Hadi Awang patut jadi Ketua Pakatan Rakyat!

Nampaknya masyarakat sudah semakin hilang kepercayaan dan keyakinan dengan kredibiliti Anwar sebagai Ketua Pembangkang.

Anwar juga semakin diragui kebolehannya bagi mengepalai PR mengambil alih pentadbiran negara dari kepimpinan UMNO/Barisan Nasional.

Semakin ramai juga yang berani menyatakan secara direct bahawa Anwar dan PKR sudah tak lagi layak dan tak relevan untuk menjadi peneraju didalam Pakatan.

Jadi nak tunggu apa lagi Anwar? Penyokong PR dah mula bersuara tu, takkan nak nafikan lagi.. Sebelum “dipecat” oleh rakyat, eloklah berundur sendiri secara sukarela…sebelum dihumbankan masuk ke dalam penjara!

Seorang aktivis masyarakat Dr Mohamed Rafick Khan bin Abdul Rahman mencadangkan agar PAS mengambil alih kepimpinan Pakatan Rakyat (PR).

Ini berdasarkan kepada fakta bahawa PKR gagal untuk menunjukkan kewibawaannya sebagai sebuah parti yang berkemampuan dan berintegriti memimpin PR.

Menulis di dalam blognya di http://rights2write.wordpress.com, beliau berkata PKR telah mengecewakan harapan rakyat apabila PKR telah gagal untuk melakukan perkara yang paling penting di dalam menjalankan sesuatu pemilihan.

Ini telah menjejaskan maruah mereka sendiri. Beliau menyatakan jika JPP atau parti telah mengakui wujudnya kekurangan dan mahu melakukan semula Pemilihan atau mengekalkan status quo sehingga semua isu-isu kepincangan diselesaikan, mereka akan lebih dihormati.

Sebaliknya, pemimpin PKR terus melakukan pembohongan untuk menutup kepincangan tersebut.


p/s: Siapa tak kenal Anwar..Kaki putar, kaki kencing, kaki spin…macam ni kah yang nak jadi pemimpin nombor satu negara?
Advertisements

2 thoughts on “Hadi Awang patut jadi Ketua Pakatan Rakyat!

  1. LKS n LGE setuju ker Hj Hadi jadi Ketua? Kerusi DAP lagi banyak daripada PAS… kut nanti Karpal Singh sergah, juak2 PAS termasuk telor ke dalam… biarkan DAP jadi bos! Hj. hadi jadi menikus… Tak kan masa tu DAP nak pakai perkara 153! hak istimewa Melayu… Jadi siapa banyak kerusi dialah bos.. bila bos kalau perintah malaysia, LKS lah jadi PM.. congakakn orang tak cerdik..orang tidak bodoh PAS kira macam mana?
    Nak LKS jadi PM? ketua agama di Malaysia? Agama apa agaknya jadi agam rasmi? Tapi tak peliklah sebab penceramah DAP dah banyak dilatih untuk beri tazkirah! Agama rasmi ikut DAP, ceramah ikut Islam…????? Fikirkanlah puak2 PAS n PKR! jangan korbankan maruah bangsa dan agama!

    Like

  2. tengok-tengok la cermin sikit…babi-babi tu dok gelak terbahak-bhak dengaq puak ni bercakap…sedaq diri la sikit…taraf lembu pkr & anjing DAPing jaaa..

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s