Kungfu Mentadak dari Azizan Razak….

Pasal apa dia marah? Sebab dia malu pasai dia tak buat kerja… Pasal apa dia meroyan?? Sebab dia nak tutup salah dia..

Sebab apa dia jadi macam tu? Pasal dia nak tunjuk dia hebat depan orang ramai… Sebab apa dia jadi tak menentu masa PC dalam dewan?? Pasal dia nak tunjuk lagak depan wartawan…

Sudahlaa Azizan oii…kalau dah tak buat kerja tolong mangsa banjir tu, mengaku sajalah. Tak payah nak tuduh orang lain bohong pulak. Dah tua-tua pun dok tunjuk perangai budak-budak lagi ke?

Memalukan sungguh MB Kedah ni…macam ni ke yang dikatakan seorang pemimpin? Letak jawatan sajalah Azizan kalau tak reti nak buat kerja…dok rumah main dengan cucu lagi baguih….

Advertisements

4 thoughts on “Kungfu Mentadak dari Azizan Razak….

  1. Jangan bagi dia marah…..nanti tercabut gigi palsu dia dan terbang gigit hidung wartawan.

    Like

  2. woiii permatang pauh pun angpa dok tertunggang lagi dok sebok negeri orang…wat duit dah tarak kot nak makan wkakakakaka

    Like

  3. Bila orang rasa bersalah kemudian cuba menunjuk betul, bila orang takut dan cuba memberanikan diri macam itulah rupanya.Jadi kepala negeri cuma mengharapkan lapuran saja makanya jadi macam tulah.Turun padanglah..tengok rakyat jangan pilih kasih….bro

    Like

  4. hahaha funy la, mcm itu cerita p ramlee, wktu mad jun mau marah kha kha kha
    jgn ler marah2 ustad

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s