Artis melayu bangga tayang ketiak… Seksi ke beb?

Apa yang seksi sangat bila beraksi tayang ketiak tu ye? Kalau warnanya sekata tak apa lah jugak.., tapi malangnya berkarat beb..

Ni lah jadinya kalau terlampau nak seksi sangat.. Yang hitam pun tak sedar ditayangkan kepada umum.. Bakat tak kemana, seksinya je yang melampau-lampau..

Dulu artis ni pernah sekali menggemparkan dunia hiburan bila tayangkan separuh dari nenen dia kepada umum didalam satu majlis..

Itupun masih tak serik-serik lagi kann…

Nasihat gua, lain kali letak la bedak ke hapa kat ketiak tu sebelum bergambar.. Malu weh tunjuk dekat public macam tu..

Advertisements

Kafir guna model seksi untuk hina Islam..

Tengoklah sendiri bagaimana puak-puak Yahudi di barat tu mempersendakan Islam.. Dah la sebelum ni dorang suka-suka hati menjajah tanah arab, sekarang ni dorang guna pulak model seksi untuk hina bendera Iraq tu..

Betul lah peringatan tentang puak-puak kafir tu didalam kitab.., dorang tak akan diam sehingga semua umat Islam duduk dibawah gengaman dorang..

Itupun masih ada yang belum sedar lagi dan bersekongkol menyokong puak-puak Yahudi tu..

Baca seterusnya DISINI..

TERKINI!!! Saidina Ali pun sokong PAS????

Rosak beb!!! Punyalah taksub puak-puak karat hijau tu dengan parti politik dorang sampai dorang dakwa Saidina Ali r.a pun sokong Pas..

Korang baca printscreen yang gua letak kat atas dan nilaikan sendiri kebodohan puak-puak pemuja wali selipar tu semua..

Lepas ni korang jangan heran kalau Tuhan pun dorang kata sokong Pas.. Itulah akibatnya kalau dengan setan pun dorang sanggup kawan dan kafir harbi pun dorang sanggup peluk!!

Azhar Idrus TERKEDU ditanya pasal Obat Kuat Anu..

Kalau korang tengok video kat bawah ni, Azhar Idrus pun pening kepala bila ada sorang pendengar ceramah dia tanya pasal Obat nak bagi kuat Anu..

Dan yang lawaknya, si penyoal tu tak malu pulak mengaku dia cepat tewas ketika ‘bertempur’ dengan ‘musuh’ ketika di ‘medan perang’.. 2 minit je dah TKO beb…

Gua yakin, yang tanya soalan tu mesti penyokong kuat Pas.. Pasal tu lah dorang suka makan Obat kuat nafsu sampai ada yang terlajak cari bini orang.. Tak percaya sila tanya Mat Sabun..

So.., selama ni kita semua sedia maklum, dalam paper HaraMkah tu banyak Iklan yang jual Obat untuk lelaki.. Kita juga tahu, HaraMkah tu hanya boleh dibaca oleh penganut-penganut Pas sahaja..

Jadi.., ramai lah yang tertanya-tanya, adakah penganut-penganut Pas majoritinya lemah shahwat?

Bagi gua, penganut-penganut Pas tu bukan lemah shahwat beb.., dorang tu sebenarnya kurang kasih sayang dan kurang keyakinan diri..

Pasal tu lah dorang taksub kat Anwar Ibrahim.. Anwar tu dah jadi ibarat idola dorang dalam bab ‘gerak tempur di kebun kontang’..

Ye lah.., kehebatan Anu bengkok milik Anwar diranjang bersama Chinadoll hari tu bukan calang-calang beb.. BadrulAmin pun surrender tauu…

Apapun.., jom layan video Azhar Idrus ni.. Memang berinfomasi…