HEBAT!!!!! 60’000 hadir ke ceramah tok guru di Galas…

Ramai sungguh yang hadir ke ceramah Nik Aziz yang diadakan di Sg Terah, Gua Musang semalam. Walaupun didalam keadaan hujan renyai-renyai, tak berganjak mereka yang hadir hanya semata-mata untuk mendengar amanat Tok Guru.

Hampir 60’000 berasak-asak ke ceramah tersebut hingga mengakibatkan kesesakan lalulintas sepanjang 10 kilometer dari tepat ceramah.

Ceramah yang sepatutnya dihadiri juga oleh Anwar dan Lim Guan Eng ini agak kurang meriah kerana kedua-dua tokoh pembangang….opsss..tokoh pembangkang tersebut tidak hadir dengan alasan kesesakan teruk didalam perjalanan.

Namun, barisan penceramah simpanan dari PAS berjaya mengawal keadaan dengan cara yang amat profesional sekali. Tahniah diucapkan kepada mereka.

Ceramah yang sesekali diselang selikan dengan lawak tahap internasional dari penceramah PAS, telah berjaya menghiburkan para hadirin. Ini menyebabkan para hadirin yang berjumlah 60 orang…opsss lagii….berjumlah 60’000 orang disitu tersenyum riang.

Nik Aziz pasti berbangga dengan sambutan hangat sebegini!

Advertisements

7 thoughts on “HEBAT!!!!! 60’000 hadir ke ceramah tok guru di Galas…

  1. Mak aaiiii … ramainya pengunjung pasar malam PAS ni. he he he!

    Like

  2. BETUI JUGAK, NAMPAK SETAN DAN JIN YANG RAMAI, MAKLUMLAH KAWAN DENGAN SYAITAN

    Like

  3. Agak-agaknya kalau BN buat ceramah dlm cuaca macam tu, berapa ramai yg akan hadir? dan tak berganjak? 1 @10 @1000 @ 10,000 @ 100,000? atau tinggal penceramah saja. Salam keamanan dari Korok GM.

    Like

  4. rakyat pun dah naik malas dengar hujah puak khawarij ni, dulu kata muslim kafir kalo kawan dengan kafir, lepas tu, diri sendiri jadi lembu pada kafir

    hudud pun dah hilang, dasar hipokrit! menyesal dulu sokong PAS

    Like

  5. RAMAI LAGI PENGUNJUNG SIPENJUAL UBAT KAT CHOW KIT … RAMAI YANG DAH TOBAT KOT … SALAM

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s