[18++++] Video GAY pelakon lelaki melayu popular di Youtube..

Gua betul-betul terkejut bila tengok video ni beb.. Tak sangka pulak si Remy tu boleh berlakon dalam video macam ni..

Memang video ni tergolong dalam kategori GAY Terlampau beb.. Dah la tajuk cerita ‘comolot’.., nasib baik tak ada adegan bercomolot tu dalam video ni..

Yang paling tak boleh blah.., siap ada adegan mandi sambil berpeluk-peluk sesama jantan.. Lepas tu selit pulak adegan berpegangan tangan sambil kat bawah ada Tag Line “Berahi tidak memiliki sempadan”.. Yuckssss!!!

Memang macam gampang!!!! Gua tak tahu untuk apa video ni dihasilkan.. Dan yang paling gua heran, terdesak sangat ke si Remy sampai video GAY macam ni pun dia boleh layan…?

Apapun.., confirm Anwar suka benda-benda macam ni.. Tak percaya? Tanya Mat Sabu.. Hahahahaha…

HOT!! Neelofa BERKEMBAN tayang barang..

Sapa tak kenal Neelofa yang seksi dan menawan hati kebanyakan jantan-jantan kabaret di Tanah Melayu ni kann..

Setiap aksi Neelofa pasti akan membuat ramai yang gila bayang.., termasuklah member baik gua si Dr MiM..

Kali ni, Neelofa memilih untuk berkemban sambil menayangkan perhiasan berlian di Habib Jewels Diamond Fest 2012 pada April lalu..

Pompuan ni beb, memang tak boleh dipisahkan dengan barang perhiasan terutamanya emas dan berlian.. Mungkin sebab tu Neelofa tak kisah untuk berkemban.. Hahahaha..

Apapun, Neelofa tetap cantik macam biasa.. Bertambah cantik bila beliau bergaya dengan aksesori berlian dari Habib Jewel tu..

Untung nanti sapa jadi suami dia kann… Dah la cantik…, pandai ‘bergaya’ pulak tu.. =)

p/s: Kredit gambar untuk bro HH..

SADIS!! Anak saya jadi DERHAKA kerana Pakatan laknatullah..

”Saya tidak pernah mengajar anak berlaku biadab kepada sultan, raja mahupun orang Melayu.”

Itulah luahan seorang bapa, Kamarudin Mahmod, 58 yang kesal dengan pengaruh pembangkang sehingga anaknya, Setiausaha Media Solodariti Mahasiswa Melayu (SMM), Ahmad Shukri, 22 sanggup menghina Sultan Ibrahim Sultan Iskandar dan rakyat Johor.

”Parti pembangkang yang telah merosakkan masa hadapan anak Melayu, termasuk anak saya sendiri. Saya kesal dan tidak akan memaafkan mereka sampai hari akhirat.

”Anak saya ada potensi kerana kakak dan adiknya berjaya, tetapi pembangkang telah merosakkan masa hadapan anak saya,” katanya ketika ditemui Utusan Malaysia di rumahnya di sini hari ini.

Akhbar hari ini melaporkan Pertubuhan Penyatuan Pembelaan Melayu Malaysia (PPPMM) membuat laporan polis ke atas Ahmad Shukri berikutan tulisannya dalam Facebook dan Twitter di http://www.facebook.com/ahmadshukri.kamarudin dan twitter.com/ shukri_rembau yang menghina Sultan Johor.

Sehubungan itu, Kamarudin yang merupakan pendidik dan isterinya, Rosidah Alias, 55 memohon maaf kepada Sultan Johor dan rakyat Johor di atas kebiadapan anaknya itu. Katanya lagi, Ahmad Shukri mula berubah selepas memasuki sebuah kolej universiti di Selangor dan ia menjadi pemimpin pelajar di situ.

”Masa itulah anak saya sudah belajar melakukan demonstrasi, kononnya menegakkan kebenaran. Dia menghasut rakan-rakannya dan selalu hadir dalam seminar yang dianjurkan pembangkang,” ujarnya.

Kamarudin yang kini menerima rawatan kemurungan, manakala isterinya menghidap sakit jantung meminta orang ramai mendoakan Ahmad Shukri berubah.

”Anak saya tidak sedar selama ini kerajaan Barisan Nasional (BN) yang telah banyak membantu pelajaran kami sekeluarga termasuklah saya dan isteri. Saya tidak akan menyokong pembangkang sebaliknya akan membalas budi baik kerajaan BN.

”Saya tidak pernah mengajar anak murid, mahupun anak sendiri untuk menderhaka kepada kerajaan, raja, sultan, rakyat, bapa mahupun emak,” tegasnya.

Katanya lagi, difahamkan Ahmad Shukri kini berkhidmat dengan parti pembangkang di Selangor dan dijadikan ‘kambing hitam’ untuk melakukan kerja yang tidak bermanfaat itu.

”Hancur harapan saya dan isteri kerana pembangkang. Anak saya tidak habis belajar, sekarang pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) pun saya yang bayar,” ujar Kamarudin.

Kaki KHALWAT teringin nak jadi YB..

Pelakon Hairie Othman yang baru sahaja menyertai PAS tidak menolak kemungkinan bertanding dalam pilihan raya umum akan datang jika dicalonkan.

Hairie bagaimanapun menegaskan bahawa beliau sendiri sendiri belum merancang untuk berbuat demikian buat masa ini.

”Itu saya saya tidak menolak (kemungkinan akan dicalonkan). Tetapi buat masa ini saya masih belum memikirkan ke arah itu. Saya anggap diri saya ini sebagai aktivis parti sahaja,” kata Hairie.

Ura-ura itu timbul apabila beliau dilihat semakin rancak berceramah di pentas PAS selepas menyertai parti itu secara rasmi akhir Jun lalu.

Mengulas lanjut, Hairie berkata penyertaannya ke dalam PAS merupakan satu bentuk penghijrahan agama dan politik.

“Dua-dua sekali (hijrah agama dan politik), dan sejak masuk PAS ini saya banyak belajar tentang agama,” kata Hairie.

Penyertaan golongan pelakon dan penyanyi ke dalam parti pembangkang merupakan sesuatu yang jarang berlaku sebelum ini.

Salah satu penyebabnya adalah tanggapan bahawa mereka yang berbuat demikian akan sukar mencari makan menerusi media massa perdana yang dilihat menyebelahi parti pemerintah.

Mengulas perkara itu, Hairie menegaskan yang beliau yakin rezekinya tetap akan terjamin walaupun bergiat aktif dengan PAS.

“Kita sentiasa boleh cari sumber rezeki yang lain,” katanya.

Menurutnya lagi, sokongan terhadap Pakatan Rakyat di kalangan seniman dan selebriti tanah air juga semakin meningkat akhir-akhir ini.

Namun demikian tambahnya, ramai yang memilih untuk tidak menyatakan sokongan mereka secara terbuka kerana tidak mahu sumber pendapatan mereka terjejas.

“Kawan-kawan artis ada yang menyokong dan bersama Pakatan Rakyat secara senyap-senyap.

“Cuma kebanyakannya memilih untuk tidak menyuarakannya kerana masih mahu kekal dalam industri,” kata Hairie.

Selain Hairie, turut menyertai PAS setakat ini ialah penyanyi Aishah, pelawak Bob Lokman, dan terbaru pelakon Abby Abadi ketika parti itu dilihat semakin rancak menerima keanggotaan dari selebriti dan bekas pegawai kanan kerajaan.