Akibat Isteri curang.., suami merajuk 9 bulan atas pokok..

Seorang suami dayus tinggal di atas pokok sejak sembilan bulan lalu dan enggan turun kecuali isterinya meminta maaf kerana bersikap curang terhadapnya.

Bagaimanapun, si isteri tidak juga memohon maaf, malah tidak pernah menjenguk suaminya sepanjang tempoh sembilan bulan itu.

Sanjay berkahwin dengan Tara di Baragaon, Varanasi tahun lalu sebelum berpindah ke Mumbai. Namun, Mac lalu, ketika pulang lebih awal dari kerja, dia mendapati wanita yang baru dikahwininya itu berasmara dengan seorang jiran di rumah mereka.

Kecewa dan rasa terhina, Sanjay menuntut Tara memohon maaf atas kecurangannya tetapi wanita terbabit enggan.

Sanjay bertindak membawa isterinya pulang ke kampung sebagai usaha untuk menyelesaikan masalah mereka. Bagaimanapun, Tara ingkar dan mengatakan dia ingin kembali ke Mumbai sebelum meninggalkan rumah ibu bapanya.

Dalam percubaan terakhir untuk memenangi semula hati isterinya, Sanjay memanjat pokok jambu di pinggir kampung dan tinggal di atas pokok itu sejak kejadian berkenaan.

Sanjay berkata, dia hanya akan turun dari pokok itu jika Tara meminta maaf dan pulang ke pangkuannya. Walaupun dipujuk keluarga, Tara enggan mengubah pendiriannya.

Pada awalnya, Sanjay enggan makan dan meneruskan hidup hanya dengan memakan jambu. Namun, apabila semuanya sudah habis dipetik, Sanjay terpaksa menelan egonya dan bergantung kepada ibunya yang setia membawakan makanan untuknya dari rumah.

“Sanjay memanjat pokok berkenaan pada 9 Mac lalu dan sejak itu berada di atas pokok berkenaan.

“Apabila kami cuba memujuknya supaya turun, dia mengancam untuk membunuh diri,” kata ibunya, Kushma Dev kepada The Asian Age. “Dia makan dan tidur di atas pokok, malah turut membuang air di situ. Kami selalu datang menemuinya dan bertanya jika dia memerlukan apa-apa,” katanya.

Beberapa penduduk kampung bagaimanapun mendakwa melihat Sanjay turun ke bawah dan bersiar-siar apabila dia menyangka tiada sesiapa melihat perbuatannya itu.

p/s: Apa pun ya dayus la mamat tu kann… Buat apa bagi muka lagi kat pompuan yang tak dak maruah macam tu? Cari je yang lain.., settle masalah beb..

p/s 2: Heppi New Year!!!! Jom tengok bunga apiii… Huhuhuhu…

ANEH!! Kambing dilahirkan berwajah manusia di Acheh..

Di Banda Acheh, seekor anak kambing telah mengejutkan masyarakat setempat apabila lahir dengan wajah mirip manusia di Meunasah Mon Krueng Raya, Kecamatan Mesjid Raya, Aceh Besar.

Sejak pagi tadi rumah Abdul Aziz (21), sang pemilik kambing, dipenuhi warga yang datang untuk melihat langsung keunikan anak kambing berkepala hitam itu. Mereka penasaran usai mendengar informasi yang tersebar dari mulut kemulut.

Aziz mengaku sudah 10 tahun memelihara kambing namun baru kali ini dikaruniai yang berwajah aneh seperti monster.

“Kambing saya ada 15 ekor, tapi ini satu yang aneh,” katanya kepada wartawan disela melayani orang-orang yang melihat kambingnya, Sabtu (29/12/2012).

Kambing itu lahir pada Jumat, 28 Desember sore kemarin di kandang samping rumahnya. Induknya berwarna putih terlihat normal seperti kambing lainnya. Pada hari itu lahir dua ekor kambing dari induk yang sama.

“Yang satu lagi tidak terdapat keanehan, dia normal. Warnanya hampir sama, putih cuma kepalanya berwarna coklat. Yang ini kepalanya hitam,” ujarnya.

Sekilas wajah kambing ini mirip manusia purba. Memiliki dua mata di bawahnya ada tonjolan yang persis seperti hidung manusia. Tapi ini bukan hidung sebab tak ada lubang untuk pernafasan. Kambing ini bernafas melalui mulut yang melengkung di wajahnya, tidak moncong seperti kambing lainnya.

Beberapa jam setelah lahir, kambing ini tetap mampu berjalan tertatih-tatih. Keempat kakinya normal seperti kambing lainnya. Namun sejak siang tadi kondisinya mulai melemah karena selain tidak mendapatkan ASI langsung dari induknya, ia juga tak bisa beristirahat dengan tenang karena banyak orang mengusiknya.

