PANAS !!! Inikah KEKASIH GELAP Khalid Gagap?

Baik punya berkepit nampaknya MB Selangor ni.. Kalau macam ni punya mesra, dah tentu bukan sekadar teman biasa… Mungkin teman tapi mesra agaknya..

Gua yakin.., jika pemimpin BN yang berkepit macam Khalid Gagap ni, confirm kecoh satu Malaya beb..

Tapi memandangkan yang berkepit ni adalah MB Pakatan Haram, kira “halal” lah perbuatan tu ye..

Advertisements

GEMPAR!!! Ikan Duyung ditemui semasa BANJIR di Thailand…

Hari ini, penduduk Thailand di kejutkan dengan penemuan “seekor” Mermaid ataupun Ikan Duyung sewaktu mereka berhempas pulas menghadapi banjir besar yang melanda negara berkenaan.

“Haiwan” lagenda tersebut dipercayai dihanyutkan oleh arus dari laut dan terdampar ditengah-tengah bandaraya Bangkok akibat keletihan berenang melawan arus yang deras.

Bagaimanapun, kemunculannya yang hanya seketika telah meninggalkan misteri kepada penduduk-penduduk bertuah yang sempat menyaksikan “keajaiban” alam tersebut..

Nasib baiklah ada yang sempat mengambil gambar “Ikan duyung” terbabit sewaktu “ia” timbul untuk mengambil nafas diatas sebuah batu..

Ternyata Ikan Duyung@Mermaid memang benar-benar wujud di dunia.. Gambar di Thailand ini menjadi bukti tentang mitos yang sering diperkatakan di seluruh dunia ini.

Banjir besar di Thailand rupa-rupanya terselindung hikmah disebaliknya.. Saksikanlahhh…

Cara untuk lajukan BERUKBAND korang….

Gua dah lama pakai Selkom Berukband ni.. Memang hampeh beb.. Tapi gua tak ada pilihan sebab kat tempat gua hanya menatang ni je yang boleh dipakai…

Meksis dan PeWan langsung tak boleh masuk…, apatah lagi Dijik…

So…, ada lah member gua cadangkan buat macam gambar diatas tu untuk lajukan Berukband gua yang memang ternyata tak laju langsung..

Memang lahabau betul member gua tu.. Agaknya dia nak gua masuk ICU kot kalau jatuh dari bumbung rumah gua ni.. Dah la gua ni spesis gayat..

Apapun.., sepatutnya syarikat-syarikat pembekal tu wajib meningkatkan mutu sistem dan pemancar dorang…

Duit rakyat dorang nak.., tapi service dorang memang macam haram… Memang banyak bagi masalah untuk blogger fisabilillah macam gua ni..

Lepas ni kalau BN kalah di PRU 13 sebab gua lambat update blog.., jangan salahkan gua yee… Salahkan lah Selkom Berukband gua yang macam lahanat ni…

p/s: Gua dengar Gomo sampai nak berhenti menulis pasal isu Berukband yang amat lembab di negara ni… Dah lah bill kena bayar sendiri…