PAS: Menipu itu satu ibadah…

Asyik menipu saja kerjanya kerajaan negeri PAS di Kelantan ni. Tipu sana…, tipu sini…, tak ada kerja lain asyik nak menipu je.

Sudahlah habis licin tanah-tanah orang asli Lojing ditipu oleh penyamun-penyamun tarbus didalam PAS, kini terdedah pulak pengakuan penduduk-penduduk Gua Musang yang mendakwa mereka telah ditipu oleh Nik Aziz serta kerajaan PAS negeri mengenai pemberian lot tanah.

Bukan seorang dua, tetapi 300 penduduk Gua Musang dari pelbagai bangsa dan kaum telah dikencing hidup-hidup oleh Nik Aziz dan PAS Kelantan.

Apalah punya sengkek Menteri Besar Kelantan ni.. Kalau setakat beri watikah palsu geran tanah lepas tu buat-buat bodoh tiga empat tahun, itu bukannya kepimpinan ulamak namanya. Itu dah jadi kepimpinan p***mak.

Kalau dalam Islam, berjanji tetapi mungkir tu dah kira sebahagian dari sifat-sifat munafiq. Tetapi PAS Kelantan ni bukan saja mungkir janji, menipu pun seiring jugak dengan janji-janji kosong yang di buat kepada rakyat Kelantan. Dah dua ciri-ciri munafiq tuu..

Dan korang semua fikirlah sendiri apakah PAS Kelantan menghargai kepercayaan yang diberi oleh rakyat kepada mereka bagi mentadbir negeri Kelantan dengan sebaik mungkin.

Ini kerana, ciri-ciri terakhir bagi memenuhi KPI Munafiq adalah bila diberi kepercayaan (memerintah), mereka selalu mengkhianati kepercayaan tersebut.

Kesimpulannya, PAS bukanlah parti yang mengamalkan ajaran Islam sebenar. Islam tak mengajar kita menipu demi kepentingan didalam politik. PAS pula menjadikan menipu itu sebagai amalan harian mereka.

Mungkin bagi PAS, Menipu itu juga adalah sebahagian daripada ibadah mereka!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s