Toyol suka raba alat sulit wanita berjaya ditangkap..

Berita Indonesia melaporkan, seekor makhluk halus yang dipercayai Toyol telah berjaya ditangkap oleh seorang pengamal perubatan tradisional di sebuah warung.

Penangkapan susuk makhluk yang diyakini sebagai toyol tersebut dilakukan secara tidak sengaja.

Toyol ini ditangkap oleh Gatot Suwuno (55) ketika dirinya berada di sebuah warung kopi.

Ketika ditangkap ditangan toyol ini terdapat wang sebanyak Rp 200,000 atau RM 69.70 wang Malaysia.

Gatot yang juga dianggap sebagai pakar paranormal oleh warga setempat telah dihubungi oleh pemilik warung tersebut yang sering mengadu kehilangan wang.

Selain kegemaran mencuri wang, toyol ini juga suka meraba alat sulit wanita dan anak gadis sebelum melarikan wang di setiap rumah yang dimasukinya.

Advertisements

Gambar spy shot Proton SUV terbaru..

Sebuah model proton yang dikenali sebagai Youngman SUV telah dibangunkan oleh anak syarikat Proton Lotus Engineering. Model ini telah ditemui sedang membuat pandu uji di atas jalanraya.

Youngman SUV iaitu model yang dibangunkan oleh anak syarikat Proton Lotus Engineering ditemui sedang diuji di China. Menurut sumber, ianya menyerupai SUV konsep Lotus APX yang pernah dipamerkan oleh Proton satu ketika dulu.

Model ini diura-urakan akan juga dikeluarkan sebagai model Proton dan bakal menjadi SUV pertama syarikat itu.

Sebelum ini ada juga spy shots rekaan dalaman SUV ini tetapi dashboardnya kelihatan seperti model Youngman L5 dan agak tidak ergonomik.

Diharapkan itu bukanlah final produk untuk SUV ini. Jika termasuk SUV ini, Lotus Engineering telah membangunkan 2 model di China iaitu model L5 dan SUV ini.

Model L5 juga mempunyai rekaan yang bagus dan kenapa tidak Proton menjualnya di negara kita. Jom lihat gambar proton suv di bawah ini.

Shaheizy Sam join K-POP???

Jika selama ini, kita sering disajikan dengan drama dan filem Korea, kini penonton dan peminat masih boleh menikmati keindahan negara Korea, cuma bezanya, pelakonnya adalah selebriti Malaysia dan menggunakan sepenuhnya dialog Melayu.

Itulah keistimewaan filem Aku Ada, Kau Ada??? arahan Rahila Ali yang dibintangi pelakon hebat seperti Yana Samsudin, Shaheizy Sam, Kamal Adli, Angah Raja Lawak dan dibantu pendatang baru, Wana Ali, dan Sufi an Ali.

Menjalani hampir 90 peratus penggambaran di Korea Selatan dan melibatkan tempat-tempat menarik seperti bandar Seoul, Pulau Jeju, penonton pasti akan terpesona dengan keindahan tempat-tempat yang dipaparkan dalam filem ini.

Malah, pujian harus diberikan kepada Rahila kerana berjaya menampilkan syot menarik, pencahayaan yang cukup dan juga ‘mood’ yang sesuai dengan jalan cerita.

Selain itu, keberanian Rahila untuk menyelitkan babak muzikal termasuk ‘video klip’ runut bunyi filem ini, patut diberi pujian kerana bukan ramai penerbit dan pengarah berani mengambil risiko untuk menampilkan naskhah yang menyelitkan elemen muzikal.

Video ceramah Abby Abadi dengan Bob Lokman..

Hari tu bukan main marah lagi Abby bila dia dikatakan dah join PAS..

Semuanya gara-gara gambar dia dalam satu ceramah PAS disiarkan dalam internet..

Kalau tak silap gua, ceramah tu anjuran PAS Terengganu dan Abby diundang untuk ceritakan pengalaman dia berubah jadi lebih ‘alim’…

Sekarang ni Abby sedang giat berceramah dengan Bob Lokman pulak.. Errr.., gua tak kata Abby masuk PAS yee.. Gua cuma kata Abby berceramah dengan Bob Lokman jee..

Korang nilaikan je lah sendiri yee.. Hehehehe…