Malaysiakini bohong!! Siapa kata Pro ISA takut berhujah???

MalaysiaKini dalam laporannya hari ini nyata telah berbohong. Kononnya kumpulan pro ISA takut untuk berhujah mengenai pendirian mereka tentang sokongan terhadap ISA.

Lihat sendiri gambar-gambar yang disertakan disini sewaktu wakil kumpulan Pro ISA mengemukakan hujah tentang perlunya ISA diatas pentas Forum tersebut.

Saya ada di Forum tersebut dan melihat sendiri wakil dari kumpulan Pro ISA, Naib Presiden Persatuan Peniaga Komtar saudara Abdul Ghani Mohammad Jiman berhujah di atas pentas mengenai sokongannya terhadap ISA.

Hishamudin Rais sendiri terpaksa memberikan laluan untuk Abdul Ghani berhujah setelah didesak oleh para penyokong Pro ISA diatas nama kebebasan hak bersuara. Dan Hishamudin sendiri telah menyokong hujah yang dikemukakan oleh Ghani.

Jadi, apa perlunya MalaysiaKini berbohong hanya semata-mata untuk membela DAP? Apakah wartawan mereka di upah oleh kerajaan negeri P.Pinang bagi memutarbelitkan cerita?


p/s: MalaysiaKini nak jadi macam Harakah dan Suara Keadilan kot yang asyik membohong orang saja…nak bohong pun agak-agak laa….

Advertisements

14 thoughts on “Malaysiakini bohong!! Siapa kata Pro ISA takut berhujah???

  1. perghhhhhh…..caya la bro. caya kat lu la ghani. mcm tu la baru anak jantan. aku yg duk kat kg ni pun teruja la bro…

    tahniah tahniah.

    kg.sagil

    Like

  2. Malaysiakini tu mmg kaki putar alam..Satu geng la dengan haprakkah tuu..

    Like

  3. Tabik double spring lah kat melayu PP. Lu orang memang sempoi. Lain hari aku akan join sekali kalau ada lagi demo mcm ni. Aku sanggup turun penang dari perak ni kalau pasal nak lawan DAP.

    Like

  4. hidup ISA.
    melayu pulau pinang ahli pkr di johor sila contohi semangat masyarakat kamu di pulau pinang jgn nak hancurkan perpaduan di johor.
    aku tak rela johor di putar belit pkr

    Like

  5. salam,
    biasala bila kena kat depa, kebebasan bersuara dan laporan yg tepat ,adil, bebas , berkualiti, dan bagus belaka. bila kena batang hidung sendiri, putar-putar, kita putar lagi, wang masuk-wang masuk, putar lagi, kalau tak boleh putar, kita belit dan belit lagi. mana ada org bebas berfikir dan tiada berpihak.

    Like

  6. PERGHH BERAPI SEYHH!…MUKE RAIS PUN NMPK CAM NAK HANGUSSS JEK TUH KEHKEHKEHKEH..PADAN MUKE LU RAISSS WEIIIII!!! >|D

    Like

  7. kesian melayu pulau pinang…sedey2…huhuhuhu

    tapi nak wat camana…dah sendiri yang membodohkan diri sendiri sejak dari dulu lagi….sekarang, padan muka je la…baru nak sedar…

    Like

  8. MAMAK PULAU PINANG

    Cube tgk betul2 muka mereka yang menyokong ISA terutama muka Ghani tu. Bagitahu saya secara jujur dan insaf mcm muke MELAYU ke mereka tu? Nama Ghani tapi mamak tosey serupa muke Parpukari.

    Di Pulau Pinang, sangat susah untuk kite membezakan yang mane muke Melayu dan yang mane muke MAMAK.

    Tak percaya??
    Cube tgk muke Ketua Putera Umno, muke Naina merican, muke Nor Mohammad, ketua pemuda UMNO PP. Ade muke melayu ke??

    Aku ingat kan penyokong Hndraf td rupe nyer EEEEEE mamak tosai p.pinang.

    Aku tertipu. kah kah kah kah

    Like

  9. ALJUBURI
    Mamak PP, apa kes kalo Ghani tu macam mama ke apa???
    Lebih elok Gahni yg macam mamak dari melayu macam Nik Ajis yg tak sedar diri , malu mengaku melayu..rela pelok cina tak cuci kote ngan basuh tak berak dari salam melayu seagama islam..

    Like

  10. nampaknya semua media di Malaysia ni tak boleh dipercayai sangat

    Like

  11. come on laaa…taktik lapuk pembangkang ni org bole baca laa. ni semua saja create isu sbb nak alih perhatian kes nuar juburi yg semakin hangat la nih! lepas isu ISA ntah apa2 isu lagi agaknya yang akan diketengahkan.

    Like

  12. the mamaks aja nie mana melayu takut ka?teloq tadak ka?

    -the mamaks-

    Like

  13. To tanpa nama 2010 November 24 03:50…

    MAK ANG ! hg budak mana? mamak ka,benggali ka,melayu ka apa ka ISLAM ka dak aku nk tanya? bodo tak reti pikiaq…PALA BUTOH BAPAK ANG tadak teloq! ni la org jenis bangsa2 pembangkang lahanat ni…BARUA !

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s