Kenapa Zuraidah Kamaruddin SAYANG kepada Anwar Ibrahim?

Betul lah macam kata Ketua Wanita UMNO didalam ucapan beliau di Perhimpunan Agung UMNO.., kalau Zuraidah @ Mak Lampir tu betul-betul cerdik, kenapa dia still sokong Anwar?

Anwar tu telah dibuktikan menyalahgunakan kuasa, dibelenggu salahlaku moral dan juga mempunyai imej yang paling haprak dalam negara ni.. Jadi apa kejadahnya nak sokong lagi..?

Terbukti, sesapa yang sokong Anwar, memang confirm dorang jugak sokong semua maksiat serta pengkhianatan yang Anwar lakukan..

Gua pun heran, apalah punya mentaliti penyokong-penyokong Pakatan tu semua ye? Dorang selalu mengaku educated dan juga berpengetahuan agama tinggi.. Malah lebih tinggi dari puak UMNO katanya..

Tapi kenapalah yang masih buta menyokong manusia bernama Anwar Ibrahim yang dikaitkan dengan perbuatan hubungan seks sesama jantan?

Masalahnya, Anwar ni bukan hanya menyontot sorang jantan je beb.., 3-4 orang dah tampil buat pengakuan diperkosa bontot mereka oleh Anwar..

Kalau betullah Anwar tak buat semua onar tu, kenapa takut sangat dia nak bersumpah mubahalah sambil menjunjung Quran? Anwar tak percaya Quran ke?

Dan satu negara juga dah tahu pasal Anwar serta video chinadoll nya.. Tu pun masih ada puak-puak haprak Pakatan yang setia lagi dengan Anwar.. Memang confirm dorang tu otak selut!!

Jadi.., gua sokong kata Shahrizat yang pertikaikan kecerdikan akal Zuraidah Mak Lampir tu.. Hanya orang bodoh je yang rela ditipu berkali-kali oleh manusia jijik macam Anwar..

Advertisements

Penang bergegar lagi dengan laungan RASIS !!!!

Makin galak nampaknya anak-anak muda Penang ni buat demonstrasi mengutuk kezaliman Ketua Regim DAP, Lim Guan Eng.. Tiap-tiap minggu KOMTAR tu dah jadi port dorang untuk berdemo..

Tapi tak heranlah kann…, sapa tak kenal perangai Guan Eng dan kroni-kroni cina DAPnya yang ultra kiasu di pulau tu.. Memang samseng habis beb…

Itulah sebabnya masyarakat di Penang ni mula tak tahan dan bangkit untuk tunjukkan perasaan.. Tapi tak lah sampai nak bakar kedai ataupun tutup jalan..

Macam hari ni.., gua difahamkan seramai 400 orang berhimpun di bahagian bawah bangunan KOMTAR..

Dorang tu terdiri dari NGO melayu Penang iaitu Pertubuhan Kebajikan Sejati Malaysia,Pertubuhan Kebajikan Insan Mulia dan Pertubuhan Suara Anak Anak Malaysia..

Bukan saja Guan Eng jadi mangsa maki hamun dorang semua nih.., tapi Ng Wei Aik, kepala samseng KOMTAR pun dorang belasah sekali.. Siap dengan sepanduk “Selamatkan Penang” serta “LGE anti melayu” lagi dinaikkan..

Ni semua menunjukkan bahawa rakyat Penang dah makin menolak kepimpinan Lim Guan Eng serta DAP di negeri ni.. Setakat cakap saja pandai tapi tak tau nak jaga rakyat buat apa beb.. Itu yang orang meluat sangat tu..

Tak cukup dengan tu.., buat pulak perangai samseng walaupun baru 3 tahun memerintah negeri.. Inilah jadinya bila kaum ultra kiasu ni diberi kuasa memerintah..

Gua harap, ini semua dapat dijadikan pengajaran kepada seluruh rakyat Penang.. Jangan biarkan duit RM100 setahun tu jadi alasan untuk kita biarkan punggung kita disepak sesuka hati oleh puak-puak komunis tu..

PRU13 nanti.., kita humbankan saja Lim Guan Eng dan parti DAP ke laut.. Biar dorang berenang balik ke Melaka.. Hahahaha…

Shahrizat MENGAMUK beb.. Rafizi kena bogel di PAU..

Dahsyat jugak bila Shahrizat mengamuk ni.. Habis semua dibalunnya termasuklah Wan Azizah, Zuraidah, Rafizi dan Saifuddin Nasution..

Korang kena tengok video dibawah ni beb.., tengok macam mana Rafizi dibogelkan oleh Shahrizat… Dan tengok macam mana Wan Azizah didesak letak jawatan…

Hahahaha… cayalah Shahrizat!! Ini baru dinamakan Ketua Wanita UMNO!!! Bravoo !!!

Lisa Surihani yang CUN tu sudah join Puteri UMNO.. Cayalahh!!!

Fuyohhh…, tak sangka beb rupanya artis feberet gua ni dah join Puteri UMNO.. Diam-diam je dia buat keputusan tanpa bagitau gua terlebih dulu.. Heheheh..

Gua ucapkan syabas buat Lisa Surihani kerana pilih UMNO sebagai medium dia untuk aktif berpolitik..

Memang pilihan yang tepat kerana satu negara dah tau yang UMNO ni adalah wadah perjuangan orang melayu memartabatkan bangsa dan agama..

Bukan macam parti Isle yang satu lagi tu.. Dorang hanya tahu cakap je pasal Isle tapi bersekongkol dengan puak-puak kafir harbi didalam menjatuhkan kerajaan Islam di Malaysia..

Harapkan serban je besar bakul.., jubah besar kelambu…, janggut panjang sedepa.., tapi akal pendek mengalahkan kambeng jamnapari.. Buat malu Islam je puak-puak Pok Nik tu kann…

So…, apapun, gua ucapkan selamat maju jaya buat Lisa Surihani.. Harap lepas ni akan lebih ramai lagi generasi muda mengikut jejak artis cun ni untuk join UMNO..

p/s: Terima kasih JendelaMaya…, Bob Lokman mesti jeles punya tengok gambar-gambar nih… Hahahaha….