Adam Adli sambut Tahun Baru dalam LOKAP..

Disaat orang lain seronok sambut Tahun Baru 2012 bersama family dan kengkawan, budak penjilat Anwar si Adam Adli pulak sambut Tahun Baru dalam lokap.

Semuanya gara-gara terlampau seronok nak berdemo didepan UPSI semalam sampaikan FRU terpaksa buat kerja overtime untuk jaga budak-budak bangang tu semua.

Gua difahamkan, semua kepala-kepala mahasiswa penjilat Anwar ditangkap oleh Polis termasuklah Adam Adli, Syukri Razab serta 15 yang lain.

So sapa yang rasa teringin nak tengok muka beruk-beruk jalanan tu, bolehlah ke Balai Polis Tanjung Malim ye..

Bodoh punya mahasiswa pencacai Anwar!!! Dah lah tak boleh menyenangkan negara, menyusahkan orang ramai lagi ada laaa…

Advertisements

Tarian LUCAH jadi sumber ekonomi baru di Selangor.

Siapa sangka sebuah kelab malam yang terletak di Pandan Perdana, Ampang Jaya Selangor menyajikan ‘hidangan’ yang menjolok mata apabila penari wanita tempatan dan asing yang berbikini bergabung tenaga demi menarik perhatian lelaki miang berkunjung ke situ saban malam.

Wanita-wanita tempatan dan Siam itu hanya memakai coli serta seluar dalam sebelum mempamerkan aksi-aksi yang dapat mencairkan lelaki.

Tempat beraksi pula sangat strategik kerana pemilik kelab menyediakan pentas dan tiang setinggi kira-kira tiga meter untuk membolehkan penari melakukan aksi panas yang akan mendapat sorakan pengunjung.

Lagi kuat sorakan, lagi ghairah si penari melakukan aksi-aksi menjolok mata hingga salah seorang daripada kira-kira 10 penari yang terlibat dipakaikan mahkota.

Bukan itu sahaja, penari yang mabuk dibuai alunan muzik rancak dan alkohol itu akan memanjat tiang berkenaan dengan aksi liuk-lentok untuk menggoda pengunjung memberikan mereka kalungan bunga.

gambar rakaman menunjukkan beberapa aksi menjolok mata yang dilakukan gadis-gadis tempatan dan Siam di sebuah kelab malam di Pandan Perdana, Ampang Jaya

Mereka yang memperoleh kalungan bunga kemudian akan melayan pelanggan yang sudi menghadiahkan mereka kalungan tersebut.

Kalungan bunga itu kemudian akan dihantar semula ke kaunter bayaran untuk dijual kembali kepada pelanggan yang berminat dengan aksi gadis-gadis berusia lingkungan 20 dan 30-an tersebut pada babak seterusnya.

Bagaimanapun, untuk mengurangkan perhatian pihak berkuasa, pemilik kelab bijak mengaturkan rancangan dengan menselang-selikan persembahan ala pat-pong di Thailand tersebut dengan persembahan live band.

Walaupun persembahan muzik itu agak membosankan buat pengunjung tetapi ia memberi ruang kepada penari melayan pelanggan dan mengumpul tenaga untuk aksi seterusnya.

Edisi Mangkuk Hayun !!! Orang PAS bergaduh kerana kaler atap masjid..

Kisahnya seorang ahli perniagaan di Tumpat telah mewakafkan tanah miliknya kepada penduduk kampung untuk membangunkan sebuah masjid yang selesa bagi menunaikan solat Jumaat. Namun setelah beberapa lama, tanah tersebut telah terbiar begitu sahaja kerana penduduk kampung tersebut kebanyakannya kais pagi makan pagi.

Walaupun diketahui ramai yang kebanyakan penduduk kampung tersebut tegar menyokong PAS, namun mereka tetap gagal mempengaruhi Kerajaan Negeri PAS Kelantan untuk menyumbangkan sejumlah dana bagi memulakan projek tersebut.

Akhirnya, tuan tanah pun muak menunggu dan memulakan sendiri pembinaan masjid menggunakan duitnya sendiri. Dikatakan para penyokong UMNO turut menyumbang sebahagian bagi memastikan masjid tersebut dapat disiapkan dengan sempurna.

Di atas adalah keadaan terkini masjid tersebut yang kini memasuki fasa terakhir pembinaannya.

Namun timbul satu masalah besar apabila para penduduk kampung yang berfahaman khawarij PAS telah mengugut untuk memulaukan rumah ibadat tersebut sekiranya atap gentinganya tidak ditukar. Mereka berpendapat warna biru atap genting tersebut menandakan masjid tersebut didirikan/dikuasai oleh BN.

Walaupun diketahui umum tuan tanah dan pembina masjid tersebut tidak pernah menunjukkan dirinya berada di belah mana-mana pihak, namun kini beliau menjadi mangsa fitnah penduduk kampung yang menyokong PAS semata-mata kerana memilih atap genting warna biru bagi masjid yang beliau sendiri bangunkan.

Sudahlah selama ini tidak satu sen pun disumbangkan oleh penyokong PAS mahupun Kerajaan Negeri, kini beliau ditohmah pula atas niat murni yang diusahakan.

Anda nilaikanlah dan jadikanlah iktibar dengan apa yang berlaku di sebuah kampung yang terpencil di Tumpat Kelantan ini. Mana orang Islam tidak dipijak, warna rumah Allah pun boleh dipolitikkan oleh khawarij PAS ini! – MyMassa

Hindraf MEROYAN bila 4 kuil dirobohkan..

Hindraf mendakwa bahawa empat kuil Hindu telah dirobohkan dalam tempoh satu minggu.

Hindraf mendakwa kuil terbabit ialah Kuil Om Sreee Kaliamman di Batu Pekaka di Kedah; Kuil Om Sreee Kaliamman dan sebuah lagi kuil yang tidak diberikan nama – kedua-duanya terletak di Kapar – dan Kuil Sri Muneswarer di Kuala Lumpur.

Ketika dihubungi, ketua penerangan Parti Hak Asasi Manusia (HRP), S Jayathas berkata, kuil-kuil tersebut diroboh antara 23 dan 27 Disember.

“Kami tidak mereka perkara ini, semuanya dilaporkan dalam akhbar Makkal Osai dan Tamil Namban,” katanya.

Aduan paling baru, dakwanya, ialah perobohan kuil Sri Muneswarer oleh Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) “dengan kerjasama” dengan pemilik tanah persendirian di Segambut Aman, Kuala Lumpur, “pada atau kira-kira” 27 Disember.

Walaupun kuil tersebut terletak di atas tanah persendirian, Hindraf telah mempersoalkan penglibatan DBKL, dengan menyatakan bahawa perintah Mahkamah Tinggi diperlukan untuk sebarang kerja perobohan mana-mana struktur yang berusia 55 tahun.

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), tegas Jayathas, perlu menyiasat dakwaan “penyalahgunaan kuasa” oleh DBKL.


p/s: Hindraf ingat Malaysia ni tanah bapak dorang punya ke? Suka-suka buat tokong atas tanah orang, lepas tu bila kena roboh terus meroyan.. Apa punya teruk perangai keling-keling tu..