HEBAT!!! Kitol setuju bahawa Anwar telah difitnah dan diaibkan…..WTF!!

Wohaa… Kitol mula tunjuk belang dengan kata tak setuju bila ahli politik difitnah.. Sapa ahli politik yang dimaksudkan oleh Kitol tu? Dah tentu laa idola dia si Anwar..  Sayang jugak Kitol ni pada Anwar yee…

Masa Najib kena fitnah dari dulu sampai sekarang, tak ada pulak kiwak ni nak bersuara defend Najib.. Tapi dalam isu video seks Anwar ni, bukan main lagi Kitol suarakan rasa tak setuju dia yee….

Gua nampak ada pandikutty junior sedang bersembunyi di sebalik kandang la deyyy…

Itulahh… Gua dari dulu lagi kata Kitol kiwak ni patut diam je dari bersuara.. Walaupun diatas kertas dia tu berkelulusan dari Oxfuck Oxford, tapi secara realitinya orang nampak mamat ni berIQ gampang dalam berpolitik..

Gua sekarang ni cuma terpikir satu benda je…, takkan lah Kitol tak sedar yang dia tu still bawa nama Ketua Pemuda UMNO? Jadi, apa saja yang dia buat akan bagi direct effect pada UMNO keseluruhannya…

Sooo…, bila dia sanggup berkongsi pentas dan bernada sama dengan PAS menyokong isu kononnya video Anwar tu fitnah.., tak ke itu akan damaged kan UMNO…

Apalah bangang sangat seorang manusia yang jadi KP kepada UMNO niii?

Persoalannya sekarang, PAS memang tuduh Najib dan UMNO wujudkan video seks china doll tu untuk fitnah Anwar.., dan apakah Kitol ni bersetuju dengan dakwaan PAS tu dan mengaku Najib/UMNO ni memang buat fitnah???

Kitol tak payah jawab sebab jawapan dia sudah jelas bila dia setuju berkongsi pentas dengan PAS untuk defend isu moral Anwar!!

Pemuda PAS dan Umno serta ahli agama hari ini menegaskan menolak budaya fitnah, termasuk dalam isu video seks yang didakwa mirip Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Berkongsi pentas dalam forum antifitnah di Shah Alam hari ini, mereka mengulangi desakan supaya pihak yang menayangkan video tersebut dikenakan tindakan yang sewajarnya.

Mengulas perkara itu, Ketua Pemuda BN Khairy Jamaluddin (kiri) yang juga ahli parlimen Rembau berkata, beliau tidak bersetuju dengan tindakan mengaibkan mana-mana ahli politik.

“Saya rasa kita setuju tidak mahu aibkan mana-mana orang. Itu penting dalam mana-mana politik, khususnya dalam negara Islam. Kita perlu ada peradaban,” katanya.

Forum berjudul “Fitnah: Ancaman Umat Akhir Zaman” anjuran akhbar Sinar Harian itu dihadiri kira-kira 500 orang.

Mengulas perkara yang sama, Nasrudin mengulangi pendirian PAS bahawa berdasarkan peraturan Islam pihak yang menuduh sesorang itu berzina mestilah mengemukakan empat orang saksi.

“Mengikut kaedah Islam, salah membebaskan orang yang silap lebih baik daripada menjatuhkan hukuman orang yang tidak bersalah… Hikmahnya, kerana untuk memelihara maruah orang,” katanya.

PANAS!!! LOTUS cadang nak tinggalkan PROTON…

“Adakah Proton akan menjadi rakan kongsi jangka panjang kami. Ini tidak mungkin kerana produk kami terlalu berbeza.?

Mungkin pihak seperti Kumpulan Volkswagen yang membina kenderaan prestasi tinggi seperti Bugatti atau Bentley, boleh mendapatkan keuntungan dari sinergi dengan syarikat seperti kami.

