Uzur sangat dah Nik Aziz ni…. dah bertaubat ke belum?

Kesian sungguh bila tengok Nik Aziz tak berdaya nak jalan diatas kaki sendiri di Tanah Suci Mekah. Sampaikan kena diusung atas kerusi roda kesana ke mari.

Dah uzur sangat nampaknya “wali” PAS ni. Tapi pelik bin ajaib, dia masih pula bernafsu besar untuk mengekalkan jawatan Menteri Besar Kelantan dan juga Mursyidul Am PAS.

Kalau dah berjalan pun tak mampu, macam mana nak memimpin negeri? Inilah yang dikatakan “tak ukur baju dibadan sendiri”.

Dulu orang tua ni kata kat Tun Mahathir nak menongkat langit bila jadi Perdana Menteri selama 20 tahun lebih…, sekarang ni nampaknya Nik Aziz ni lagi teruk dari apa yang dia kata pada Tun.

Bila orang tanya, dia bagi alasan kata ramai pengikut PAS yang masih perlukan dia. Betul ke? Syok sendiri agaknya Nik Aziz ni kot?

Dengan keadaan berkerusi roda untuk ke sana ke mari ni…, mungkin Nik Aziz nak bawak jawatan MB Kelantan dan juga Mursyidul Am dia tu hingga ke liang kubur agaknya..

p/s: Orang lain pandai pulak Nik Aziz ni kutuk, tapi diri sendiri rupanya lagi teruk!
Advertisements

6 thoughts on “Uzur sangat dah Nik Aziz ni…. dah bertaubat ke belum?

  1. Pergi Mekah sekali dengan Sultan. Ingat dia yang nak jaga Sultan, rupanya Sultan yang kena dok ambik pot pasai N.Ajis lak.

    Rupanya Allah maha kaya. Tun Mahathir bertambah sihat walafiat, tapi N.Ajis bertambah parah.

    Inilah balasan Allah di dunia lagi.

    -art-

    Like

  2. bila tgk ni..teringat kisah gus dur..

    Like

  3. Yang tahun lps xdpt pi Haji krn kes ditaja tp blm tau ape kes tu? skrg pi Haji atas kerusi roda…xlama la tu akan jadi pemimpin yg akan tersungkur spt kata anak emas Anwar kepada TUN M tempohari…yg ni xsedar diri xnak serah kuasa n jawatan pd org lain nak pegang smpai mati kot

    Like

  4. hek eleh… yg baru kene chicken pox tu lg teruk… ingatkan siflis kahkah

    Like

  5. Astaghfirullah,

    Kenapalah suka cari buruk orang dan kutuk orang.

    Tak takut soalan kubur dan mati.

    Tak takut langsung Allah Marah benci membenci. macamanalah bangsa melayu nak maju…………….

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s