DAP dan Mahathir akan berkerjasama hancurkan Malaysia.

mahathir-dan-kit-siang

Mahathir mesti gembira bila DAP dah menyatakan persetujuan untuk berkerjasama dengan parti dedak yang dia baru tubuhkan tu.. Sekurang-kurangnya, tercapai lah cita-cita Mahathir untuk jadi ‘pejuang rakyat’ yang bernaung dibawah tapak kaki kiasu DAP lepas ni..

Dulu Mahathir lah orang yang paling lantang kutuk DAP dan hasut rakyat supaya anggap DAP tu sebagai parti komunis.. Sekarang ni tanpa rasa malu dan tanpa sedar diri, Mahathir dah jadi talibarut DAP untuk melingkupkan kerajaan melayu didalam negara..

Bila orang kata dia dah nyanyuk.., tahu pulak Mahathir dan para pentaksubnya marah.. Tapi korang fikirlah sendiri beb.., tak nyanyuk apanya kalau sekarang dia berpeluk jilat bagai punggung DAP hanya semata-mata nak gulingkan kerajaan Islam Malaysia?

Ramai yang pasti ingat dulu macam mana Mahathir bagi nasihat kepada Anwar dan juga ‘musuh-musuh’ politiknya yang memilih pentas politik pembangkang selepas keluar UMNO.. Kata Mahathir, hanya orang yang tak kenang budi pemimpin sahaja yang sanggup berkerjasama dengan DAP dan pembangkang..

Sekarang ni apa sudah jadi beb?? Mahathir lebih suka jilat kahak hijaunya sendiri demi dendam kesumat terhadap Perdana Menteri Najib Razak.. Mahathir rela negara kacau bilau kerana kehendak dia dan kroninya tak dipenuhi oleh kepimpinan baru kerajaan..

Nampak sangat Mahathir gila kuasa dan nak semua orang ikut cakap dia.. Anak dia nak diangkat sebagai pemimpin utama politik negara walhal si botak tu langsung tak bijak berpolitik dan tak pandai mentadbir..

Kroni Mahathir dulu pun disuruhnya Najib jaga walaupun jelas bahawa kroni-kroni dia tu semua langsung tak menyumbang kebaikan pada negara.. Korang tengok je lah apa jadi pada Proton dibawah kelolaan Mahathir.. 30 tahun lebih beb langsung tak mampu bersaing di luar negara..

Itu belum cerita macam mana KLCC dan juga benda-benda lain yang banyak merugikan rakyat secara tak langsung.. Yang untung zaman Mahathir hanyalah kroni-kroni dia sahaja.. Bangsa melayu pun tak untung banyak bila Mahathir memerintah.. Jangan nafi bab tu..

Dan sekarang ni, Mahathir berkerjasama dengan DAP kiasu untuk selamatkan negara kononnya.. Sapa percaya memang dia gila!! Korang jangan buat-buat buta dengan apa yang jadi di Penang bila DAP perintah beb.. Habis kampung melayu tergadai dan orang-orang melayu dihalau keluar secara halus..

Di Selangor, peniaga-peniaga melayu banyak je dinafikan hak untuk mencari rezeki.. Semua hasil usaha DAP yang sangat ‘disayangi’ oleh Mahathir sekarang ni.. Macam ni korang percaya rakyat mampu diselamatkan? Mahathir dan DAP confirm akan hancurkan negara kalau dorang diberikan kuasa!

Jadi.., jangan percaya sangat bila orang tua nyanyuk dan juga cina kiasu laknat berjanji ye.. Kalau nak teruk boleh lah percaya.. Tapi kalau nak selamat, elok abaikan je Mahathir dengan DAP tu…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s