Edisi Misteri!!! Calon PAS tipu Nik Aziz…?

PAS akan mengketengahkan calon yang tidak merokok pada pilihan raya kecil DUN Galas akan datang bagi meningkatkan imej Islam parti itu, kata Nik Aziz.

PAS, yang merupakan gabungan Pakatan Rakyat berkata, calon yang bakal dipilih bertanding mempertahankan kerusi undangan negeri di Kelantan itu mesti mempamerkan perwatakan Islam yang baik serta tidak merokok.

“Perkara pertama, saya akan tolak perokok. Mereka bukan sahaja membahayakan kesihatan sendiri tetapi membazirkan wang,” kata Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Sedap benar bunyinya bila Nik Aziz kata nakkan calon yang baik dan tak merokok. (kalau tak merokok tu confirm baik ke?)

Tapi apakah benar calon PAS ini tak merokok? Anda nilaikan sendiri dengan melihat gambar dibawah ini…

p/s: Mungkin dia tertekan bila tembelang Nik Aziz bagi rasuah orang asli terdedah…

Advertisements

5 thoughts on “Edisi Misteri!!! Calon PAS tipu Nik Aziz…?

  1. kenapa kelabu lain macam je pic nie..
    biar lah terang lain kali..
    baru ramai percaya

    Like

  2. gambar kelabu macam ni selalunya dizoom dari jauh…mesti gambar paparazzi BN nih…calon PAS kantoi nampaknya…

    Like

  3. bodoh laa main superimpose gini

    Like

  4. superimposela, kelabulah, orang lain lah..kalau kena ke puak dia, taknak terima langsung..kalau kena ke orang umno, takdak gambar pun, mati2 puak2 pas percaya!!! ni lah akibat ajaran songsang yg mrk selalu ikuti…mrk sajalah yg betul, yg suci, yg baik, yg masuk syurga..orang lain semua salah, jahat, penipu, ahli neraka..senangnya bertaklik buta mcm puak2 pas ni!!!

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s