Proton telah menghabiskan banyak wang untuk Lotus, mungkin lebih banyak dari yang mereka jangkakan, dan saya yakin bahawa suatu hari mereka ingin melihat wang itu kembali. ” – Dany Bahar, Chief Executive Officer, Group Lotus plc

Cuba korang tengok perangai Mat Saleh ni.., masa PROTON suntik dana kewangan pada Lotus yang tengah tenat nak mampos dulu, tak pulak dia merengek macam-macam tentang syarikat PROTON yang kononnya tak setanding dengan dorang..

Sekarang ni bila reputasi Lotus dah mula naik balik dengan usaha gigih PROTON selama bertahun-tahun, CEO Mat Saleh tu dah mula besar kepala dan bercadang nak tinggalkan PROTON.. Memang sebijik perangai macam Anwar Ibrahim!!

Mamat tu bagi alasan, produk PROTON dan Lotus berbeza. Korang faham tak apa yang dia cuba nak sampaikan?? Mamat tu cuba nak bagitau yang Lotus lagi hebat dari PROTON…, so PROTON tak layak menjadi pemilik Lotus..

Satu lagi.., gua nampak memang dah jadi lumrah orang barat ni yang rasa dorang lebih hebat dari orang lain.. Jadi, CEO Lotus mungkin rasa dorang tu lebih superior dari manager-manager melayu PROTON.

Mesti dorang malu untuk terima bahawa BOS dorang adalah BANGSA MELAYU dari Malaysia…

Tapi Mat Saleh tu tak sedar satu perkara.., macam mana dia nak keluarkan Lotus dari PROTON bila semua  aset Lotus Group adalah 100% milik PROTON?? Dalam mimpi bolehlah kot…

Bangang punya Mat Saleh.. Sama bangang nya dengan budak Oxford yang jual AGUSTA dengan harga 1USD dulu… Hahahahahahahaha…

HOT!! Anwar akan masuk UMNO selepas 9 Jun…

Agak-agak korang.., kalau PKR diharamkan oleh pihak Pendaftar Pertubuhan (ROS), Anwar akan masuk parti politik mana? PAS, DAP, atau UMNO?

Gua rasa, Anwar takkan masuk PAS sebab PAS bukannya parti elit. Anwar juga takkan masuk DAP sebab dia tau sokongan melayu akan hilang kalau dia masuk parti komunis tu..

So, tinggal hanya satu pilihan bagi Anwar.., UMNO.. Parti melayu ni je yang paling elit dan paling kukuh dalam negara. Tapi nak ke semua penyokong dan ahli UMNO terima semula Anwar?

Kalau nak kira pemimpin-pemimpin UMNO tu, memang ramai yang still berkawan baik dengan Anwar secara diam-diam.. Nak gua dedahkan ke sapa manusia-manusia tu? Errrr…, tak payahlah kot… Biarlah rahsia yee…

Jadi, perkara ni adalah satu benda yang menarik untuk kita tunggu selepas 9 Jun nanti. Gua pun nak tau ke manakah kiblat Anwar selepas PKR diharamkan nanti.. Sama-samalah kita tunggu yee…

Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini akan memfailkan permohonan di mahkamah bagi menghalang Pendaftar Pertubuhan (ROS) daripada membatalkan pendaftaran parti itu. Menurut Naib Presiden PKR, N.Surendran, permohonan semakan semula pembatalan itu akan difailkan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada petang ini.

“Hari ini kita akan failkan permohonan menghalang ROS daripada membatalkan pendaftaran PKR.

“Permohonan ini dibuat ekoran kita menerima notis yang bertarikh 9 Mei daripada ROS yang menyatakan pendaftaran PKR akan dibatalkan selepas 9 Jun,” kata Surendran ketika dihubungi Keadilandaily.com.

Katanya, antara barisan peguam yang mewakili PKR bagi memfailkan permohonan tersebut terdiri daripada Ahli Biro Politik PKR, Sivarasa Rasiah dan Latheefa Koya yang mewakili Lawyers for Liberty (LFL).

