Inilah ajaran ulaRmak Nik Aziz. Bulan Ramadhan pun PAS masih nak berbohong?

Hingga ke hari ini, para pemimpin dan totok PAS telah membuat bermacam helah untuk melindungi dosa besar yang mereka lakukan apabila mendoakan kafir didalam Masjid dan juga sengaja merendahkan martabat Yang di Pertuan Agong untuk digantikan dengan Lim Guan Eng.

Untuk itu, mari kita bersama-sama lihat kronologi acara kencing beramai-ramai oleh pemimpin dan pembangang PAS & PR semua untuk cover line…..,

1) Pada mulanya, Lim Guan Eng, Malik Kassim, Mansor Othman, Mahfuz Omar, Mujahid Rawa dan Anwar Ibrahim cakap doa tersebut tak berlaku, itu semua adalah fitnah dari Zahid Hamidi dan juga UMNO.

2) Besoknya, ada jemaah di Masjid yang terbabit telah membuat laporan polis. Disertakan sekali dengan saksi dan tempat berlaku doa tu. Malah, khatib yang membacakan doa itu sendiri mengaku ada menyebut nama Lim Guan Eng dan meninggalkan nama Yang Di Pertuan Agong secara sengaja.

3) Apabila terkantoi dalam cubaan cover line yang pertama, pemimpin-pemimpin serta pengikut PAS yang buta perut telah mulakan agenda kencingan kali ke dua. Mereka dengan muka toya berkata, “oh, sebenarnya itu doa nak suruh guan eng masuk islam. Takkan itu pun salah??”

4) Tak cukup dengan itu, blogger-blogger bangang PAS secara sukarela menyumbangkan lagi kencing mereka untuk menambahkan lagi kemunafikan perjuangan PAS. Mereka dengan bangganya menyindir dengan berkata, orang UMNO tak paham bahasa arab, sebab itulah doa tersebut disalah ertikan.

5) Tetapi, kebenaran tetap muncul jua. Selang berapa jam selepas itu, keluar satu kenyataan dari saksi yang mengatakan doa tu berbunyi,

“Ya Allah Ya Tuhanku, Kau selamatkanlah pemimpin kami Lim Guan Eng dan rakan-rakan kepimpinan kerajaan negeri”

6) PAS dah semakin tersepit. Kantung kencing mereka telah hampir kering kontang akibat terlampau banyak acara kencing yang dilakukan. Akhirnya, PAS mengungkit isu Solat Hajat untuk kemenangan BN di PRK Hulu Selangor. Padahal, tiada kena mengena pun diantara dua majlis tersebut kerana nama calon Hulu Selangor langsung tak disebut walau sepatahpun didalam doa solat hajat pada hari itu. Berbeza dengan khatib PAS yang secara terang menyebut nama Lim Guan Eng dan dia telah mengakuinya pun.

7) PAS masih tak berputus asa, kini mereka pula yang menabur fitnah apabila mengatakan bahawa UMNO sengaja melarang doa untuk Lim Guan Eng kerana takut jika cina melaka bekas banduan itu memeluk Islam. Ini kira dah titisan terakhir air kencing yang PAS mampu pancutkan. Sebab tu nampak sangat tak logiknya dan tak masuk di akal.

8) Dan semalam, Mufti Perlis dan juga Kedah telah mengeluarkan kenyataan bahawa mendoakan kesejahteraan untuk kafir adalah HARAM tambah-tambah jika ia dilakukan sewaktu solat Jumaat. Ramai pengikut-pengikut PAS berguling-guling dengan kenyataan tok mufti ini dan melabelkannya dengan agen UMNO.

Hingga ke saat ini pembohongan dan juga acara kencing beramai-ramai oleh PAS ini diteruskan biarpun hanya tinggal beberapa titis sahaja lagi bagi menghalalkan perbuatan kurafat mereka dengan berdoa untuk kafir didalam khutbah Jumaat.

Ini semua jelas membuktikan juga yang pemimpin serta penganut ajaran sesat PAS sanggup berbuat apa sahaja demi menghalalkan perbuatan mereka dan sanggup berbohong serta memfitnah bagi mengatasi pihak lawan.

Kesian sungguh pada pemimpin serta pengikut taksub PAS. Rupanya perjuangan mereka hanyalah sekadar kencing merata-rata sahaja….

Advertisements

7 thoughts on “Inilah ajaran ulaRmak Nik Aziz. Bulan Ramadhan pun PAS masih nak berbohong?

  1. kalu betul2 ikhlas, baik doakan seluruh org kafir di Malaysia agar diberi hidayah masuk Islam, bukan LGE je… sempit betul…

    Like

  2. Lepas kencing hangpa PAS bagi keluaq 'air lain' plak.
    Sedaqlah, Allah tu Maha Kaya wahai nana Malik Kassim oi, saksi ramai hang toksah buat malu mamu Penang dengan suara itik serati hang tu.

    Like

  3. alaaa…bohong sunat je tu…'white lie' kata omputih!

    pas kononnya mengutamakan kebenaran islam sejagat hingga sanggup membuang perkataan bangsa melayu dlm perjuangan mereka & sanggup menipu sesama islam. nak buat macam mana kalau dah terpaksa…maka terpaksalah diteruskan juga sandiwara ni… lepas satu, satu aib parti pas Allah SWT tunjukkan. itupun pengikut2nya masih lagi nak mnegakkan benang basah.

    ya Allah ya tuhanku. aku bermohon kepadaMu tuhan yg Esa, Engkau hindarilah parti pas dari mendapat sokongan kerana mereka sebenarnya TIDAK PERNAH IKHLAS MEMPERJUANGKAN AGAMA MU YA ALLAH. BAHKAN PARTI PAS TELAH BERSEKONGKOL DGN ORANG2 YG SANGAT2 MENENTANG AGAMAMU YA ALLAH…oleh itu Engkau berilah hidayah kepada saudara2 seislamku dlm pas yg masih waras utk sedar dari mimpi mereka bersama pas kerana itu semua tidak lebih dari satu fatamorgana ciptaan pemimpin2 pas yg sama saja dgn mana2 pemimpin pr – cintakan dunia: wang, harta, wanita. Engkau sedarkanlah n.ajis dari keangkuhannya bercakap berbelit2 kerana menganggap orang lain semua salah & hanya dia yg maksum kerana bermimpi berjuang ingin bersama nwar aljuburi & lge munafik ke puncak….

    jatuh standard tok guru berdamping dgn mambang karipap & khalipah dapigs!!!!

    lawaks

    Like

  4. dah x keluaq air kencing pakai vacum la pulak

    Like

  5. Itu memang kerja depa pembohong,penipu,pembelit itu ajaran ulamak mereka sebab itu allah tak restu pas ni kerana banyak sangat membuat dosa dimuka bumi ini apa pun mereka buat allah tak restu kerana pas ni parti politik je kalau bukan aku ingat dah lama disumbat dalam penjara.

    Like

  6. BUKAN PARTI AJARAN SESAT LAGI TAPI PARTI ANAK SETAN

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s