PANASSSS BERAPI !!!!! Nik Aziz KANTOI rasuah orang asli…….

Semalam, bertempat di penempatan orang asli Sandrop, Lojing Gua Musang, Nik Aziz dan juga rombongan PAS negeri telah melakukan lawatan bagi menarik undi dari 75 keluarga orang-orang asli di kawasan tersebut.

Dengan alasan untuk menyerahkan watikah perlantikan Ketua Masyarakat bagi beberapa kampung orang asli di Gua Musang, Nik Aziz dan rombongannya ternyata mempunyai agenda tersembunyi disebalik lawatan tersebut.

Ternyata Allah SWT itu maha besar. Tembelang Nik Aziz ketika “merasuah” para pengundi orang asli di penempatan tersebut berjaya dibongkarkan.

Lihatlah sendiri betapa HIPOKRITnya Menteri Besar Kelantan ini yang selama ini bertopengkan islam tetapi mengamalkan “sogokan” bagi membeli undi. Sudah tak lakukah tiket syorga Nik Aziz?

Selama ini “celako” yang Nik Aziz selalu hamun kepada pemimpin UMNO telah berbalik menghempap ke mukanya sendiri. Inikah “wali agung” yang diangkat setaraf nabi oleh pengikut-pengikut PAS semua?

Advertisements

12 thoughts on “PANASSSS BERAPI !!!!! Nik Aziz KANTOI rasuah orang asli…….

  1. Nampaknya Allah dah tunjukkan wajah sebenar nik ajis ni di Galas.. Allah hu Akbar!!!!

    Like

  2. Selama nie dia tuduh umno rasuah, skrg ni dah terbukti pas yg kaki rasuah.. Mmmg munafik betul pas!!!

    Like

  3. eh….
    biar betul nik aziz bagi rasuah?
    ish3…
    tapi hari2 belajar agama
    saudara baru memang layaklah terima duit tu….
    untuk melembutkan hati mereka mudah menerima islam,
    untuk membuktikan agama islam merupakan agama yang menyokong saudara-saudara baru ini.
    kita pun perlu sama-sama menyokong kehadiran saudara baru ini
    BUKANNYA MENCELA MEREKA YANG BERTINDAK MEMBERI APA YANG SEPATUTNYA MEREKA TERIMA.
    tapi saya tak slahkn sesiapa.
    betullah…
    kita umat akhir zaman.
    biasalah tu yang memonopoli media semuanya BARISAN NASIONAL.
    kenapalah berita nik aziz memberi sedekah kepada saudara baru digembar-gemburkan dalam berita jam 8 mlm seolah-olah tiada cerita lain yang lebih sensasi daripada itu
    ketandusan ideakah?
    habis, setiap kali pilihan raya—ahli barisan nasional yang memberi WANG HADIAH A.K.A SAGUHATI (x pastilah apa tujuannya kan) kepada orang awam biasa (tambang buat pergi mengundi)
    berita ini sepatutnya didedahkan, barulah lebih ramai orang akan mengundi kita selaku orang2 barisan nasional.
    saya hanya meluahkan pendapat sahaja-

    Like

  4. Bila UMNO/BN yang kasi dikatakan rasuah bila pas yang bagi dinamakan sedekah, bermati matian penganut ajaran agama pas cuba menghalalkan perbuatan haram pemimpin mereka

    Mana pergi surah & hadis tentang rasuah wahai penganut ajaran agama pas yang selama ini duk berteriak sentiasa nak kenakan UMNO/BN, apakah dalam agama baru pas rasuah sudah halal sejak berkahwin dengan kapir harbi dap

    Ini bukan fitnah seperti pemimpin ajaran agama pas selalu buat ini adalah fakta sudah terpampang bukti bergambar depan mata, bertaubatlah wahai penganut ajaran agama baru pas balik lah kepangkal jalan sesungguhnya Allah menerima akan taubat hambanya Insyallah.

    Like

  5. Celako! Celako! Celako! ini mesti BN Photoshop!

    Like

  6. masa pilihanraya jugak dia nk bg sedekah…awat x bg masa x dak pilihanraya?????????????????