Aziz menuturkan sejak lahir, kambing ini tidak disusui induknya. “Mungkin dikira bukan anaknya, lagian wajahnya ngak mirip kambing. Karena tidak disusui tadi malam dia terus menangis,” tururnya.

Agar bisa terus bertahan hidup, Aziz memeras sendiri susu dari induknya, kemudian memberikannya melalui alat injeksi. Ia juga memindahkan kambing ini ke dalam ruang tamu rumahnya, supaya bisa leluasa beristirahat. Orang yang datang masih bisa melihat kambing ini dari balik kaca jendela.

Bukan hanya wajah yang aneh, suara tangisan kambing ini juga tidak mirip kambing normal lainnya. “Biasanya kalau kambingkan embek..embek gitu, tapi ini ngak. Suaranya agak mirik kayak bayi, tapi ini lain lagi,” ceritanya.

Aziz mengaku tak memiliki firasat apa-apa sebelum mendapatkan kambing seperti ini. “Apakah ini rezeki atau ujian kepada saya, saya serahkan pada Allah semua,” ungkapnya.

Meski sedikit pesimis kambing ini akan mampu bertahan, namun Aziz mengaku tetap akan merawat kambing ini semampunya. “Belum ada niat saya untuk menjualnya, walaupun hari ini sudah beberapa orang menawarkan tapi belum ada keputusan,” katanya.

Remaja 15 tahun dirogol Pak Arab akibat ilmu pukau..

Dengan hanya satu sentuhan, seorang lelaki Arab berusia lewat 20-an dikatakan mampu mempengaruhi wanita mengikut segala kehendaknya, menyebabkan mangsa kemudian dibawa ke hotel sebelum disamun dan dirogol.

Menurut sumber, mangsa terbaru lelaki itu seorang remaja perempuan berusia 15 tahun yang membuat laporan polis mendakwa dirogol lebih sekali oleh suspek di sebuah hotel di ibu kota.

Menurutnya, sebelum itu mangsa memberitahu dia dihampiri suspek ketika membeli makanan di pusat beli-belah di sini sebelum diajukan beberapa soalan.

“Mangsa yang tidak mengendahkan pertanyaan lelaki terbabit kemudian mendakwa disentuh di bahagian badan, menyebabkan dia berada dalam keadaan separuh sedar.

“Suspek kemudian membawa mangsa ke sebuah bilik hotel di ibu kota sebelum memaksa remaja itu supaya melakukan hubungan seks dengannya,” katanya.

p/s: Power jugak ilmu pukau Pak Arab tu yee… Gua teringin jugak nak belajar beb.. Huhuhuhu…

Tarian SEKSI/LUCAH Goyang Itik pula jadi jadi kegilaan lelaki..

Nama Zaskia Shinta makin melambung di dunia hiburan bermaksiat setelah Goyang Itiknya berhasil mencuri banyak penikmat muzik di Indonesia. Tak hanya tampil secara langsung di sejumlah di tv, Zaskia juga dinanti banyak masyarakat di sejumlah daerah.

Namun, kepopularan Zaskia Goyang Itik sempat terusik dengan salah satu goyangan milik duo Walang Sangit dengan goyang khasnya “Goyang Penguin”. Zaskia dikatakan mengaku tiada masalah dengan munculnya sejumlah goyangan baru di dunia hiburan.

“Aku tak pernah melihat persaingan di dunia hiburan, bagiku semua sama mencari rezeki di sini,” ujar Zaskia.

Zaskia mengaku tak pernah memikirkan job yang datang kepadanya saat banyak penyanyi baru bermunculan. Bagi penyanyi 22 tahun ini, Goyang Itik masih diminati ramai orang.

“Silakan saja kalau ada ide dengan goyang ini atau itu, saya tetap eksis dengan ‘Goyang Itik’. Dan alhamdulillah saya bisa sampai dikenal banyak orang,” ujarnya yang menyebut ‘Al-hamdulillah’ dalam aktiviti maksiat tersebut.

Sebelum semunya itu, Goyang Garudi pernah terkenal sampai ke Malaysia, Kini, Goyang Penguin (milik duo Walang Sangit) sempat mencuri perhatian dengan tenarnya kedua personelnya di jejaring YouTube. Walau tetap menampilkan ‘keseksian’, keduanya tak mahu tampil vulgar di banyak stesyen tv.

“Memang kedengarannya nyeleneh, tapi bukan berarti goyangan yang seronok atau vulgar. Kami lebih suka menyebutnya sensualitas elegan, artinya, goyangan kami tetap diusahakan sopan,” ujar Selvy, salah satu personel Goyang Penguin.

Inilah satu lagi contoh cara fikir bukan Islam di kalangan artis-artis di negara umat Islam yang berbesar di dunia. (IH).

p/s: Macam-macam adaaaa… Lepas ni jangan heran kalau dorang cipta Goyang Babi pulak… Hahahaha…