Rayer DAP memang celaka!!! Panggil melayu P.Pinang MONYET !!!!

RSN Rayer ADUN DAP-Seri Delima semalam telah membuat kenyataan didalam Sidang DUN P.Pinang bahawa penduduk-penduduk kampung yang membuat demonstrasi protes dihadapan bangunan DUN tersebut sebagai MONYET!

Diatas kapasiti apakah kafir harbi ini sesuka hati boleh menggelarkan penduduk melayu P.Pinang dengan panggilan sedemikian? Apakah ini tahap mentaliti seorang wakil rakyat DAP?

Sudahlah kerajaan DAP negeri merampas hak penduduk-penduduk kampung asal di P.Pinang, dan apabila penduduk-penduduk membuat bantahan, digelar pulak mereka itu sebagai monyet!

Celaka sungguh kafir DAP yang ada di negara kita ini. Mereka bukan sahaja tak tahu menghormati hak bangsa melayu, tetapi mereka-mereka ini juga buta perut kerana sanggup menghina bangsa yang pernah memberikan kerakyatan kepada nenek moyang mereka di negara ini.

Tanah penduduk melayu P.Pinang “dirampas”, hak penduduk kampung juga dinafikan oleh kerajaan cina kiasu Melaka Lim Guan Eng. Kini melayu hendak dipanggil pula sebagai MONYET??

Sebelum ini, si kafir Rayer ini juga bertanggung jawab mencadangkan penggunaan bahasa Inggeris sebagai bahasa kedua di P.Pinang. Nak jadi macam Singapork lah konon-kononnya. Dia lupa bahawa ini Tanah Melayu! Dan dengan hanya pegang satu negeri, dia dah nak buat suka-suka hati mak bapak dia saja..

Ini lah perangai sebenar kafir laknat DAP yang patut penyokong totok melayu PAS dan PKR sedar. Jangan jadi buta tuli sangat sampaikan hal-hal menjatuhkan maruah orang melayu macam ni pun masih tak nampak.

Hari ini DAP berani menghina melayu kerana sokongan dari melayu-melayu jumud berotak gampang didalam PAS dan PKR. Patutnya, buang kewarganegaraan saja melayu-melayu yang bersekongkol dengan kafir laknat DAP didalam menghancurkan bangsa melayu di dalam negara ni.

PAS dan PKR kini dah menjadi umpama si Kitol moden didalam memporak perandakan bangsa Melayu dan agama Islam di Malaysia.

Jadi, nak salahkan kafir celaka DAP saja pun tak boleh jugak didalam hal penghinaan bangsa melayu ni, sebab yang jadi barua talibarutnya adalah melayu-melayu haprak PAS dan PKR.

Sepuluh keturunan pun tak akan dapat menyucikan pengkhianatan PAS serta PKR terhadap bangsa melayu dan juga agama Islam didalam negara ni!

Ehsan myKMU

Advertisements

One thought on “Rayer DAP memang celaka!!! Panggil melayu P.Pinang MONYET !!!!

  1. Agaknya sampai bila kita orang melayu nak biarkan perkara ni berlaku berlarutan.

    nak tgu Menteri Amaran bertindak? alamatnya kucing bertanduk pun Menteri Amaran takut keluar amaran.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s