Mak Lampir Ampang cabar TPM berdebat….

Siapa yang tak kenal dengan Mak Lampir dari Ampang ni… Tengok senyuman dia saja dah boleh buat budak-budak kencing malam. Memang horror betul kalau sesekali dia tersenyum beb..

Tapi, kat sini gua bukan nak cerita pasal dia senyum atau apa.., gua cuma confius sikit bila dia ajak Muhyidin berdebat pasal isu buku Jing-gay.

Sapalah si Mak Lampir ni nak bercakap soal ekonomi? Ekonomi rumahtangga pun dia fail, inikan pulak nak bercakap pasal ekonomi negara.

Patutnya Mak Lampir ni fokuskan pasal hal ehwal rumahtangga dia dulu. Asyik ke hulu hilir sibuk berpolitik jee.., nanti Pak Lampir pergi cari pompuan China Doll dengan Anwar, baru padan muka dia..

So, gua sarankan pada TPM kita, jangan lah sesekali terima pelawaan Mak Lampir ni untuk berdebat tu. Gua agak dia tu sebenarnya bukan nak berdebat sangat, tapi dia sebenarnya nak mengorat TPM dengan senyuman berhantunya…

Gua takut TPM mengigau malam pulak nanti bila balik je dari berdebat dengan si Zuraidah ni.. Bahaya ooo aura Lampir dia tu… Cuma manusia anugerah tuhan je yang kebal dari panahan beracun senyuman Mak Lampir ni… Hahahahaha…

Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin mencabar Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berdebat tentang Buku Jingga sekiranya beliau benar-benar ikhlas mahu membantu penduduk di kawasan itu.

Zuraida yang juga Timbalan Pengerusi KEADILAN Selangor berkata demikian sebagai respon terhadap kedatangan Muhyiddin ke Parlimen Ampang semalam.

“Saya mencabar Muhyiddin Yassin untuk turun ke Ampang lagi, dan bersedia untuk berdebat tentang Buku Jingga di Ampang andai Muhyiddin benar-benar ikhlas mahu membantu rakyat seperti kenyataan dalam ceramahnya malam tadi.

“Saya memberi masa 48 jam buat Muhyiddin untuk respon kepada cabaran ini, bagi membuktikan beliau benar-benar layak untuk menduduki tampuk nombor dua kerajaan kini,” kata Zuraida dalam satu kenyataan kepada Keadilan Daily hari ini.

GEMPAR!! Shamsul Iskandar ada simpan video lucah pemimpin UMNO dan BN..

Ketua AMK PKR, Shamsul Iskandar @ Sam Ketot ni dah mengaku yang dia ada simpan beberapa video seks pemimpin UMNO dan BN.

Tapi yang peliknya, dia kata tak mau dedahkan kepada umum sebab kononnya bertentangan dengan prinsip moral. Pooodahhh!!! Korang boleh percaya ke kalau puak-puak PKR ni bercakap pasal isu moral?

Yang De Facto dorang tu penuh dengan salahlaku moral dorang tak bising pulak? Cakap macam biawak je si Sam Ketot ni kann..

So, gua sarankan pihak Polis siasat segera Shamsul ni dibawah Akta Penapisan Filem 2002 (Seksyen 5)atas dakwaan memiliki bahan lucah.

Dia boleh didenda tak kurang RM 10’000 atau penjara 5 tahun jika sabit kesalahan menyimpan bahan lucah tu. Biar dia terkencing sekali lagi dalam seluar macam dulu…

KUALA LUMPUR – Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) dari Parti Keadilan Rakyat (PKR), Shamsul Iskandar Mohd. Akin mendakwa beliau memiliki beberapa video skandal seks yang melibatkan pemimpin-pemimpin UMNO dan Barisan Nasional (BN).

Menurut Shamsul, meskipun pakatan pembangkang memiliki beberapa video tersebut, pihaknya tidak akan menggunakan isu-isu sedemikian memandangkan ia adalah tindakan tidak bermoral yang sepatutnya tidak diamalkan oleh mana-mana parti politik di negara ini.

“Kita juga punya video-video skandal seks yang melibatkan pemimpin UMNO dan BN, namun kita tidak dedahkan kerana ia bertentangan dengan prinsip moral,” katanya, di sini hari ini.

Mengulas lanjut mengenai sebuah video seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Shamsul yakin bahawa skandal tersebut di dalangi oleh pemimpin UMNO dan Barisan Nasional, termasuklah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.

Selain itu, Ketua AMK itu turut menegaskan bahawa tidak perlu ditubuhkan Suruhanjaya DiRaja mengenai perkara tersebut memandangkan kes itu sedang berada di dalam siasatan polis.

