Gambar HOT!! Fida Ibrahim tak kisah DICIUM jantan…

Nama artis ni memang jadi sebutan selepas kemunculannya dalam video klip lagu “Apo Kono Eh Jang” bersama Ac Mizal.. Memang sedap beb suara Fida ni dalam lagu tu..

Dengan liuk lentuk tarian yang dikatakan separa seksi.., Fida dah buat banyak jantan-jantan kabaret diluar sana gila bayang beb..

Tapi malangnya.., jantan didalam gambar bawah ni memang beruntung dapat cium Fida.., dikhalayak ramai pulak tuu.. Huhh!!! Memang melampau!!!

Korang tak percaya??? Jom tengok gambar yang confirm bukan superimposed ni beb.. Mamat Sepah mesti meleleh hingus bila tengok ex-girlfriend dia kena cium macam tu… Huhuhu…

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Advertisements

Gambar TERKINI Nasha Aziz 41 tahun yang Super Seksi & Cun

Sudah menjangkau usia 41 tahun, Nasha Aziz masih lagi kelihatan cantik dan menawan tambahan lagi, masih juga seksi.

Namun dalam usia yang sebegini, pasti ramai yang sudah mengetahui yang Nasha masih lagi belum berkahwin malahan dia sendiri akui dirinya masih single.

“Saya masih solo. Tak mengenali, mengenali pun. Penat lah nak kenal-kenal.

Lagipun banyak benda yang kita perlu mengenali, kan. Saya serahkan pada-Nya”

“Lagipun saya tidak menerima sebarang desakan dari keluarga mahupun teman-teman rapat,” ujar Nasha Aziz.

So.., masih ada peluang dan ruang untuk jantan-jantan kabaret diluar sana untuk memikat hati Nasha Aziz ni..

Nasib baik hati gua dah official milik Maya Karin.., kalau tak dah lama gua offer kat Nasha ni beb..

p/s: Perghh…, Dia punya senyum memang boleh bikin berdarah hidung walaupun Nasha Aziz dah masuk 41 tahun..

Mahathir sebenarnya Mursyidul Am Umno.. – Anwar Ibrahim

Anwar Ibrahim didalam laman Twitternya menyifatkan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai Mursyidul Am Umno kerana dilihat cuba mencatur politik dalaman parti melayu terbesar tersebut.

Anwar menulis sedemikian ekoran dari kenyataan Tun Mahathir yang beranggapan bahawa Datuk Seri Mohd Najib Razak perlu berundur jika gagal meraih majoriti besar dalam pilihan raya umum ke-13 akan datang.

Kenyataan bekas perdana menteri itu dilihat memberikan gambaran Najib berhadapan tugasan besar bagi memastikan Barisan Nasional (BN) kembali mendapat majoriti tradisi dua pertiga di Parlimen agar kerajaan dapat melaksanakan segala polisi tanpa gangguan daripada pembangkang.

“Jika dia gagal, sudah tentu dia harus berundur,” kata Dr Mahathir kepada pemberita selepas forum anjuran Institut Strategi dan Kepimpinan Asia (ASLI) di ibu kota hari ini.

Walau bagaimanapun, Dr Mahathir menambah, terpulang kepada ahli-ahli Umno untuk menetukan nasib presiden mereka sekiranya gagal melebihi pencapaian bekas perdana menteri Tun Abdullah Badawi.

“Ianya terpulang kepada ahli untuk tentukan masa depannya.

“Ahli berhak untuk tentukan siapa akan menerajui parti selepas pilihan raya,” kata Mahathir menjawab soalan kepada wartawan tentang sama ada Najib perlu memberikan laluan kepada Muhyiddin ataupun tidak jika gagal meraih majoriti besar.

Nasharuddin tak boleh perjuangkan Islam dalam Umno

Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa yang digugurkan keanggotaan oleh Majlis Syura, 13 Januari lalu, perlu keluar Pas jika berhajat untuk menyertai parti lain, tegas Pesuruhjaya Pas Johor, Datuk Dr Mahfodz Mohamed.

“Jika dia pilih parti lain untuk dianggotai, dia kena keluar Pas kerana dia tak boleh menyertai dua parti. Isunya kini beliau hanya digugurkan oleh Majlis Syura.

“Bagi saya tidak ada halangan Nasha untuk terus aktif dalam parti namun dia kena ikut peraturan yang ditetapkan, malah tahun depan masih ada pemilihan, dia boleh bertanding sebagai Timbalan Presiden jika mahu,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Mahfodz berkata, Nasha sememangnya aktif dalam pertubuhan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) iaitu Yayasan Al-Quds, dan itu hak beliau untuk meneruskan aktiviti dan cita-cita.

“Saya percaya tentunya sebagai manusia akan timbul perasaan kecil hati apabila Nik Aziz (Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat) bersuara bagi menentukan kedudukannya sebagai Ahli Parlimen Bachok.

“Tapi jika perkara itu membuatkan dirinya hendak keluar, itu hak dia. Sekiranya ia benar terjadi ia memang memberi kesan kepada Pas tetapi saya percaya ia bukan itu tempoh yang lama,” katanya.

Jelasnya, jika Nasha benar-benar ingin mendaulatkan Islam, hanya Pas sahaja parti yang memperjuangkan wadah Islam.