Ludah saya kalau saya bohong… – Anwar Ibrahim.

Ahli Parlimen Bebas Kulim Bandar Bharu Zulkifli Noordin ketika beliau membahaskan Rang Undang-Undang Mahkamah Rendah (Pindaan) 2010 di Dewan Rakyat, mendakwa bahawa beliau disuruh melakukan bermacam pembohongan ketika bersama pembangkang dalam strategi menumbangkan kerajaan BN.

“Saya terpaksa akui sememangnya itu strategi, dan saya sendiri pernah terlibat,” katanya menjawab pertanyaan ahli parlimen BN Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahlan sama ada tindakan pembangkang menyerang kehakiman, polis, istana dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dengan pelbagai tuduhan merupakan strategi pembangkang bagi melumpuhkan kerajaan BN.

“Memang mana-mana pembangkang pun tugasnya nak jatuhkan kerajaan, nak ambil alih kerajaan. Cara itu yang tak kena, yang kita persoal ialah etika. Takkan sampai kita hancurkan nama orang, rosakkan peribadi orang.

“Saya akui memang itu disuruh tetapi akhirnya kita sedar, benda ini tak betul dan perlu diperbetulkan sebab yang nak jawab depan Allah. Saya akui memang itu strategi sebenarnya,” tambahnya.

Zulkifli sebelum itu berkata, beliau disuruh menggunakan strategi tersebut sejak zaman reformasi pada tahun 1998.

“Contoh, saya buat cerita mengenai kena racun arsenik. Saya antara orang terdepan yang bawa isu arsenik,” katanya merujuk kepada dakwaan kononnya Datuk Seri Anwar Ibrahim diberi racun tersebut semasa dalam tahanan ketika itu.

AgendaDaily

Satu Malaysia dah tahu bahawa Anwar memang seorang pembohong terulung. Jika 10 ayat yang keluar dari mulut Anwar, kemungkinan betul cuma satu ayat sahaja. Lagi sembilan bolehlah dibakul sampahkan kerana ia pasti pembohongan semata-mata.

Sebagaimana kata Zulkifli Noordin, siapa yang tak ingat pasal isu racun Arsenik dan juga suntikan HIV ketika Anwar dalam penjara Sg Buloh? Kalau ikutkan teori, dah lama Anwar hanya tinggal kenangan di Tanah Melayu ini.

Tetapi Anwar ternyata “kuat” tentang hal diracun Arsenik dan juga disuntik HIV yang didakwanya komplot Tun Mahathir untuk membunuhnya. Bukan tubuh badan Anwar yang kuat, tetapi bohong Anwar yang ternyata KUAT untuk mengaburi mata rakyat tentang kemungkaran yang dilakukannya.

Lihat sahaja bagaimana Kampung Buah Pala lenyap di bumi P.Pinang hanya semata-mata kerana penduduknya percaya kepada janji bohong Anwar Ibrahim. Ini membuktikan kekuatan pembohongan Anwar hinggakan sebuah kampung pun boleh lenyap dengan hanya kata-kata bohongnya.

Syabas kepada saudara Zul Kulim kerana sedar tentang betapa kuatnya pembohongan Anwar. Tetapi kita seharusnya bersimpati kepada ramai lagi umat melayu yang masih leka dibuai tipu daya serta alunan janji-janji bohong Ketua Pembangkang Anwar. Semoga segelintir bangsa melayu didalam PKR dan PAS tersedar dan juga kembali ke jalan yang benar.

Advertisements

9 thoughts on “Ludah saya kalau saya bohong… – Anwar Ibrahim.

  1. kalau ada peluang , memang aku nak ludah muka anwar pun , memang muka anwar tu layak diludah , bukan setakat diludah tapi dibagi kahak sekali …

    anwar manusia sialan , manusia laknat , manusia jahanam , melayu paling terkutuk dalam politik malaysia ..

    Like

  2. Rinandamku, sesiapa yang mempunyai akal waras pasti teringin sangat nak ludah muka Anwar ni. Hanya yang kurang waras saja masih sanggup memuja seorang pembohong besar seperti Anwar Ibrahim.

    Like

  3. mari kita ludah anuar beramai ramai. bodoh tahap cipan dia ni.

    Like

  4. jgn panggil saya annuar, panggil saya
    jubo…. mat jubo…. keh.keh..keh…
    padan ngan muka… percaya la lagi…
    2 minggu….2 minggu…. hi..hi… 2 lancau!

    Like

  5. sepatut nya Anuar ni dah lama kena ludah dengan aku tapi tak dapat lagi hanya gambar dan bena bena yg ada gambar Anuar aku ludah dengan kaha hijau manusia ini tak layak di gelar melayu dari gunung mana dia datang tak tahu aku harap lepas ni ada ludah meludah kat Anuar tak kira lah gambar ke Anuar sendiri mari kita ramai ramai ludah ANUAR BANGSAT.

    Like

  6. jom kita ludah bang Nuar beramai!!!

    Like

  7. ramai sangat yang nak ludah si bangsat tu! Tak pe lah..kalau ada peluang kita pakat baling telor busuk kat si bangsat ni!

    -orang johor-

    Like

  8. Aku bukan setakat nak ludah tahi aku pun aku nak baling kat muka si setan Anwar ni.laknat celaka.

    Like

  9. Jika kita semua ditakdirkan tak berkesempatan nak ludah muka Anwar, pastinya anak cucu kita akan kencing di kuburnya jika dia berterusan menjadi pengkhianat bangsa dan negara seperti sekarang.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s