Hassan Ali jumpa Mufti dikecam, Anwar jumpa Yahudi di puji… PAS memang sesat !

Apabila Dato Hassan Ali mengakui yang belliau telah berjumpa Dato Mufti Perak bagi membincangkan hal-hal berkaitan dengan masyarakat Islam dan juga hal ehwal Islam, ianya telah menimbulkan cacian dan makian oleh pengikut-pengikut PAS.

Manakala, ancaman dan juga pelbagai kecaman dikeluarkan oleh pemimpin-pemimpin PAS kepada Hassan Ali yang dilabelkan sebagai ejen kepada UMNO bagi memusnahkan PAS dari dalam.

Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad juga telah mencadangkan bahawa pemimpin PAS yang cenderung kearah kerjasama dengan UMNO, harus dipecat dari PAS. Kenyataan Khalid ini dipercayai ditujukan khas untuk Hassan Ali yang memang selama ini merupakan musuh ketatnya.

Apa yang menghairankan, apabila seorang pemimpin yang diangkat menjadi Ketua didalam Pakatan Haram telah pergi sujud kepada Yahudi didalam isu Israel, tiada siapa pun yang marah dan juga mengecamnya.

Malah lebih teruk, para pengikut PAS memuji tindakannya bertemu dengan pemimpin zionis Israel dan juga membayar temuramah dengan CNN bagi memujuk pihak Yahudi didalam isu kecamannya terhadap Israel.

Inilah sikap munafik dan juga tak adil yang diamalkan di dalam PAS. Bertemu seorang Mufti bagi membincangkan hal ehwal Islam dianggap salah hingga ada pihak yang mengharamkannya kerana perezaan ideologi politik.

Tetapi berpeluk dan bersekongkol dengan Yahudi dan Israel seperti Anwar Ibrahim tak pula menjadi kesalahan malah ianya disanjung kononnya tindakan Anwar ialah bagi menerangkan tentang Islam kepada pihak zionis tersebut.

Lihatlah betapa jumudnya pemikiran pemimpin dan juga pengikut-pengikut PAS. Mufti dihina dengan pelbagai gelaran seperti pembohong dan juga pengkhianat, tetapi ejen Yahudi seperti Anwar diangkat tarafnya seumpama wali besar.

Sebenarnya sejak PAS berjinak-jinak dengan kafir harbi seperti DAP, mereka tak lagi tahu membezakan halal haram sesuatu hal. Sebab itulah mereka tak marah dan melenting apabila Anwar bersujud kepada Yahudi di barat.

PAS dari dulu lagi bukan memperjuangkan Islam dan juga penubuhan negara Islam. Mereka hanya memperjuangkan periuk nasi serta tembolok mereka sendiri.

Selepas mereka menjadi pro komunis apabila bersekongkol dengan DAP di dalam gabungan Pakatan Haram, kini mereka juga telah menjadi pro yahudi apabila menyokong seorang ejen Yahudi seperti Anwar.

Advertisements

8 thoughts on “Hassan Ali jumpa Mufti dikecam, Anwar jumpa Yahudi di puji… PAS memang sesat !

  1. Ulamak besar pas skrg anuar berahim , apa yg nuar ckp dianggap suci oleh nik aziz.

    Like

  2. Inilah keadaan umat islam di malaysia kini…kerana terlalu taksub dengan politik kepartian, tuntutan islam diabaikan. Kepentingan politik melebihi kepentingan agama. Agama dijadikan sebagai tunggangan utk kepentingan politik.

    Wak Labu

    Like

  3. Orang HamPas ni ingat Islam tu hak eklusif depa kot,orang lain takleh campur,yg peliknya tu fatwa semuanya untuk kepentingan politik sempit depa.hebat sangat ke pengatahuan depa dalam bidang ugama ni

    Like

  4. PAS semua pemimpin sekolah atas pokok jer sambil makan pelam cecah budu..memg macam tu..tak payah lah layan PAs tu.hampeh semacam ajer…Terutamanye si khalid gereja tu..

    Like

  5. Bersatu lah atas nama Islam. Tak perlu kutuk mengutuk sesama bangsa dan agama. Islam itu indah. Kesatuan melayu dalam persimpangan kerana tiada tolak ansur dan kefahaman. Bangsa lain senyum melihat kita Melayu bertelagah sesama sendiri. Bangun lah Islam dan Melayu. Bersatulah. Bersatu kita teguh bercerai kita roboh.

    Like

  6. Melayu oh melayu!!berapa sen kah hrga melayu diakhirat kelak??

    Join UMNOAPCO anda sesat,Join Pas anda selamat !!!

    Like

  7. kefahaman ugama puak ni sejekal je itu mereka kata mereka hebat jangan permainkan mufti nanti org bejalan pakai kaki hampa jalan pakai kerusi roda lepas tu baru nak bertaubat sayang semua nya dah terlambat doa org alim cepat di terima tuhan tolak nik aziz je sebab ilmu ugama Nik Aziz tak setanding mufti perak.

    Like

  8. SLM BRO..WALLY SLIPOR SRONOK KAFIRKAN UMNO MASUK NERAKA SBB DIA LBEY SUKE NEK ROKET DAP PEGI SYURGA!..JENGKOL PUNYE WALLY SLIPOR! KEHKEHKEH >|D

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s