PKR parti flip flop…cakap tak serupa bikin daaa…..

Semalam cakap lain.., hari pula cakap lain. Semalam kata tak boleh.., tup tup hari ni boleh pulak. Pemilihan paling demokrasi apanya macam ni Anwarrr?

Semalam punyalah riuh didalam kem PKR mengatakan bahawa Nurul Izzah tak boleh bertanding untuk jawatan Timbalan Presiden PKR disebabkan masalah teknikal.

Kononnya Nurul Izzah hanya dapat satu pencalonan saja dan tak memenuhi syarat-syarat untuk bertanding. Tarikh akhir pencalonan katanya pada 10 Oktober, muktamad.

Tapi hari ni tiba-tiba saja Saifuddin Nasution, Setiausaha Agung PKR umumkan bahawa Nurul layak bertanding selepas keputusan Biro Politik parti malam tadi bersetuju menerima laporan pencalonan yang lewat diterima daripada cabang Semporna, Sabah.

Nampaknya bukan Anwar saja boleh jadi sesumpah, PKR pun sama dah jadi sesumpah juga laa. Undang-undang pemilihan boleh bertukar sekelip mata mengikut keadaan dan juga kroni.

Hebat sungguh PKR. Macam-macam jenis perangai ada dalam parti ni. Kaki tonggang, kaki ampu, kepala samseng, penggemar jubur dan macam-macam lagi ada didalam PKR ni. Patutlah ramai orang kata PKR ni Parti Kedai Runcit.

p/s: Ini undang-undang parti ana sendiri yang bikin. Bila-bila masa boleh kasi tukarrrr…
Advertisements

5 thoughts on “PKR parti flip flop…cakap tak serupa bikin daaa…..

  1. tua kutuk nk mampos si nuar juburi tu msti tgh pening lalat skrng ni..mcm2 kes die skrng..lps satu2 yg wt report..akhrnya kemenangn akn berpihak pd yg benar..

    Like

  2. Marah la Nuar anak dia tak leh bertanding.

    Semak punya semak boleh tipu… tu lah hasilnya.

    Ini kalau memerintah negara apa nak jadi tak tau lah…. Banyak sangat jalur jalur jalan belakang di tiap kementerian dan Jabatan PM.

    Dah orang kaki belakang… main belakang la

    Like

  3. biarkan…
    kita tungguje lah nanti perhimpunan agung PKR nih…gerenti lagi banyak kerusi terbang agaknye angkara keputusan yang ntah apa2 nih!

    Like

  4. istilah parti kedai runcit… memang kelakor tapi cukup tepat untuk menggambarkan suasana parti itu…

    Like

  5. gua respek kat biro politik parti ni la..memang power bro!

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s