Apabila BANGANG menguasai diri Zakaria Ahmad…

Sepatutnya dia yang meminta maaf kepada seluruh umat Islam kerana telah menyalah gunakan khutbah kedua Jumaat untuk memuja Lim Guan Eng.

Sepatutnya dialah yang memohon ampun kepada YDP Agong kerana menderhaka apabila lebih mengutamakan cina kafir Lim Guan Eng didalam doa khutbah yang sepatutnya disebut nama pemimpin Islam dan Ketua agama negara.

Dan sepatutnya dialah yang perlu meminta maaf kepada TYT Negeri P.Pinang kerana bekas banduan seperti Lim Guan Eng diheret masuk ke atas mimbar masjid bagi memuaskan nafsu serakah politiknya.

Sebaliknya, manusia bebal yang bernama Zakaria Ahmad masih tak tahu malu dan sedar diri akibat dari kesilapannya mencemarkan institusi masjid serta membelakangkan Ketua Agama negara iaitu YDP Agong. Kini dia mahu mengambil tindakan saman ke atas beberapa pihak kononnya telah mencemarkan imejnya. (baca sini)

Betulkah Zakaria Ahmad ini mempunyai imej? Bagi saya, orang yang sanggup menghina amalan wajib seperti Solat Jumaat serta mencemarkan imej Islam sepertinya adalah seumpama binatang berkurap di tepi jalan sahaja. Sifatnya tak ubah seperti itu hanya tahu menyalak semata-mata untuk mengisi tembolok sendiri.

Lihat saja tindakan Zakaria Ahmad yang “bertuhankan” politik ini hingga masjid pun dianggap tempat untuk melampiaskan nafsu serakahnya.

Tindakan Zakaria Ahmad ini membuktikan bahawa dia berasa dirinya amat BESAR hingga amalan wajib solat Jumaat pun boleh dipermainkannya. Dan dia juga berasa dirinya amat BIJAK didalam agama apabila berani mengubah sesuka hati apa yang digariskan didalam Islam.

Memang orang seperti khatib PAS yang kurang ajar ini merupakan JAHIL didalam agama. Bukan itu saja, dia juga JAHIL dalam menjaga sensitiviti perpaduan ukhwah Islam apabila tanpa menggunakan akal mempolitikkan masjid yang menjadi tempat umat Islam berjemaah.

Inilah contoh seekor “political animal” yang berselindung disebalik serban dan jubah bagi mencari makan sambil memecahbelahkan umat Islam didalam negara. Dikhabarkan kerjanya adalah mengambil upah berceramah sana sini sambil berpolitik menghentam kerajaan. Kalau tak mengambil upah, bagaimana “binatang politik” ini mahu menyara kereta mewahnya yang digunakan untuk ke sana sini?

Kini, peluang terbentang luas untuk dia mencari wang lebih dengan menyaman orang yang mendedahkan perilaku kurafatnya. Peluang mengaut keuntungan ini pasti tak akan dilepaskan oleh ustaz celup seperti khatib PAS ini.

Dia yang WAJIB minta ampun kepada seluruh umat Islam dalam negara, tapi dengan muka tak malu dia pula suruh orang lain mohon maaf kepadanya. WTF!!!

Advertisements

15 thoughts on “Apabila BANGANG menguasai diri Zakaria Ahmad…

  1. TENGOK MUKA PUN DAH TAHU OSTAD ZAKAR NI MMG BANGANG!!!

    Like

  2. Ewahh..,suka hati mak bapak dia saja suruh org minta maaf kat dia. Ugut nak saman pula tu. Betul cakap MPP, Zakaria ni yg patut minta ampun kepada seluruh umat islam di M'sia.

    Like

  3. Zakaria ni..Dah la takdak tauliah jadi khatib..pastu berlagak macam pandai kat tempat orang…buat mimbar tu macam mak pak dia yg punya…memang celaka si barua pas ni…pas memang sesatttt..

    Like

  4. WOI UMNGOK..DAH TAKUT LA TU BILA NAK KENA SAMAN, KAHKAHKAH..DOA ORANG KAFIR MASUK ISLAM PUN SALAH KE, YANG KORANG UMNGOK SEMBAHYANG UTK KAMALNATHAN KAT SELANGOR TU BOLEH PULAK, SALAM 1 MALAYSIA UMNGOK TU PUN BOLEH LA PULAK, MEMANG KORANG UMNGOK NI YANG BANGANG, KORANG DOA LA KAT ROSMAH TU SAMPAI KORANG MAMPOS, KAHKAHKAHKAH..
    UMNGOKKK…UMNGOKK…DULU KINI DAN SELAMANYA NGOKKKK.

    Like

  5. Dah ngaku, leh saman lak ke. Dahla rukun khutbah x ikut, sahke khutbah jumaat aritu. Bkn Zak ke yg kene mntak maaf trmasuk dekat jemaah.

    Like

  6. Salam..Patutnya dia kena saman Majlis Agama negeri kerana tak isi nama guan eng dalam doa khutbah sejak jadi MB P.Pinang..jadi tak payah dia nak ubah-ubah..

    Like

  7. Muka takde nur macam ni pun ada reputasi ke?
    Cuba tengok cermin dulu la..sebijik cam gorilla..
    Budak buduh pas ni tak habis2 menipu..doakan kesejahteraan si kapir tu maksudnya suruh convert masuk Islam ke?

    Like

  8. Nak doa Guan Eng KM PP yg disayangi PAS itu biarlah bertempat yg sesuai. Apakah khutbah Jumaat paling wajar bg menggantikan YDA dgn nama Guan Eng? Oleh itu sapa yg ngok atau bangang?

    Like

  9. OSTAD ZAKAR…. cantekkk!!! Musti CIFUT BABI akan menyukainya sambil menjilat-jilat bibir..

    Like

  10. Zackdanial… Zackcar… dah dekat tu. Patut la sama bangangnya. Cuma Zackcar tu ada title OSTAD… ko plak cume…OSTRICH je. Kuang..kuang..kuang..

    Persamaannya… dua-dua macam sial..

    Like

  11. Setakat doa LGE sorang je mana cukup.. doa la sekali .. karpal.. pua.. ronney .. jiran sebelah rumah.. tukang bukak kelab malam.. CEO kilang arak dan ramai lagi la!!.. moga2 terbukak hati mereka!!!

    Like

  12. Ni org panggil ostat gila meroyan mati besok neraka jahanam tempat nya.

    Like

  13. ustaz zakaria hanya doa supaya LGE dibukakan hati suapaya memeluk agama islam…..salahkah dia berdoa mcam tu….macam mana majlis baccan yassin di hulu selangor tempohari..pasal pa apa tak komen…anak tanjung…nabi ada tauliah ka..alham..hang tau mana rukun jumaat tak ikut….jgn jadi jahil…sejahil-lahilnya

    Like

  14. Ostad zack tu x doakan pun pada LGE supaya diberi hidayah memeluk islam. X sebut pun. Dia menipu kita semua trmasuk ngkau. Dia sah-sah doakan kesejahteraan LGE harbi tu dan membelakang ketua agama islam. Nak kata apa lagi, bukan 4 org saksi…beratus orang. Jenis putar belit tu lah yg kau sokong sgt..dosa dia pun kau tanggunglah semangkuk..

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s