Nik Aziz bermewah di Mekah..

Lihat sendiri tempat penginapan Nik Aziz di Tanah Suci nun, mewah bukan main. Tapi kalau disini, Nik Aziz berlakon macam zuhud. Makan bersila, duduk di rumah biasa-biasa, dan kononnya tak mau kemewahan. Tapi tengoklah sendiri gambar-gambar ni semua..

Macam ni kah yang semua pengikut PAS kata Tok Guru mereka tu zuhud? Kalau macam ni, tak ada bezanya Nik Aziz dengan Nuar yang pandai bermuka-muka tu.

p/s: Nak bagi air bersih kat rakyat Kelantan pun kena tunggu lagi 17 tahun… agak2nya Nik Aziz ada lagi tak masa tu…?
Advertisements

13 thoughts on “Nik Aziz bermewah di Mekah..

  1. semuga Nik Ajis diberi petuntuk utk kepentingan ummah di Malaysia ketika di Mekkah .

    Like

  2. Banyak nya pelakon terhebat dari Malaysia…ada ke Nik Aziz jenguk jemaah haji Malaysia…

    Like

  3. Gambar ini semua, mestilah diambil oleh orang yg dekat hubungan dgn Nik Aziz.

    Tapi macam mana boleh sampai ke blog pro kerajaan?

    Sabotaj koooot.

    Like

  4. lupa zuhud bila dah kena hot shower, air cond dan bed yg empuk.. emm… tak ikut Rasullullah langsung. Alang2 nak jadi pemimpin agama tu jagalah tingkah laku, jgnlah di ikut perangai
    kami yg tak berapa nak zuhud ni.
    malu…malu… bila tgk gambar ni, terasa diri dikencing atas kepala, zuhud… zuhud utk raih undi.

    Like

  5. Takpe la.. Apa salahnya sesekali merasa duduk hotel mewah kat sana..

    Like

  6. Lepas tu makan kek pulak….

    Like

  7. Mungkin ramai yg tak tahu @ buat2 tak tahu yg Nik Aziz mengiringi DYMM Sultan Kelantan ke Mekah. Takkanlah baginda nak bagi MBnya dok jauh2. Tok Pa & Dato Fatmi pun ada sama dalam rombongan tersebut tp MPP tak tunjuk pun gambar dia orang.

    Like

  8. Anon 14:19…

    Nik Aziz dengan Sultan Kelantan pun tinggal dalam satu negeri, kenapa Sultan tak bagi saja Nik Aziz rumah dalam kawasan istana?

    Lagi satu, Tok Pa dan Dato Fatmi tak berlakon miskin serta zuhud di Kelantan. Sedangkan Nik Aziz selalu berlakon kononnya baik dan tolak keduniaan mengalahkan pelakon cerita tamil…tapi bila dapat peluang…sapu jugak baii…

    Amacam…puas hati?

    Like

  9. bangannya mu nih….orang pergi buat pahala pun ko nak kutuk maki…bodoh ke apa???ni lah UMNO tak terdidik…

    Like

  10. alahai juak2 pas…ante bagus bab mengata org buat ibadah kita dok kutuk2 tapi bila puak2 ante kutuk sama UMNO buat ibadah boleh Pula???OH LUPA ANA BAHAWASANYA NIK AJIS N CO. APA YG SEGALA MEREKA2 BUAT HALAL DAN BAGUS SGT!!UMNO PULA HARAM JAHAT BDOSA.JUAK2 PAS BENGONG TAHAP MALAUN

    Like

  11. dia x bersalah sebenarnya kerana tukang sponsor yang menempatkan dia di situ…kalau hotel bertaraf rumah tumpangan,rumah tumpangan lah dia duduk,kalau hotel 5 bintang,hotel 5 bintang lah…kali ni yg sponsor dia ada duit lebih sikit kottt…lebihan duit prk galas gamaknya…

    Like

  12. Saya sedang berada di Makah.Saya dimaklumkan oleh kawan saya yang jumpa Nik Aziz di hotel Dar Tauhid Makah yang kedatangan Nik Aziz adalah sebagai pengiring kepada Sultan Kelantan yang menunaikan haji dengan pakej THTS. Bersama dalam pakej adalah Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Taib Mahmud dan Menteri Kabinet pun ada. Harga Pakej RM120,000.00 seorang.

    Like

  13. As salam semua. Sudah2 la mengutuk, nik aziz dpt duduk di hotel mewah, itu rezeki Allah beri padanya, dpt duk di hotel biasa dan murah pun itu juga rezeki Allah. Jgn mengira2 rezeki org dan zuhudnya seseorg itu..lebih baik kita mengira dimana zuhud kita..astagfirullah..semoga Allah ampunkan kita semua kerana sifat yg kirang sabar ini. Cepat2 la tunaikan kewajipan haji diwaktu usia masih muda, badan masih kuat. Tak kira pas, umno dll. Semoga Allah menunjukkan setiap keikhlasan dan syukur dibalas segala kebaikkan, insyaAllah, ameen

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s