HAMPIR DILIWAT.., ARTIS LELAKI DEDAH KEJADIAN SEBENAR..

Cehhh!! Gua ingat Anwar sorang je yang ada skandal meliwat.., rupanya artis lelaki yang agak popular ni jugak pernah lalui pengalaman ngeri yang sama beb..

Tapi nasib baiklah artis tu cuma hampir-hampir diliwat je.., bukannya betul-betul diliwat.. Kalau tak, habislah keterunaan yang dia pertahankan selama ni kannn…

Ishhh…, apa nak jadi sekarang ni yee.. Bukan je pompuan dalam bahaya kalau berseorangan.., tapi lelaki pun dah tak selamat lagi beb.. Tambah-tambah pulak lelaki macho macam gua ni.., memang bahaya jalan sorang-sorang waktu malam..

Mana lah nak tahu kannn.., silap-silap haribulan.., hilang backside virgin beb… Awwwww… Tak relaaaa.. Huhuhuhu…

Bunyinya agak menyeramkan, tapi itulah yang terjadi kepada pelakon popular, Johan As’ari apabila dia hampir menjadi mangsa liwat.

Namun, insiden itu hanya berlaku di dalam satu babak drama terbaru terbitan TV3, ‘Karlos’ yang akan ditayangkan pada 4 Mac ini.

“Jujurnya, saya berat nak melakonkan babak tersebut. Rasa gementar pun ada apatah lagi si pelaku watak yang hendak meliwat itu cukup menjiwai lakonanya.

“Tapi jangan risau kerana tidak ada pun aksi keterlaluan yang ditunjukkan cuma ‘short scene’ sahaja,” kongsinya.

Ditanya adakah dia rela hati membawakan watak sedemikian jawabnya;

“Ikutkan skrip asal mahukan saya diliwat, tetapi selepas saya berbincang dengan pengarah dan penulis skrip akhirnya babak tersebut diolah agar tidak keterlaluan.
“Itu yang jadi sekadar hampir diliwat. Bukan apa, saya bimbang persepsi orang nanti dan akhirnya mereka pun bersetuju.”

Selain Johan yang membawakan watak Karlos, pelakon lain yang terlibat adalah Syazwan Zulkifli (Kenji), Nam Ron (ayah Karlos), Sherie Merlis (ibu karlos), Jay Iswazir dan ramai lagi.

Advertisements

JAMBATAN RUNTUH DI CYBERJAYA.. MENTERI TERBABIT PATUT BUAT PENJELASAN..

Sebuah jambatan di Cyberjaya di persimpangan bertingkat Taman Sains Selangor 2 menghala ke Lebuh Raya Elit runtuh petang tadi.

Difahamkan ianya runtuh kira-kira antara jam 1 hingga 2.30 petang tadi.

Menurut laporan beberapa portal berita, polis Polis Dengkil mengesahkan terdapat laporan dibuat mengenai runtuhan itu sebentar tadi.

Jambatan tersebut dikatakan didalam proses baikpulih kerana tanah dikawasan tersebut mendap.

Jabatan Bomba dan Penyelamat menyebut tiada mangsa dilaporkan terlibat.

p/s: Gua harap Pak Menteri cepat tampil buat penjelasan tentang kejadian ni.. Jangan dok nganga saja sambil relaks dalam Ofis berhawa dingin je beb..

CAI-CAI PAS KURANG AJAR PADA TUHAN!!

Korang tengok sendirilah ye perangai puak-puak Pas yang tak mensyukuri nikmat yang dikurniakan pada dorang..
Kerajaan Malaysia yang diterajui oleh Najib dan Umno dah di amanahkan oleh Tuhan untuk memakmurkan negara dan menjaga kebajikan rakyat.
Dan selama 55 tahun negara ni aman dan sejahtera dibawah pentadbiran kerajaan yang ada sekarang..
Semua ni bukti bahawa Tuhan redha dan memberkati kerajaan yang sedia ada ni beb..
So apa salahnya kalau kita berterima kasih dan bersyukur dengan nikmat yang Tuhan bagi melalui kerajaan dibawah Najib serta pemimpin- pemimpin terdahulu..
Tapi macai-macai Pas memang biadap beb.. Dorang bukan saja biadap pada pemimpin islam, tapi dorang kurang ajar pada Tuhan yang dah bagi dorang rezeki..
Semua ni ajaran sapa lagi kalau bukan dari setan-setan berserban dalam parti cap bulan tu..
Memang sesat lagi menyesatkan betullah dorang tu semua kannn…