Murahnya harga undi melayu Pakatan di P.Pinang…

Saya masih ingat lagi, dulu bukan main totok PAS dan Pakatan riuh rendah dengan sumbangan kain pelekat dan kain batik dari pemimpin UMNO kepada warga emas di P.Pinang.

Malah Anwar Ibrahim sewaktu dia masih bersama UMNO juga selalu mengamalkan bersedekah kain pelekat serta kain batik ini terutamanya pada bulan Ramadhan dan juga musim Haji.

Dan Anwar pada ketika itu sering dikutuk dan dihina terutamanya oleh Mat Sabu kerana sumbangan tersebut disifatkan mereka sebagai satu usaha membeli undi.

Kini, Mat Sabu dan penyokong Pakatan terpaksa menjilat kembali ludah mereka apabila bersetuju dengan usaha membeli undi yang sedang giat dilakukan oleh Lim Guan Eng.

Dengan hanya berbekalkan hamper bernilai kurang dari 20 ringgit, Ketua Menteri P.Pinang ini secara berterusan “merasuah” warga PAS dan Pakatan yang laparkan sumbangan free dari kafir.

Jika dilihat setiap kali Majlis berbuka puasa bersama Lim Guan Eng yang dianjurkan oleh totok PAS di P.Pinang, semuanya pasti berakhir dengan sumbangan hamper kepada pengikut PAS yang hadir.

Murah sungguh nilai undi serta sokongan totok PAS yang boleh dibeli hanya dengan hamper bernilai 20 ringgit. Dan dalam kepala Lim Guan Eng pasti terfikir bahawa betapa mudahnya memperdayakan semua pengikut PAS dinegeri P.Pinang ini.

Pengikut PAS dan Pakatan kini tak lagi pedulikan tentang nasib bangsa, agama dan tanahair mereka yang semakin rakus dicengkam oleh kafir seperti DAP. Bagi mereka, cukuplah dengan hamper yang diberi oleh Lim Guan Eng.

Sesungguhnya, hamper tersebut lebih tinggi nilainya dari maruah bangsa dan hak mereka sendiri. Tambahan pula ianya diberi oleh khalifah pujaan mereka yang diperakui oleh wali agung PAS Nik Aziz.

Malang sungguh nasib penyokong PAS serta Pakatan. Mereka semua telah hilang pertimbangan untuk membezakan antara yang benar dan juga yang batil hanya kerana sifat wala’ melampau yang diajarkan oleh Nik Aziz.

Sebab itulah kafir harbi yang menolak negara islam seperti Lim Guan Eng ini sanggup di puja secara keterlaluan oleh mereka.

Advertisements

3 thoughts on “Murahnya harga undi melayu Pakatan di P.Pinang…

  1. HAMPER DOPLOH RINGGIT JD MODAL NAK KONKER M'SIA BROO!. MMG MURAH SGT! TU LA NILAI YG TERPAKSA ORG MELAYU PENANG DI BYR MASE PRU12. DAN SKRG TERPAKSA LA TANGGUNG SENGSARA DGN HARGA CUMA SEBEGITU..ADOIYAIII

    Like

  2. Bro Jeffry, hamper tu oklah jugak dari si Nik Aziz yang cuma janji pahala dan syorga untuk beli undi. Nak bagi hamper 20 hinggit pun kedekut nak mampos wali selipar tu…

    Like

  3. Ya Allah, kau sejahterakanlah pemimpin kafir harbi ini kerana kemurahan hati dia membeli undi. Janjikanlah dia syurga.

    Betul ke doa aku ni. Nak minta tolong khatib betulkan.

    agbr47: Agama PAS, agama politik.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s