Gemparrr!!!! Calon bagi PAS di Galas ialah seorang Blogger???

Akibat dari desas desus khabar angin sepoi-sepoi mengatakan bahawa Syed Azidi ataupun lebih dikenali sebagai blogger Kickdafella akan menjadi calon UMNO/BN di PRK N45 Galas, PAS khabarnya telah mengenalpasti dua orang blogger tersohor mereka untuk menentang Kickdafella seandainya dia dicalonkan.

Blogger-blogger PAS ini telah melalui proses penyaringan yang ketat sebelum diluluskan sebagai layak bertanding. Mereka-mereka juga disahkan memenuhi piawaian dan juga KPI yang ditetapkan oleh Dewan Ularmak PAS.

Antara syarat-syarat piawaian tersebut ialah,

1) Pandai Putarbelit.
2) Wala’ membuta tuli.
3) Kuat mencarut.
4) Tak merokok di khalayak ramai.
5) Boleh sebut “celako” dengan fasih.

Menurut sumber, Mursyidul Am PAS sendiri telah memberi restu kepada dua orang blogger totok PAS ini untuk “menggempur” kem UMNO/BN jika benar Syed Azidi lah yang dicalonkan di Galas.

Blogger-blogger tersebut ialah….,

Blogger Aduka dah tak Teruna
Blogger Ruang merapu Paria Malaya

Kalau rajin, korang cari sendirilah blog-blog mamat dua ekor ni yee.. Malas nak bagi link dorang kat sini…, takut-takut berjangkit pula penyakit kuat mencarut dorang tu nanti.

p/s: Mesti menarik jika ini semua benar-benar jadi kenyataan.
Advertisements

One thought on “Gemparrr!!!! Calon bagi PAS di Galas ialah seorang Blogger???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s