Yang UMNO masih belum buat.., BUNUH Anwar ! – Saifuddin

Hanya semata-mata kerana mahu menarik simpati rakyat, Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution telah membuat membuat dakwaan bahawa Anwar akan ditimpa pelbagai lagi serangan yang dahsyat dari UMNO bagi menamatkan riwayat politiknya.

Kata Saifuddin lagi, kini telah terdapat banyak cubaan untuk menghancurkan Anwar yang dirancang oleh kerajaan UMNO termasuklah kes Homoseksual, Kronisme dan juga tuduhan menjadi agen CIA-Yahudi. Cuma yang masih belum dibuat opleh UMNO ialah, membunuh Anwar !

Beginilah keadaan pemikiran seorang individu yang penuh hasad dengki seperti Saifuddin ini. Dia sanggup melakukan apa saja bagi untuk memperbaiki imej bos nya yang semakin parah.

Biarpun Saifuddin terpaksa memfitnah dan membuat cerita yang bukan-bukan terhadap UMNO, ini tidak menjadi suatu “dosa” baginya kerana memang inilah amalannnya sebelum ini.

Apa lagi yang cuba hendak dinafikan oleh Saifuddin? Tuduhan Homoseksual terhadap Anwar bukannya dibuat oleh pemimpin tertinggi UMNO tetapi dibuat dengan kerelaan Saiful Bukhari yang merupakan bekas pembantu sulit Anwar sendiri.

Saiful juga sanggup bersumpah muhabbalah sedangkan Anwar enggan kerana menyifatkan sumpah dengan nama Allah itu tidak penting !

Kronisme dan juga Nepotisme memang sudah sebati dengan Anwar sewaktu dia masih di dalam UMNO lagi. Ramai yang mengetahui tentang perangai Anwar yang satu ini. Tak payahlah Saifuddin berpura-pura tak tahu hanya semata-mata mahu membodek bos. Agak-agaklah sikit kalau ya pun nak memenuhkan KPI mengampu.

Dan, tetang dakwaan Anwar menjadi AGEN CIA-Yahudi, tuduhan ini dibuat oleh beberapa pihak di Amerika termasuklah penulis blog di sana.

Lagipun Anwar sendiri yang membuktikan dirinya benar-benar pencacai Yahudi apabila membuat Apologies Tour bagi memohon keampunan diatas keterlanjurannya memaki hamun Israel sewaktu demonstrasi protes kekejaman Israel di Ibu Negara.

Lebih menarik lagi, Anwar telah menyatakan kepada pemimpin-pemimpin Yahudi di barat bahawa tindakannya memaki hamun Israel tersebut hanyalah lakonan semata-mata bagi mendapatkan sokongan politik dari masyarakat Islam di negara ini kepadanya.

Sebenarnya, Saifuddin tak perlulah membuang masa dengan memuji-muji kebaikan Anwar yang kononnya cuba diselindung oleh UMNO dan Kerajaan Barisan nasional. Saifuddin juga tak perlu merendahkan tahap pemikiran rakyat Malaysia dengan menimbulkan pelbagai fitnah terhadap UMNO.

Rakyat negara ini kini semakin rasional dan langsung tak boleh menerima dakwaan tanpa asas seperti yang dibuat oleh Saifuddin ini. Rakyat juga takkan terpengaruh dengan segala cerita-cerita baik Anwar kerana tembelangnya kini semakin terdedah di depan mata lengkap dengan bukti-buktinya sekali.

Yang panik dan gelabah sekarang ini ialah pemimpin-pemimpin Pakatan Haram. Populariti Anwar dikalangan rakyat semakin merudum dan imejnya yang diwar-warkan sebagai pemimpin agung juga semakin hancur.

Kini, hanya menunggu masanya sahaja untuk karier politik Anwar Ibrahim terkubur bersama impian serta angan-angannya untuk menjadi Perdana menteri !

Ehsan PakLong myKMU

Advertisements

7 thoughts on “Yang UMNO masih belum buat.., BUNUH Anwar ! – Saifuddin

  1. SLM BRO..TU TANDANYA SAIFUDIN DH KECUT PROT!!..SETELAH BYK PEMBONGKARAN AL JUBOREE DI LAKUKAN, TERNYATA DIA DH DESPERATE CUBA NK SELAMATKAN TONGKENG TUAN DIA HUHUHU..AAHHH KASI BONGKAR LG!!..BIAR TONGKENG SAIFUDIN MENANAH SAMA KEHKEHKEH YEHAAAAAAA!!!

    Like

  2. Ape le tuduh -tuduh orang lain nak bunuh bunuh ni..tak baik….kan lebih baik kalau semua keluarga dan keturunanya akan dihina smau-maunya nanti tungguuuuuuuuuuuuuuu…..

    Like

  3. saifuddin…saifuddin …apasal kau ni jahat sangat… lupakah kau pada hari pembalasan… aku agak le… kalaulah zaman komunis dulu dia ada…dia nilah ketua tali barut komunis…kalau zaman jepun…dia nilah tali barut nippon… kecik2 tak nak mampos besar2 satu geng dengan mahfuz…

    Faizal

    Like

  4. x yah nak bunud dia, dia akan sendiri bunuh diri dia sendiri, tgklah nnt. lu x tau ke membunuh 2 “BERDOSA BESAR”,Saifuddin lu otak tarak ka!!!! masih kecik2 x nak mati, dah besar nie menyusahkan umat je.

    Like

  5. babi punyer org,,nak bertukar jd anjing pulak..menyalak la ko bodoh

    Like

  6. Saifudin ni bukan apa.Dulu orang kuat UMNO (Pemuda) bila dah terikut Anu War ,segan nak patah balik.

    Jadi kenyataan yang dia keluarkan adalah dari orang yang patah hati dan kecewa itu saja.Siapa saifuddin yang nak tuduh UMNO macam-macam.Mungkin dia pernak buat sebelum ni.

    Orang yang buat kenyatan biasanya ada pengalaman buat kerja tu.

    Like

  7. Pakatan ni bukan nak guna akal untuk membangunkan rakyat,tp dok fikir apa drama baru yang nak dicipta plak…betul2 buang masa.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s