Edisi Gambar ! Sambutan luarbiasa untuk Anwar di Pmtg Pasir.

ps: Hahaha…memang luar dari kebiasaan. Puluhan ribu tu datang menyambut bakal PM 16 Sept….

Advertisements

10 thoughts on “Edisi Gambar ! Sambutan luarbiasa untuk Anwar di Pmtg Pasir.

  1. Jgn keadaan spt ni dijadikan ukuran kekuatan PKR..atau PR.

    Jgn jadi selesa..jgn terlalu yakin.

    Like

  2. MUKA DIA PUN HITAM TAK ADA NUR LANGSUNG.

    Like

  3. Muka Muhyideen PUTIH ke, nampak NUR..?

    Like

  4. muka bang nuar macam bontot n.ajis. kedut dan busuk

    Like

  5. hahaha orang tua ni buat muka kesian lak..macam lepas minum kencing tkus pun ada hahaha..depa tu semua dtg pakat makan je.bukannya layan sgt orang tua tu.

    Like

  6. Banyak2 lah berbuat baik dari mengumpat sesama insan seugama di hari dan bulan yang baik ini…
    Sekadar mengingat sesama insan seugama..

    Like

  7. nuar ni kalau minum kencing tikus pun tak jadi apa punya.

    Like

  8. ade lg ke smbutan buat manusia bngsat ni..woi nuar juburi bngsat..g tlg org2 melayu yg nk meniaga kt komtr tu…bodo la ko ni nuar juburi!!

    Like

  9. marah tak terkira,tak ada di sediakan karipap pusing…

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s