Tangguh tetapppp tangguhh !!! Slogan baru Al Juburi.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini bersetuju menundakan perbicaraan kes liwat II yang membabitkan ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kepada 2 Ogos ini. Ia berikutan prermohonan daripada peguam tertuduh berikutan peguam utama Anwar, – Karpah Singh diberi cuti sakit 15 hari akibat jangkitan paru-paru.

Karpal, 70, yang juga ahli parlimen Bukit Gelugor kini sedang berehat selepas dirawat di Pusat Perubatan Universiti Malaya pada 9 Julai lalu. Hakim, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah berkata mahkamah membenarkan permohonan yang dikemukakan oleh peguam Param Cumaraswamy.

“Ia berdasarkan jaminan dari Param bahawa kes itu akan diteruskan tanpa mengira sama ada Karpal akan hadir kemudian hari nanti,” katanya.

“Seorang daripada peguamnya mesti meneruskan jika diperlukan nanti.”

Malaysiakini

Asyik nak tangguh saja, sampai bila baru nak selesaikan kes? Masa nak buat “adegan minggir-minggir” dulu, tak pulak terfikir nak tangguh-tangguh. Masa tu semua nak cepat, maklumlah.., syok sudah mariiii…

Memang Anwar ni muka tak malu. Kalau orang lain, mesti tak sanggup keluar rumah bila dituduh main bontot. Tapi Anwar semacam seronok pulak jaja kisah kononnya difitnah liwat ke hulu ke hilir.

Kalau betul-betul tak bersalah, kenapa asyik nak tangguh saja? Kalau tak silap dah nak masuk dua tahun dan juga hampir 30 kali tangguh dah ni.

Anwar suruh pengikut dia laungkan slogan lawan tetap lawan. Tapi dia sendri laung Tangguh tetapppp tangguhhhhh !!!!

Advertisements

7 thoughts on “Tangguh tetapppp tangguhh !!! Slogan baru Al Juburi.

  1. Ingatkan peguam2 AnWAR selain Kepala Singh je yang makan gaji buta kerana seolah2 tiada fungsi bila Kepala Singh 'jatuh sakit'. Rupa2nya hakim yang mengadili perbicaraan pun suka sangat bila peguambela yang bingai minta tangguh2 kes, Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah salah seorang hakim yang suka MAKAN GAJI BUTA juga kot…..

    Like

  2. Apa hebat nya kes ini…kes liwat yang lain bolah selesai dalam masa 3 bulan apa special nya kes ini…
    untuk pemimpin UMNO yang kecewa dan merajuk ada buah tangan skit
    Masa nak kecewa merajuk dah tammat ini masa nak perang jee……kalau dah merajuk masuk jer PKR atau pencen terus duk umah diam2….dah kaya pun…………ini le pemusnah UMNO dari dalam

    Like

  3. Ini strategi dia,unntuk melengah lengah kan kes kat mahkamah,manusia bacul,tak berani menghadapi kebenaran,menyalah gunakan proses mahkamah,

    la ni kapal sakit esok dia lak sakit,esok tu tak taulah siapa yg sakit,tapi depa semua ni pandai putar belit,ada je alasan yg di cari untuk melengah lengahkan perbicaraan yg di hadapi,munkin esok klau anjing dia mati pun depa mintak tangguhkan perbicaraan,

    Aljuburi ,klau anda saorang yg berpegang teguh keatas kebenaran,mengapa asyik bertangguh tangguh,nak tunggu sampai ari kiamat ke,Cakap tak serupa bikin,sampai bila lu mau mengelak,lambat laun taulah nasib kamu.

    Like

  4. kalo tak silap aku..peguam al-juburi nie punyala ramai..tp nape nak bergantung pada karpal jer..ke karpal nie memang leh diharap coz kaki putar alam..peguam yg lain tuh tak brani kot..coz tahu kalo truskan jugak konpom al-juburi akan cek in kat sungai buluh..hahaha tangguh jela al-juburi..ko ingat rakyat bodo ke nak lyn kerenah ko nie..cukup2la..

    Hilmi

    Like

  5. Asik2 tangguh..sengal la…tau2 sok mati dah so x sempat nk bicara…huhu..

    Like

  6. Itu lah melayu BONGkAK, belum apa2 lagi dah jatuh hukum kat hamba Allah al jubri lah..dan macam2 penghinaan melabelkan kepada tertuduh…Tunggu lah keputusan mahkamah sebelum menjatuhkan hukum terhadap sesama manusia…
    Macamana melayu nak maju…
    Nak kutuk hakim, nak kutuk peguambela, tengok lah diri dulu, hidup merempat kat negara sendiri..
    Penambahbaikan ekonomi dahulu..lagi bagus dari menghina dan mengeji sesama manusia…
    Biar lah hakim, pendakwa dan pembela buat kerja masing2…
    Hari baik bulan baik buatlah ibadah dengan tekun dari mendapat DOSA dan menambahkan PAHALA kat Anwar akibat mengumpat…
    Sekadar mengigat..
    HIDUP Melayu Hidup Umno…

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s