Hanya pasal ni.., penganut PAS sanggup gadai anak bini….

Fuhhhh.. Mesti puak-puak penganut mahzab PAS mencapai klimaks peringkat tertinggi bila dengar apa yang dicadangkan oleh Adun regim komunis Sekinchan ni baii..

Gua berani jamin, cadangan Adun kapir ni akan membuatkan penganut PAS makin dunggu dan wala’ terhadap kepimpinan “ustaz-ustaz” baru DAP.

Korang tunggu lah sehari dua lagi, di Harakah, MalaysiaKini dan jugak Suara Keadilan, mesti akan tulis besar-besar di frontpage dorang “DAP terima cahaya Iman hasil didikan PAS”.. Perghhhhhhhhhhh…

Bagi gua, ni semua wayang politik nak bodohkan sesiapa yang dah sedia bodoh saja. Tapi bagi puak-puak PAS, inilah tanda bahawa kapir DAP dah menerima seruan dakwah PAS…

Kalau korang tak percaya, tunggulah nanti…, mesti ada lahabau-lahabau mana yang akan puji tak ingat dunia punya si wakil DAP sekinchan ni. Silap haribulan, dia dinaikkan taraf jadi Ostad macam Nga kor meng dan Guan Eng.

Silap haribulan.., ada yang sanggup gadai anak bini pasal wala’ pada Ostad baru kapir DAP ni nanti…

Gua pun dah makin confuse, puak-puak penganut PAS ni dah jadi semakin bebal bila jadikan politik sebagai agama baru dorang. Tipu daya puak kapir ni pun dorang dah tak tau nak bezakan lagi dah..

Ini baru betul limau purut tiga serangkai…, sudahlah buta perut, tapi tak reti pulak nak guna akal… Hahahaha…

SHAH ALAM, 30 Mac: Adun DAP Sekinchan, Ng Swee Lim menggesa Kerajaan Negeri Selangor memberikan peruntukan besar kepada semua Sekolah Agama Rakyat (SAR).

Wakil rakyat DAP itu membuat gesaan demikian ketika mengemukakan soalan tambahan kepada Exco Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan Selangor, Dr Halimah Ali.

Menurut Swee Lim, memandangkan keadaan SAR ini agak ketinggalan, dengan kewangan yang disalurkan dalam jumlah besar itu membolehkan mereka menambahbaikkan bangunan dan persekitaran sekolah agar lebih selesa.

Anwar kena buli dengan Polis Sarawak…

Dah kena la buku dengan ruas Anwar di Sarawak. Kalau kelmarin Anwar tak dibenarkan berceramah di Ban Hock Road di Kuching, kali ni dia sekali lagi kantoi di Kampung Sinjan Jaya, Semariang.

Anwar yang dijadualkan melancarkan bilik gerakan di situ, dah dihalang berucap secara terbuka di halaman bilik gerakan tersebut oleh pihak polis.

Paling drastik ialah, speaker di situ turut dipadamkan dan Mat Bontot tu terpaksa berucap tanpa menggunakan pembesar suara.

Walaupun Anwar dan pemimpin-pemimpin PKR cuba nak berunding dengan Polis, dia tetap dihalang untuk berceramah dan disuruh beredar.

Sebelum tu, Anwar juga diharamkan berucap di markas PKR Kampung Petingan di DUN Satok.

Tapi biasalah.., manusia tu mana tau halal haram bila dia teruskan jugak ceramah disitu. Sempatlah kot 15 minit sebelum Polis mula kepung kawasan tersebut.

Apa lagi, meroyanlah si Harami ni pasal tak dibenarkan membohong rakyat. Mulalah dia salahkan Taib Mahmud dan jugak kerajaan BN yang kononnya halang kebebasan bersuara.

Gua rasa, tindakan Polis Sarawak ni memang patut dilakukan. Lagi best kalau Anwar dihalang terus dari masuk ke Sarawak macam kroni keling dia hari tu.

Kalau berceramah setakat nak maki hamun orang dan jugak pembohong sana sini, buat apa orang nak bagi kebenaran bercakap pada dia?

Lantak lah kalau manusia gila tu nak meroyan sampai berguling sekalipun, rakyat negara ni mesti diselamatkan dari pembohongannya.

So gua berterima kasih pada Polis Sarawak kerana menyekat manusia gila tu dari terus bermaharaja lela di bumi kenyalang. Dia tu tak heran kalau gari di tangan, tapi dia akan mati kutu kalau kita gari mulut dia…