Anwar sakit misteri dalam Penjara… Kena sampuk hantu jamban

Sakan noh si bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, sampai 17 orang pakar perubatan datang merawat penyakit sakit bahunya tu.

Amboiiiii sorang dua saja tak cukup sampai hentam mai berbelas-belas orang doktor pakar mai merawat… Puaih hati nohhh!

Itu baru sakit bahu je.., belum lagi sakit nak mati… Kalau sakit nak mati maunya bawak seluruh Doktor Pakar di Malaysia gamaknya kann…

Menurut Kementerian Kesihatan, pihak mereka telah memberi jaminan bahawa Anwar akan diberi perhatian dengan penuh kasih sayang agar kesakitan yang dialaminya itu kembali pulih seperti sedia kala.

Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah pula berkata, seramai 17 pakar perubatan itu datang dari sektor awam dan swasta.

“Ini bagi memastikan beliau menerima rawatan sewajarnya daripada pengamal perubatan profesional yang pakar dalam bidang masing-masing,” katanya.

Seramai 17 pakar kesihatan itu datang dari lapan disiplin berbeza iaitu Orthopedik, dua dari perubatan, Urologi dan Radiologi, seorang masing-masing dari Dermatologi, Neuologi, telinga, hidung dan tekak (ENT) dan pergigian. Haaaa alang-alang tu rawat habis semua satu badan.

Lepas ni harap Bang Non jangan bagi alasan sakit itu ini lagi ye.. Untuk merawat sakit bahu yang dialaminya tu, dorang sudah sediakan seorang fisioterapi. Lepas ni jangan pulak cakap yang pihak mereka tak ambil peduli pasal penyakit Anwar macam yang didakwa Nurul Nuha tempoh hari tu.

“Beliau (Anwar) tidak dinafikan untuk mendapatkan rawatan. Sama seperti pesakit lain, keperluan rawatan dinilai berdasarkan keperluan,” katanya Pengarah Kesihatan Penjara.

Haaa…, dengar tu wahai semua pemuja Anwar!! Ini sampai 17 orang pakar tapi kalau dok sakit lagi itu maknanya sakit mengada-ngadalah Bang Non korang tu! Kalau dia merungut lagi lepas ni.., kita lempar dia dalam kandang singa di Zoo Negara..

Advertisements

Aksi bangga gadis melayu bertudung sedut air liur boifren

Anak sapa ni yang beraksi mengalahkan puak-puak kafir? Ada sesapa yang kenal tak? Kalau ada yang kenal, tolong passing gambar ni pada mak bapak budak ni ye..

Bukannya apa, bangga sangat nampaknya budak pompuan ni tayang gambar aksi sedut air liur boifren dia tu.. Sedap sangat gamaknya air liur jantan tu sampaikan dia bangga nak kongsi dengan sekalian umat Islam yang ada..

Ni dah tentu-tentu tak kawin lagi kann.. Kalau setakat cium macam ni dah kira biasa.., nanti berenang berirama atas toto kat rumah sewa atau buat kuak lentang dalam semak tepi hutan sawit pun kira biasa lah..

Pastu cukup tempoh.., pakat meroyan la jumpa bayi baru lahir dibuang di tempat sampah.., di tepi masjid ataupun dalam longkang hasil dari perbuatan sumbang aksi jolok kelangkang dua remaja berkenaan..

Masyarakat melayu/Islam dalam negara pun mula dok salahkan satu sama lain kononnya keruntuhan akhlak semakin menggerunkan dikalangan remaja melayu.. Walhal sapa yang patut disalahkan sebenarnya?

Gua dah laksanakan tugas gua bila sebarkan gambar-gambar aib macam ni.. Dengan harapan mak bapak diluar sana lebih prihatin tentang perangai setan anak-anak dorang dibawah pengaruh jantan bergelar boifren..

Kalau la benda ni jadi depan gua, confirm dua budak merenyam dalam gambar tu sedut tapak tangan pulak beb.. Itu kira ok la sebelum dorang sedut pulak api neraka bila tanggung dosa buang anak nanti kann…

Kepada mak bapak budak2 diatas, nanti korang jawab ye tentang kegagalan korang mendidik anak.. Tak payah bangga sangat boleh ada rumah besar atau kereta besar kalau tak sedar anak-anak sendiri dirasuk syaitan besar.. Hohohoho

Anak Yatim di Terengganu dipaksa cium kaki tauke kedai makan

Baru-baru ni ada satu video tersebar di media sosial, seorang budak perempuan anak yatim dipaksa cium kaki oleh seorang budak perempuan lain yang dikatakan anak pemilik kedai makan di Terengganu.

Ewahhh-ewahhh minah gemok tak sedar diri ni, ‘sedap’ dia bagi kaki tu kat orang untuk dicium ye?? Perangai buruk benor!!! Perbuatan kurang ajar minah ni mendapat kecam orang ramai. Di laman Facebook dia tu payah nak habaq la kan, penuh cacian dari orang ramai.

Yang lebih ‘panas’tu, masa anak yatim tu cium kaki minah tu turut ada saksi tak bertauliah dan juga dikatakan mak kepada minah kurang ajar tu! Siap tepuk tangan lagi tu yang tak boleh blah!

Seronok dia noh anak buat biadap kat orang macam tu???? Bangga ke??? Disebabkan perbuatan biadap perempuan tu, kedai makan bapak dia turut terima tempiasnya.

Bak kata pepatah kerana setitik nila, rosak la susu sebelanga, kan? Orang ramai pakai boikot kedai makan bapak dia. Di menguar-uarkan di laman sosial, ‘kempen boikot kedai Badrol ICT Teluk Ketapang.’

Pemilik kedai tu diminta tampil buat penjelasan pasal isu anak dia tu untuk meredakan kemarahan orang ramai. Kalau tak tampil kan diri untuk jelaskan semua ni, lepas ni tutup la kedai tu. Dah tak laku!

Remaja pompuan bangga tayang tali baju dalam..

Hai dik bangga ye tayang aurat cenggitu??? Nak tunjuk apa yang menarik sanggat tu? Nak main teka-teki? Teka baju dalam warna apa hari ni ye?? Bangang betul la minah ni.

Buat muka penyek macam itik tu ingat comel la tu, muncung mulut sikit nanti ramai la yang ’like’ noh. Tak ada ‘modal’ lain ke nak cari ramaii pengikut di media sosial???

Status yang menyampah dan bodoh, ‘hai Hey Yoe.. Dedahkan Aurat Jap.. Hhhiihi..Tak Leh Lama..hahahhaha’.

Ramai anak melayu jadi macam ni sekarang, dah tak terkawal dah. Cara lelaki lain pula, merempit sana sini kononnya tunjuk hebat. Yang perempuan cenggini pula, buka sana sini ditayang. Haru-haru.

Maruah dah tak ada makna bagi diorang. Nak ikut cara barat tayang sana sini dan terjojol sana sini dipertontonkan kepada orang tanpa segan silu!!Bila ditegur kata tak open minded dan tak ikut arus permodenan kononnya.

Bila menyesal suatu hari nanti, nak menangis air mata darah sekalipun dah tak berguna. Hidup ni jangan disia-siakan dengan benda yang tak mendatang faedah dan merosakkan diri sendiri!