MAT SABU SOKONG ANWAR "MELIWAT" DI KAJANG.

Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata parti itu tidak akan memboikot kempen Pakatan Rakyat dalam pilihan raya kecil (PRK) DUN Kajang.

Beliau menegaskan demikian walaupun mengakui pandangan keras PAS Selangor dan Dewan Pemudanya semalam, yang mengkritik tindakan PKR mengosongkan kerusi tersebut untuk memberi laluan kepada PRK.

Bercakap dalam satu sidang akhbar bersama dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini, Mohamad berkata PAS tidak akan memboikot PRK tersebut dan akan menyokong PKR.

Anwar yang juga ketua umum PKR akan dicalonkan bertanding kerusi DUN Kajang berikutan peletakan jawatan mengejutkan penyandangnya, Lee Chin Cheh dua hari lepas.

p/s: Mat Sabu dah keluar “fatwa”.., Pok Nik Ajis bila pulak? Kikikiki

Advertisements

GEMPAR!!! 8 ORANG ADUN PAKATAN DI SELANGOR AKAN LETAK JAWATAN BESOK!!!

Heran betul dengan puak-puak Pakatan ni kann.., hari tu dorang sibuk bertanding dalam Pilihanraya kononnya nak bela nasib rakyat. Janji sana sini dan menipu sana sini bagai nak rak.. Alih-alih bila dapat jawatan Adun, suka-suka hati mak bapak dorang pulak nak letak jawatan.. Apa kejadahnya semua ni??

Adun-adun Pakatan tu lupa ke bahawa yang bagi dorang jawatan tu adalah rakyat. Pasal apa dorang tak hormat pada rakyat bila nak letak jawatan? Sekurang-kurangnya tanyalah pendapat rakyat yang mengundi dorang masa pilihanraya dulu.. Mana boleh main cabut macam tu je beb!!

Tak kiralah kan rakyat tertipu ke apa masa pangkah kertas undi.., yang penting jawatan yang diberi tu merupakan amanah rakyat untuk menggalas tugas sebagai wakil di kawasan berkenaan. Mana boleh sesuka nafsu je nak letak jawatan atas alasan nak memperkukuhkan parti kononnya. Macam gampang betul!

Yang paling gua tak boleh blah.., Adun Kajang tu dikatakan letak jawatan semata-mata nak bagi Anwar bertanding untuk jadi Menteri Besar Selangor! Tak ke macam haram punya alasan tu beb? Semata-mata nak bagi Aljuburi tu jadi MB, cina sepet tu sanggup khianati tanggungjawab rakyat pada dirinya. Memang buta perut punya cina Pakatan!

Yang gua heran, kenapa cina sepet Kajang tu sorang je yang sanggup letak jawatan? Kenapa Adun-adun Pakatan lain di Selangor tak letak jawatan sekali? Ni lah masanya untuk berkorban demi Anwar Blakang Taro tu.. Takkan tak sanggup lepaskan jawatan demi Bang Non yang dikasihi kot?

Apapun, puak-puak khawarijj Pakatan tu semua memang tak boleh pakai. Kalau pemimpin dorang pun 3 suku macam Adun Kajang tu, apatah lagi penyokong dibawah… Korang fikirlah sendiri ye.. Hahahaha…

[EDISI 18SXX] HETTY SARLENE TAYANG DADA UNTUK PEMINAT.

Lama gua tak usik pasal artis Malaysia ni kann.. Hari ni gua nak komen sikit pasal artis wanita melayu yang sorang ni.. Mungkin dia rasa teruja sangat nak tayang aset montok kepunyaan dia tu sampaikan lupa bahawa dia adalah seorang melayu yang beragama Islam.

Memanglah gaya atau fesyen berpakaian tu adalah hak individu, tapi kena ingat jugak hukum serta adab kita. Kalau dah sengaja nak tayang lurah dan “buah” yang ada tu pada umum, itu dah jadi satu perbuatan kurang manis beb.

Tambah-tambah pulak bila yang buat macam tu adalah artis wanita melayu yang ada peminat di seluruh negara. Takkan tak tahu malu sangat bila sengaja dedahkan bentuk tubuh yang tak sepatutnya pada umum?

Gua terfikir, untuk apa artis ni pakai fesyen sampai macam tu? Nak bagi angin senang masuk dalam baju untuk elakkan panas ke? Atau sengaja nak bagi orang laki tahu bahawa dia mempunyai bentuk dada yang menawan?

Tak pun, artis tu sengaja nak pakai macam tu agar ada orang-orang besar termasuklah ahli politik termakan “umpan”. Ni kira macam pelaburan lah kann.. Cuma modalnya bagi artis-artis macam ni ialah sekujur tubuh dan aset-aset HOT untuk dipertontonkan. WTF!!!

[RACIST] NGA KOR MENG NAK PROTON DISERAHKAN HAK MILIK KEPADA CINA?

Gua pelik betul dengan perangai cinabeng sekor ni.. Tak habis-habis dia nak dengki dengan Syed Mokhtar.. Kalau korang ingat lagi, hari tu apek ni bising sebab Syed Mokhtar menguasai pasaran gula di Malaysia.. Sekarang ni dia meroyan pulak pasal bantuan kerajaan pada Syed Mokhtar melalui Proton.

Kenapa apek ni tak pernah bising bila Robert Kwok dapat pelbagai bantuan kerajaan dulu? Dan kenapa pulak Nga Kor Meng tak bising bila banyak taikun cina kuasai ekonomi negara melalui pemilikan syarikat-syarikat besar dalam negara?

Kenapa apek DAP tu tak bising pasal kelonggaran yang kerajaan bagi pada puak-puak sepet tu untung cari untung di Tanah Melayu ni? Tak bising sebab cina-sama cina? Dan bising bila Syed Mokhtar dapat sebab Syed Mokhtar tu adalah MELAYU??? Rasis punya apek DAP!!!

Inilah perangai sebenar puak-puak cina DAP yang sentiasa dengki atas kejayaan bangsa melayu di Malaysia. Kalau boleh, dorang je nak jadi kaya dan berjaya. Dan kalau boleh, dorang nak kaut semua kuasa untuk kawal satu negara.

Kena ingat beb.., Nga bising bila kerajaan bagi bantuan kepada Proton sebab Syed Mokhtar tu orang Melayu! Nga meroyan sebab nampak anak melayu mula berjaya saingi kekayaan cina-cina kiasu di dalam negara.

Cuba kalau Proton tu bos besar dia cina.., gua confirm tak ada sekor pun cina-cina didalam negara ni akan bersuara sebab dorang akan jaga perniagaan kaum dorang sendiri.

Percayalah.., Nga Kor Meng ni akan terus bising pasal Syed Mokhtar.. Hari ni dia meroyan pasal Proton kononnya demi rakyat.., tapi gua yakin kalau Proton tu diserahkan pada kaum cina, diam lah si Nga DAP ni beb! Itu yang dorang nak sebenarnya!