YB Seluar Dalam dari Pokok Sena…

Mahfuz ni dah hilang akal gamaknya.. Dah la menjerit-jerit nama Rosmah semasa pembentangan Bajet 2011 semalam, Mahfuz juga melabelkan bajet kali ni sebagai Bajet seluar dalam.

Inilah yang dinamakan pemimpin-pemimpin bebal didalam Pakatan Rakyat. Semuanya salah dan tak elok dimata mereka. Mereka-mereka ini sebenarnya tak tahu apa fungsi sebenar pembangkang didalam negara.

Mahfuz semalam bising tentang jaminan kerajaan tak menaikkan tol dalam tempoh lima tahun. Dia tak puas hati kerana barangan lain khususnya yang bersubsidi tak disentuh oleh DS Najib.

Ahli Parlimen Pokok Sena ni mendesak kerajaan supaya tak menaikkan harga barangan keperluan yang disifatkannya membebankan rakyat.

Sekali dengar, nampak macam baik dan mengutamakan rakyat je si Mahfuz ni. Tapi bila fikirkan balik, dia ni tak lain hanyalah seorang munafiq besar didalam PAS.

Kalau betul Mahfuz pentingkan masalah rakyat, kenapa dia langsung tak bersuara semasa tarif air dinaikkan dinegerinya sendiri?

Bukankah rakyat Kedah marah terhadap MB Azizan dengan kenaikan tersebut hinggakan ahli PAS sendiri sanggup berdemonstrasi mendesak Azizan meletak jawatan?

Dimana suara salakan Mahfuz yang kononnya prihatin terhadap beban rakyat di negerinya sendiri? Takkan lah Mahfuz hanya berani melalak di Parlimen dan depan media sahaja kot?

Memalukan betul kerana orang macam Mahfuz ni diangkat sebagai ahli Parlimen dan juga Naib Presiden PAS. Bakat kepimpinannya langsung tak ada untuk dibanggakan. Taraf kematangan pula hanyalah diperingkat cap ayam.

Cuma satu saja bakat pada diri Mahfuz ini yang memang terserlah…., BAKAT GILA!!!

Advertisements

9 thoughts on “YB Seluar Dalam dari Pokok Sena…

  1. Bebal tahap universal mahpos ni..

    Like

  2. yb seluar dalam..kahkahkah..sesuai sangat.

    Like

  3. DIA NI PATUT DIGELAR YB FORKLIFT SAJA SBB DULU DIA KERJA BAWAK FORKLIFT.

    Like

  4. teringin aku nk ludah muka si mahpos nie.pada aku la si mahpos ni ibrarat burung yang pandai bercakap.tp satu hapah pun die tk paham ape yang di cakapkn nya.haram jadah punya orang.

    Like

  5. Mahpus mununjukkan akal “kepundekan” tahap baghalnya apabila menjerit-jerit dalam Parlimen semasa PM membentangkan bajet kelmarin.

    Memalukan.

    Like

  6. Dulu puak-puak ni jugak yg berdoa dibutakan mata puak-puak yg depa tak suka ….. la ni Tuhan dah balas kat dunia lagi … depa dah buta mata malah dah buta hati daripada melihat kebaikan ….. yg depa lihat hanya depa yg baik …. tu pun depa masih mengaku depa ikut Islam ….. sedar la diri sikit…

    Like

  7. Dia ni tak bolih pakai dari dulu lagi YB cap ayam apa pun tak tahu kawasan dia sendiri tak terjaga anak pun dok dalam penjara apa cerita mahpos jangan tunjuk hebat kerana kamu tu tak ada apa apa pun hanya menyalak je macam anjing kurap balik pi tengok kawasan pokok sena org kedah tu dah tak ada ayak hang senang linang kat kuala lumpor tak pernah melawat pun kawasan dia makan gaji buta dan elaun wakil rayat pun hang sapu pi daaa PRU 13 hang kena mahfos.

    Like

  8. tak baik ko org ngata dia kan dia cute tu ..mumuahh.

    Like

  9. marilah kita berdoa supaya dicelikkan matahati mereka-mereka ini seperti mereka-mereka yang berdoa kesejahteraan LGE. hehehehe

    “bersangka baik sajalah kita” (memetik kata-kata YB Zul) dan biarkanlah mereka bersangka buruk.

    Aku Yang Bingai
    Dari Emelku: Jeli Gelatin Babi?

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s