputera boleh beli rumah yang sama dengan harga setaraf?

Bila rakyat bising, wakil parti Roket mula pusing cakap macam lepas minum wiski 3 botol.. Bab-bab cakap putarbelit ni memang serah kat cina Roket laa.. Dorang semua ada PHD dalam menipu rakyat..

Apa yang jadi kat Selangor ni sama je macam di Penang.. Kalau korang ingat lagi masa banjir di Penang dulu.., Guan Eng kata kerajaan DAP bukan tak mau cegah banjir, tapi hujan turun lebat sangat.. So rakyat tak boleh marah DAP.., tapi marahlah Tuhan..

Di Selangor.., rakyat khususnya bangsa melayu tak boleh la nak marah DAP pasal isu kuota ni kann.. Dorang cuma turunkan harga bagi pangsapuri yg dibeli oleh bukan bumi je.. Bumiputera tetap ada diskaun dan takde sapa pun kacau kuota tu.. 

Maka kena tipu lah sampai mampus bumiputera di Selangor oleh geng-geng parti Roket..
Yang peliknya, mana Menteri Besar Selangor yang kononnya nak jaga kepentingan bumiputera di negeri tu? Mana si Azmin menyorok? Kenapa tak bagi komen pasal ni??

Lupa pulak bahawa MB Selangor tu mana berani bersuara dengan geng-geng Roket laknatullah.. Senang cakap, telor MB Selangor ni dalam gengaman dorang lah.. Sebab tu mana dia berani bersuara pasal kebajikan bangsa melayu dan bumiputera di negeri tu..

Kesimpulannya.., padanlah muka pengundi-pengundi Pakatan di Selangor.. Korang hadaplah kezaliman geng-geng Roket dan bertabahlah bila selalu kena kencing atas kepala macam tu.. 

Biasalah kann.. Rakyat Selangor yang undi Pakatan tu memang jenis walak membabi buta.. Jadi memang padanlah kalau selalu kena tipu pun.. Hahaha..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s