Father Joseph Lim Abdul Aziz kena tampar dengan warga emas Penang !!!

GEORGE TOWN: A 63-year-old man, who was annoyed by the delayed payment in compensation by UDA Holdings Bhd for its project in Tanjung Tokong, decided to take matters into his own hands by confronting Chief Minister Lim Guan Eng yesterday.

The senior citizen who wanted to talk to the DAP secretary-general face-to-face on the matter, had loitered around the Komtar multi-storey car park the whole day.

After spending the entire day waiting, the man’s wish was finally granted when Lim emerged from the lift and was on his way to his official car parked on the level two of the car park at about 7.20pm on Monday.

Seizing the opportunity, the man beat Lim to the driver’s room on the same level and intercepted the chief minister.

He then tapped Lim on his left shoulder and started voicing his displeasure over the delayed compensation package to some 3,000 residents over the development project.

NST

Ketua Menteri bekas banduan Lim Guan Eng telah menerima aib yang besar apabila dia ditampar oleh seorang warga emas berusia 63 tahun di tempat letak kereta tingkat dua KOMTAR P.Pinang.

Warga emas berkenaan nekad menunggu Lim Guan Eng selama hampir 4 jam semata-mata mahu bertanyakan tentang isu tanah dan juga penindasan masyarakat melayu P.Pinang.

Dikhabarkan, Lim Guan Eng telah menimbulkan kemarahan warga emas ini sehingga menyebabkan warga emas tersebut bertindak menengking, menolak dan menampar cina ultra kiasu Melaka itu sebanyak 4 kali.

Inilah kesan pembohongan yang berulang kali dilakukan oleh Lim Guan Eng dan DAP di P.Pinang. Seluruh rakyat negeri ini telah sedia maklum tentang perangai haprak cina cauvinist ini hinggakan warga emas pun sudah tak mampu menahan sabar dan bertindak sendirian menyerang Ketua Menteri P.Pinang ini.

Dari golongan muda.., hinggalah ke warga emas di P.Pinang semuanya semakin menolak kepimpinan DAP dan Lim Guan Eng yang bersifat rasis dan bercorak komunis. Lebih baik Lim Guan Eng meletakkan jawatan dan berambus keluar dari negeri P.Pinang sebelum makin ramai warga emas yang menunggu di tapak parking keretanya !

p/s: Syabas Mamu Penang.., awat tak habaq kata mamu nak haria cina kamjad tu awai-awai? Kalau tak, kita boleh pi ramai-ramai pakat luku sorang sikit cina bangsat tu. Baru dia ada akai.

Advertisements

7 thoughts on “Father Joseph Lim Abdul Aziz kena tampar dengan warga emas Penang !!!

  1. Mamu penang sudah mengamuk..lepas ni akan ada ramai lagi mamu dok tunggu LGE kat bawah KOMTAR tu untuk sepak terajang cina melaka ni…biaq dia tauuuuu..

    Like

  2. Org tua dulu dh kata, krn mulut bdn binasa..inilh contohnya..nasib baik warga emas.,kalau org muda yg tunggu masa tu.,kurang2 pn ICU la guan eng ni. Cayalh mamu penang!!

    Like

  3. Kaklipah Lim Guang Eng nih nak kena penangan 'kipas senandung', 'bisik semak' dan 'tuju panglima' kot lepas nih baru dia tau sapa Melayu!!!

    Tu dia hidup mamu, penampaq nasi kandaq tanjung dah mai. Balun jangan tak balun haflah jingga tu.

    Like

  4. Eh…ehh kasihan no awat tak pi mengadu kat Po k Nick boleh balun balik Warga emas vs warga nyayok…Celako…celako…celako sah mati shit masuk surgo.

    Like

  5. BARU TAU PENAGAN MAMU PENANG, TAK BISU GAGP PAS NI.. ADA ILMU DALAMAN TU PAKCIK TU…GEMPUR LGN

    Like

  6. Fuh, bebaik la mamu penang Pak Ali, komenih ni bukan sebarang komenih, silap2 Tuan GorEng ni hantar askar komenih dia serang Pak Ali pula.

    Tapi, jangan risau kalau apa2 jadi kat Pak Ali nanti, nyawa Setiausaha komenih ni pun tak lama. Silap2 kena humban dalam laut je nanti macam JWW Bitch.

    Like

  7. tak sedar lagi ke kita yg melayu patut bersatu…buang ego politik mu utk kita lihat bangsa melayu terus wujud dan bersama maju dgn bangsa lain….ingat la kita pernah bersatu suatu masa dulu utk mengusir org putih…dan mengapa tidak kita bersatu lagi utk kita usir pemerintah yg tak patut memerintah di bumi tercinta ini…bangsa melayu bukan bersifat perkauman tapi jangan dipertikai hak kami…jadikan pakcik ini dan pejuang2 terdahulu sebagai pembakar semangat kita utk menjaga kepentingan kita bersama…..

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s