Ekslusif!!! Gambar-gambar serangan Melayu PP di Forum Bantah ISA..

Bertempat di KOMTAR Walk, satu forum membantah ISA telah dianjurkan oleh DAP bagi menyebarkan dakyah buruk terhadap akta tersebut tengah hari tadi.

Forum ini yang dihadiri oleh bekas-bekas tahanan ISA seperti Mat Sabu dan Hishamudin Rais bagaimanapun kurang mendapat perhatian dari masyarakat sekitar P.Pinang. Hanya lebih kurang 40-50 orang sahaja yang kelihatan mundar mandir di tempat Forum tersebut.

Forum menjadi “panas” apabila sekumpulan warga P.Pinang menyerbu ke Forum berkenaan dengan membawa sepanduk “Kami Sokong ISA”. Kekacauan hampir tercetus akibat dari penyokong DAP yang menghalang kemaraan kumpulan 50 orang pro ISA berkenaan.

p/s: Ng Wei Aik, Mat Sabu dan Hishamudin Rais pucat lesi bila diasak kumpulan pro ISA ni tadi… baru depa tauu bukan semua orang P.Pinang setuju dengan depa…
Advertisements

12 thoughts on “Ekslusif!!! Gambar-gambar serangan Melayu PP di Forum Bantah ISA..

  1. Syabas Melayu Penang..tunjukkan kpd kafir komunis ni semua ISA sebenarnya adalah untuk pengkhianat negara!! Sokong ISA !!!

    Like

  2. Baru cina2 DAP tau bahawa bukan semua tak setuju dengan ISA. Saya setuju akta ISA diteruskan demi keamanan Malaysia.

    Ia dah terbukti berjaya mengekang pengganas komunis dan juga menghalang anasir jahat dari merosakkan kedamaian di bumi bertuah ini.

    Singapura pun ada ISA, begitu juga dengan Amerika. Cuma namanya saja berbeza tetapi tujuannya tetap sama iaitu menjaga keselamatan negara masing-masing.

    Jadi..sesiapa yang bantah penggunaan akta ISA ini, ia bermakna mereka itu sengaja mahu negara kucar kacir dan huru hara.

    Like

  3. salam mpp,

    aku sokong ISA. tanpa ISA negara takkan aman.

    aku percaya kalau kita tak buat perkara yg salah ISA tak memberi ancaman kpd kita!

    pakcik2, makcik2, unker2, antie2, abang2, kakak2, brother2, sister2adik2 tua muda, kecik besar, tak kira bangsa & agama, yg sedang menanam padi ka, menoreh getah ka, menjual di gerai2 ka, berniaga di pasar2 ka, kedai2 ka, supermarket ka, menjahit baju ka..kerja apa2 saja lah utk mencari sesuap nasi, jgn bimbang dgn ISA ni. tak dak kena mengena dgn kita pun. sokonglah supaya kita boleh terus menikmati keamanan yg ada.

    yg kena ISA ni adalah penyangak2 yg hanya ingin menjahanamkan negara. elokla mrk di kenakan ISA krn mrk tak sayangkan negara. setiap perbuatan jahat ada batasnya. jika mrk sayangkan negara tentu mrk sokong ISA. aku yakin, ISA menjamin kehidupan kita yg makmur ini!

    YES to ISA!!

    Like

  4. Yes to ISA!!
    Akta ini tak ganggu orang yang tak buat kacau….tapi kalau dah ada niat nak buat kacau mesti tangkap la.
    Malaysia aman pun kerana ada ISA sebab itu semua orang boleh bekerja dan hidup dengan suasana yang tenang serta gembira tanpa ada rasa takut.

    Demokrasi hidup subur juga…kalau tak semasa PRU 12 tak merasa PR menang berapa negeri.

    YES TO ISA!!!!

    Like

  5. benci betul aku tgk muka jeglot tua isham anjing rais tu.ade info dari bdk2 UBU yang mengatakan isham rais ni pengisap butoh orang muda.patut la dia tk kawin2.nk tutuh lubang kunyit kelapa butuh da tk bleh naik.ngisap butoh orang je la keje nya.aku kalu terjumpa berdepan ngan kau isham anjing sial.comform aku ludah muka kau….

    Like

  6. benci betul aku tgk muka jeglot tua isham anjing rais tu.ade info dari bdk2 UBU yang mengatakan isham rais ni pengisap butoh orang muda.patut la dia tk kawin2.nk tutuh lubang kunyit kelapa butuh da tk bleh naik.ngisap butoh orang je la keje nya.aku kalu terjumpa berdepan ngan kau isham anjing sial.comform aku ludah muka kau….

    Like

  7. Saya setuju..ISA hanya untuk pengkhianat negara..jadi kalau kita tidak termasuk dalam golongan pengkhianat negara buat apa takut dengan ISA.. Sokong ISA ..!!!

    Like

  8. Hapus ISA bermakna beri peluang utk DAP dan pro komunis bangkit menentang kerajaan secara terbuka. Mat Sapu bukan dia tak tahu tapi kerana dasar pembangkang,, dia tak peduli asalkan Pakatan Rakyat dapat ke Putrajaya.

    Like

  9. The author is good! So good rasskryl topic

    Like

  10. Hishamudin Rais bangsat tak kenal dek untung!!!!!

    Like

  11. nie melayu PP ke mamak PP????

    Like

  12. melayu pulau pinang yang dah semakin layu..sekarang baru nak menjaga orang melayu…Sokong Anti ISA…..

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s