Pengikut PAS Perak dipukau Nga Kor Ming.

Malam kelmarin, semua lebai-lebai PAS serta ulamak kangkung parti bulan di Markaz PAS Pengkalan Pagoh terNGA-NGA hingga menitik air liur akibat dari terlampau asyik mendengarkan ceramah “Ustad” Nga Kor Ming.

Malah ketika Ustad Nga berkata, ” DAP bersama PAS kerana Amal Makruf Nahi Mungkar”, ramailah diantara totok yang hadir terpegun hingga berdiri bulu roma mereka dan ada juga yang histeria melaung-laungkan takbir.

Begitulah keadaannya di ceramah ustad Nga yang juga dihadiri oleh Nizar tri-star dan seorang AJK PAS Pusat.

Seorang pengikut “hardcore” PAS yang membuat liputan di ceramah tersebut telah menyifatkan bahawa kata-kata ustad Nga telah berjaya memukau seluruh hadirin yang hadir pada malam itu. Ustad Nga dikatakan berjaya menyampaikan ceramah penuh semangat dan kata-kata yang diucapkannya amat menarik hati para pengikut PAS.

Malah, kepetahan ustad Nga bercakap tentang isu-isu semasa amatlah hebat dan juga Islamik hingga telah menenggelamkan tumpuan terhadap Nizar tri-star yang masih perasan dirinya sebagai seorang Menteri Besar sebenar pilihan rakyat Perak.

Melihatkan senario ini, jika Pakatan Haram mampu merampas kembali Perak pada PRU akan datang, Ustad Nga bakal diangkat menjadi Khalifah baru dari DAP setaraf dengan Khalifah Lim di P.Pinang.

Ini kerana, jika mengikut KPI serta pemahaman otak udang PAS, sesiapa dari kalangan kafir DAP yang mampu mengungkapkan kata-kata “Amar Makruf Nahi Mungkar”, pasti dia akan secara automatik diberi gelaran Khalifah. Lim Guan Eng telah membuktikannya di P.Pinang.

Bagi “tiang-tiang lampu berserban” didalam PAS, tak perlu masuk Islam untuk jadi Khalifah. Tak perlu juga masuk jawi serta bersyahadah untuk diangkat setaraf ustad. Syaratnya hanya perlu jadi geng PAS dan juga perlu aktif hentam pemimpin Islam lain dalam UMNO dan juga kerajaan.

Dan yang paling penting, PAS dan seluruh pengikutnya akan berikan kesetiaan yang tak berbelah bagi kepada Khalifah dari DAP ini. Jika perlu, jiwa berserta dengan raga sekali sanggup mereka persembahkan demi membuktikan ketaatan mereka kepada khalifah bermata sepet ini.

Untung betul cina kafir harbi DAP. UMNO yang dah SAH Islam pun tak dapat apa seperti apa yang parti bulan ini bagi kepada mereka.

Melihatkan telatah pengikut PAS yang asyik mahsyuk menyanjung kafir DAP ini, terbukti betul lah kata pepatah mat saleh, “dont judge the book by its cover”.

Kalau di translate kan ke bahasa Melayu, lebih kurang akan jadi bunyi begini…, “jangan dinilai akal totok PAS melalui serban besarnya, kerana yang besar itu tak mencerminkan ukuran sebenar akal yang ada didalamnya”.

Advertisements

8 thoughts on “Pengikut PAS Perak dipukau Nga Kor Ming.

  1. TIANG2 PAS TU SEMUE OTAK UDANG!!…KEHKEHKEHKEHKEH ADOIYAIIII!!! AKU GELAK SAMPAI NK TEBERAK LAK BROO! KEHKEHKEHKEHKEH >|D

    Like

  2. Kalau dap gabung dgn pas, dap masuk islam tak?? Jgn kata masuk, ikot pun idak. Yang pas ni plak bahlol, bila di ajak umno bergabung di tolaknya tetapi apbila dap mempelawa pas dgn lapang dadanya menerima =) yng mana stu lebih keji? =) di dalam islam tiada tlis pun syurga ditentukan oleh ulama =) undi umno masuk neraka,undi pas masuk syurga =) sesat2

    -Jilfityan

    Like

  3. Bukti melayu adalah bangsa paling pemurah ialah ada pada orang2 pas dan pkr yang sanggup berkompromi dan menerima bangsa lain untuk menjatuhkan bangsa dan agama mereka sendiri!!!!

    Like

  4. Memanglah hak orang Melayu nak sokong sapa2 termasuk DAP… tapi sokong DAP adalah macam bagi tanah kat DAP untuk orang Melayu sendiri kena halau macam di Penang…

    Like

  5. Ekonomi dah mrk pegang.. sekarang kempen senyap nak kuasai politik.. Masih ada orang kita yang tak sedar

    Like

  6. Sial punye DAPig! Sekarang ko boleh mengkucar kacir kan hubungan kami sesama melayu (UMNO-PAS). tapi kau kene ingat, bile Allah swt dah berkehendak…tak mustahil kami sesama islam akan bersatu balik. ko kene ingat kapir DAPig, adalah janji allah swt bahawa islam itu akan bangkit. kau tungggu je laaa…masa nyer tibe.tuiiiii…..

    Like

  7. kat kampung aku dikelantan ramai anak anak pas tak sekolah tinggi,lepas tu samseng pulak.ada yang jadi penagih perogol dan lain lain lah.yang banyak sekolah ti ggi anak umno.

    ramai yang miskin pun orang pas.cuba kaji dikelantang.yang ramai miskin orang orang pas.bukan apa dah lah miskin perangai macam setan,lepas tu
    sesama pas pun mereka kedekut.contoh tutup jalan tak bagi orang lalu walaupun orang pas sendiri.

    yang aku pelik mereka ni tak malu malu guna jalan orang umno.orang umno tak pulak tutup jalan.jadi siapa yang islam sebenarnya.rata rata orang pas busuk hati,dengki dan jahat.macam macam dituduhnya orang umno tapi tak malu guna hartaorang umno.memanglah pas ni bebal dan bangang.

    Like

  8. hahaha biasalah pengikut pas ni semuanya bodoh tahap keldai dadah..

    ikut je apa orang kafir cakap.agaknya kalau suruh sembah orang kafirpun memang diorang ikut juga.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s