“Saya akan bersama peguam Sivarasa dan Latheefa memfailkan permohonan tersebut hari ini,” kata beliau.

Dilaporkan sebelum ini, notis bertarikh 9 Mei 2011 itu ditandatangani Datuk Abdul Rahman Othman dari Kementerian Dalam Negeri (KDN), di bawah Seksyen 13 Akta Pertubuhan 1966 yang mengancam untuk membatalkan pendaftaran PKR selepas 9 Jun 2011.

Ia dikirim menerusi pos berdaftar dengan salinan turut dihantar kepada Presiden dan Bendahari Agung, menyatakan pendaftaran PKR akan dibatal selepas 9 Jun, melainkan parti itu menyatakan sebab.

Anwar bakal dihukum gantung…

Gua setuju sangat kalau Mat Bontot tu kena gantung.. Dah lama sangat dia buat onar dalam negara.. Dah lama sangat dia jadi pengkhianat bangsa.. Memang padanlah dia kena hukuman gantung..

Kalau simpan pun dia bukannya berguna sebab asyik menipu je kerja dia dalam Parlimen tu.

So, gua cadangkan dia bukan saja digantung jawatan Ketua Pembangkang dalam Parlimen, tapi lucutkan terus semua jawatan dia sebagai wakil rakyat..

Seorang kaki bontot dan kaki pelacur macam Anwar ni tak layak untuk jadi pemimpin dalam masyarakat. Hanya puak-puak bahalol Pakatan je yang sanggup terima dia sebab dorang sangap nak berkuasa… Hahahahahaha…

KUALA LUMPUR, 31 Mei — Datuk Ibrahim Ali juga mahu Datuk Seri Anwar Ibrahim digantung jawatan Ketua Pembangkang Parlimen sehingga hasil siasatan rakaman video seks selesai.

Kata Ahli Parlimen Pasir Mas itu, tindakan menggantung Anwar selaras dengan prinsip dan amalan yang dilakukan di perkhidmatan awam di sisi undang-undang.

“Sebagai ahli Parlimen saya menyokong 101 peratus cadangan (Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan) Datuk Seri Rais Yatim agar jawatan ketua pembangkang yang disandang Anwar digantung sehingga kes dakwaan dalam rakaman video seks dan perbincaan bela diri kes liwatnya selesai.

“Ini kerana ia selaras dengan prinsip dan amalan yang dilakukan pada perkhidmatan awam di sisi undang-undang yang mana semua orang sama sahaja,” katanya dalam satu kenyataan.
Dalam kenyataan itu, Ibrahim yang juga Presiden Perkasa juga mempersoalkan “keistimewaan” yang ada pada Anwar sehingga tidak boleh sebarang tindakan diambil terhadapnya.

“Tapi Anwar hebat kerana setakat ini beliau tidak mengamalkan akauntabiliti demokrasi dan undang-undang negara, malah tiada sesiapa yang boleh menghalang Anwar membawa kes perbicaraannya ke ceramah-ceramah terbuka.

“Amat luar biasa kebebasan yang ada pada Anwar, beliau boleh bergerak ke seluruh dunia… orang lain tidak perlu empat saksi tapi dalam kes Anwar mesti ada empat saksi, jika tidak ada empat saksi semua tuduhan adalah fitnah dan ini hujah penyokong Anwar,” katanya.

Tambah Ibrahim, pendirian Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mempertahankan Anwar menyebabkan kedudukan pemimpin itu tidak boleh disentuh.

“Pendirian Datuk Nik Aziz lagi luar biasa, beliau kata ia fitnah tapi tidak lihat video itu.

“Kalau orang lain belum tentu benar atau tidak, kalau musuh beliau serang habis-habisan, kalau kena batang tubuh sendiri macam-macam alasan diberikan,” katanya