PAS meroyan bila dituduh parti ajaran sesat


PAS Johor hari ini membuat laporan polis terhadap Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Mohd Shafie Apdal berhubung ucapannya yang didakwa menuduh parti Islam itu sebagai parti ajaran sesat.

Itu kenyataan yang biadap, amat keterlaluan. Maka kami membuat laporan meminta pihak polis menyiasat kenyataan beliau itu dan kami mendesak agar beliau memohon maaf serta menarik balik kenyataan itu,” katanya.

Ahli PAS kini berjumlah satu juta, adakah beliau berani menyatakan (mereka) sesat. PAS menguasai Kelantan, memimpin di kerajaan Kedah dan suatu ketika dahulu memerintah di Perak, adakah beliau menyatakan majoritinya sebagai sesat,” tegasnya.

Nampaknya PAS mula meroyan bila dituduh Parti Ajaran Sesat oleh Naib Presiden UMNO Datuk Seri Shafie Afdal . Malah kepala geng penghasut PAS di FELDA , Mazlan Aliman kasi panas lagi dengan mempersoalkan adakan ahli PAS seramai sejuta dianggap sesat dianggap sesat dan mencabar untuk berdebat dengan pemimpin UMNO ini .

Kenyataan Mazlan kaki penghasut FELDA ini tidak ubah seperti anjing menyalak bukit sahaja . Adakah beliau sudah lupa dulu PAS pernah keluarkan fatwa menyatakan UMNO KAFIR ?? Nik Aziz pernah menyatakan UMNO Syirik , UMNO Celaka , UMNO sekular ,blogger celaka ..

Adakah pemimpin UMNO buat laporan polis seperti Mazlan samdol ini ?? Kalau samdol ini cakap sejuta ahli PAS dikatakan sesat, bagaimana pulak dengan 3 juta ahli UMNO yang dituduh Kafir , sekular, syirik,sesat ?? Sehingga sekarang PAS tidak pernah minta maaf dan manarik balik pun dakwaan yang dilemparkan oleh mereka .

Kalau samdol ini cakap orang Pas tidak boleh terima sama sekali tuduhan itu , ahli UMNO seramai 3 juta pun tidak boleh terima fatwa2 pemimpin PAS yang menuduh UMNO kafir dan syirik !!

Ini bukti PAS SESAT !!


AMANAT TUAN GURU HAJI ABDUL HADI

Saudara-saudara sekalian, pergilah ikut menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO, kita menentang BARISAN NASIONAL, kita menentang dia kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajahan. Mengekalkan peraturan kafir, mengekalkan peraturan jahiliah.

Oleh kerana itulah kita berjuang melawan mereka. Percayalah saudara! Perjuangan kita adalah JIHAD! Ucapan kita adalah JIHAD! Derma kita adalah JIHAD! Dan kita berjuang dengan puak-puak ini, kalau kita mati kerana berlawan ini, mati kita adalah MATI SYAHID! Mati kita adalah MATI ISLAM!

Kita tidak payah masuk Yahudi. Kita tidak payah masuk Kristian. Kita tidak payah masuk Hindu. Kita tidak payah masuk Buddha. Tetapi kita menjadi kafir dengan mengatakan politik suku, agama suku

PAS ternyatan sesat dan menyesatkan !!
Advertisements

7 thoughts on “PAS meroyan bila dituduh parti ajaran sesat

  1. KEHKEHKEHKEH MANTAP BRO!..PARTAI PISS YG SESAT LG MENYESATKAN!..DH LAMA DIORANG MENGAMALKAN PERBUATAN SYIRIK DAHH!!. DH KASI BUKTIPUN DIORANG X KN PECAYE PUNYE LAAH! KEHKEHKEH ADOIYAIII SLIPOR2! >|D

    Like

  2. Bro Jeffry, bila dikatakan dorang sesat, tahu pulak dorang nak meroyan marah. Tahu pulak malu.

    Like

  3. kena sikit dah melenting,nak kata depa parti islam la tu.suroh nik ajis buat road show seluroh pelusok malaysia untok mintak maaf pasal isu kafirkan umno,iman.kenduri,kubur asing2,sembelihan dan byk lagi,,,,alahai pas.

    Like

  4. bapak aku yg boleh dkatagorikan sbg ahli pas yg hardcore pun dah tinggalkan pas sbb dia kata pas skg sesat terlalu jauh shingga mustahil utk kmbali kpd ajaran islam sbnar.Dia dah taknak sokong / terlibat dgn apa2 yg berkaitan dgn pas.Selagi nik aziz ade dan golongan endorgan masih dlm pas smpai bila2 pon pas tak kan berubah.Dah2 la tu nik aziz..dah tua dah ko tu…tak lama mna lg dah idup..bwk2 btobat

    Like

  5. PAS buat tak apa..
    kalu org lain tak bole…
    kehkehkeh
    TOK GARU

    Like

  6. MACAM HARAM…!!!..PAS TU MEMANG BETUL2 SESAT…MCM KIMAK

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s