Karpal dimakan sumpah Nik Aziz !

Akibat melawan Nik Aziz berkenaan pelaksanaan Hudud (Negara Islam), Karpal Singh terlantar di hospital dimakan sumpah Nik Aziz!

Itu baru Nik Aziz sumpah sikit je, kalau dia doakan pecah perut.., maunya ke kubur Karpal tu pergi.

Jadi, Anwar sebenarnya perlu marah kepada Nik Aziz kerana doakan bala kepada Karpal sampai Bai ni terlantar di Hospital. Sebab Nik Aziz lah semua blogger asyik maki hamun Anwar pasal kes mahkamahnya ditangguh lagi hari ini.

Lepas ni, sesiapa yang sengaja nak cari pasal dengan Nik Aziz perlu berhati-hati. Karpal yang “didadanya ada bulan” pun separuh koma disumpah oleh Wali Selipar ni, tambah pulak korang yang dada cuma ada bulu halus je.

Inilah bukti bahawa betapa berkatnya kata-kata Nik Aziz ! Inilah juga bukti bahawa memang benarlah karamah Nik Aziz yang pengikutnya puja selama ini. Karpal Singh yang “powerfull” itupun tersungkur akibat cuba melawan wali ke sembilan di nusantara itu.

Diharap Karpal cepat sembuh untuk meneruskan kes liwat Anwar yang dah lama tertangguh.

Satu peringatan kepada Karpal.., lepas ni jangan cuba-cuba nak lawan Tok Garu Nik lagi. Dulu masa belum dia diangkat jadi wali kesembilan nusantara, boleh lah kau lawan dia. Sekarang ni jangan gatal nak cuba laa.

Selipar jamban Tok Garu saja dah bawak berkat, inikan pulak doa bala dia. Nasib baik tak kojol terus.

Ini juga menjadi satu pengajaran kepada yang lain. Jangan sesekali cuba nak kutuk Wali Selipar. Tapi kalau nak maki atau carutkan, itu boleh sebab Tok Garu kata dulu Tuhan pun mencarut gak.

Advertisements

10 thoughts on “Karpal dimakan sumpah Nik Aziz !

  1. biar betul !!… takutnya pada doa mustajab Pok NIk …haha

    Karpal mangsa pertama …lepas ni sapa pulak ..hehe

    Like

  2. HAI NUAR KAN POKNIAJIS DAH REMIND KAU SURUH SUMPAH APO EH TUNGGU LAGI? NAK KONA SUMPAH POKNIAJIS KO?

    Like

  3. Yang berjanggut tu pakar kelintong. yg bersarban tu pakar belit belit..dua2 ni x di perlukan di Msia….pi jahanam kt depaaa..

    *Hitler*

    Like

  4. Pelik ar tok nik tu…. ngaku ulamak terbilang… tapi demi untuk tidak melihat perpaduan Melayu dan Islam sanggup gadaikan maruah diri pada DAP dan PKR!!!! Pikir ar tok nik, usia kamu semakin hari semakin sampai penghujung…. entah esok lusa kamu akan di panggil Penciptamu.. Pikirkan lah anak cucu kamu yang berbangsa Melayu dan beragama Islam …

    Lihat seterusnya..akan berantakan sekiranya perpaduan Melayu Islam tidak dimulakan dari sekarang. Kamu pikir kapir2 dalam DAP dan PKR akan boleh membantu menyatukan Umat Melayu Islam ker….

    Like

  5. Hehehe geli betul aku tengok gigi berdarah tu!

    Mana pergi power 'TUNDA' Karpal?

    Like

  6. kalau mampus dia,mcm mana kes anuar…batal ke…

    Like

  7. Takdenya nuai marah pok nik sumpah. Kalau Karpal tiada boleh buang kes. Pembela yang lain semua dah kecut.
    Power juga pok nik ni ye? pok nik kena ingat pulak sumpah Karpal. “Langkah mayat aku dulu”. Tapi pok nik pun dah sakit. Boleh ke pok nik langkah?

    agbr47: Antara 2, siapa yang langkah siapa?

    Like

  8. lepas ni pok nik kena doakan supaya saudara dia si kapal tengelam singh cepat sembuh pula….

    Like

  9. Guan Engg cakap sama Karpal “Lu lain kali jangan lawan itu tok guru dia banyak ada sakti woo nasib baik dia tak doa lu supaya pecah perut kalau tidak habis luu…lepas ni lu kena sunat masuk jadi orang Islam….”

    Like

  10. Nak tenggok Nik Ajis langkah mayat Karpal….bilalah agaknya Singh ni nak mampus.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s