    Like

  7. Ini dinamakan pemberian ZAKAT bukan derma/sedekah dll. DAkwah bil Hal..

    Allah berfirman dalam surah at-Taubah ayat 30 :
    “Sesungguhnya zakat-zakat itu, hanyalah untuk orang-orang fakir, orang-orang miskin, pengurus-pengurus zakat, para muallaf yang dibujuk hatinya, untuk (memerdekakan) budak, orang-orang yang berhutang, untuk jalan Allah dan orang-orang yang sedang dalam perjalanan, sebagai sesuatu ketetapan yang diwajibkan Allah; dan Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana”.

    Like

  8. ye tak yelah
    ZAKAT~
    dah orang tu masuk islam masa pilihan raya
    xkanlah nak POSTPON ZAKAT semata-mata tak nak bagi media mengata….

    Like

  9. Orang yang kafir adalah orang yang menolak hukum Allah.. dan orang itu juga tidak mengikut Al-qur'an dan Sunnah… Orang itu juga sentiasa memfitnah dan mencari alasan untuk menjatuhkan musuhnya… Sesungguhnya Allah mengetahui apa yang dilakukannya…

    Sila lihat video ini untuk kebenaran jika anda seorang muslim..

    Like

  10. Sesungguhnya kerajaan sekarang disetiap dunia mengikut pemerintahan yahudi termasuk Malaysia…

    Indonesia sudah dikawalan oleh kuasa zionis = freemason = pengikut syaitan…

    sebab itu mereka ingin menjatuhkan Malaysia tetapi pemimpin Malaysia masih lagi mementingkan diri dengan membenarkan undang-undang sivil berkuasa di Malaysia ini sedangkan Undang-undang sivil itu adalah Undang-undang ciptaan manusia iaitu freemason = zionis…

    Mengapa hukum Allah ditolak?

    Nabi Muhammad telah menjelaskan bahawa Al-Quran dan Sunnah-Nya sebagai pembimbing dalam kehidupan dunia dan akhirat..

    Jika kita tidak ikut Al-Qur'an dan Sunnah, adakah kita Muslim?

    Jadi mengapa kita marah Ulama' bila mereka mengatakan bahawa orang yang tidak mengikut Hukum Allah itu Kafir?

    Memang benar Ayat suci Al-quran adalah pembimbing bagi kita..

    Rakyat Malaysia sekarang ramai pengikut zionis cuma kita tidak sedar kerana kita sendiri telah terikut cara barat…

    Like

  11. sedarlah wahai penulis blog ini…
    kita sesama saudara Islam, usahlah mencari alasan untuk menjatuhkan saudara Islam yang benar-benar beriman kepada Allah kerana anda akan berada dalam kesusahan besar yang akan melanda nanti dan sesungguhnya Allah yang Maha Mengetahui dan Maha bijaksana dengan apa yang kamu semua lakukan..

    sebagaimana firman Allah s.w.t yang bermaksud “Sesungguhnya Allah sentiasa bersama-sama orang yang banyak bersabar”…

    Kami tidak takut, kami tidak pulak gentar dan kami rela mati demi Agama kami iaitu Islam dan kami bukan mementingkan bangsa Melayu kerana membela bangsa Melayu tidak Wajib bagi kami sebagai umat Islam untuk membela bangsa kerana perkara wajib bagi kami adalah membela Agama Islam yang diredhai Allah…

    Bersiap sedialah kamu wahai pengikut-pengikut yang menentang hukum Allah..
    Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui segala-galanya..
    Setiap kesalahan yang kamu lakukan dizaman ini akan dibalas di atas dunia kerana ini adalah dunia Akhir Zaman..

    Harapan kami semoga pengikut zionis akan dihancurkan oleh Allah s.w.t melalui peperangan yang diketuai oleh Nabi Isa a.s. , Imam Mahdi dan orang-orang yang beriman..

    Kami juga berharap semoga anda bangun dari tidur yang lena yang dibuai oleh budaya zionis dan kehidupan mewah di dunia ini.

    Bangunlah berjuang pada Agama Islam bukan berjuang kerana bangsa kamu!!

    Allahuakbar!

    daripada seorang insan yang mencintai Rasulullah s.a.w

    Like

  12. aku x prnh tgk org rasuah camni, di khalayak ramai lak tu… x relevan langsung… kalu orang rasuah senyap2 tu aku tau la… tiba2 kena cekup SPR. Apsal yg ni siap berbukti, SPR x cekup lak? jangan kita tergolong dalam golongan pemfitnah dah la…

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s