PANASS !!! Lagi rumah penduduk kampung bakal dirobohkan oleh Zionis DAP.

Selepas Kampung Jalan Asam di Jelutong yang bakal diranapkan oleh Zionis DAP dalam tempoh masa 3 bulan, kini difahamkan Kampung Binjai di Bayan Lepas pula bakal menerima nasib yang sama dengan Kampung Jalan Asam dan juga Kampung Buah Pala.

Lebih dari 50 buah rumah dikampung tersebut bakal dirobohkan oleh pemaju bagi mendirikan lot banglo mewah 3 tingat dan juga rumah berkembar 3 tingkat. Difahamkan bahawa hampir keseluruhan penduduk kampung ini adalah merupakan penyokong UMNO/BN dan hanya 4-5 keluarga sahaja yang menjadi penyokong tegar Pakatan.

Projek perumahan mewah ini sebenarnya telah dihalang oleh wakil UMNO Bayan Lepas dahulu diatas alasan bahawa projek ini akan mendatang kesesakan yang teruk dijalan utama Bayan Lepas-Balik Pulau semasa waktu puncak.

Diatas desakan tersebut, kelulusan Projek Perumahan di kawasan daerah Barat Daya telah dibekukan setelah kerajaan negeri terdahulu menimbangkan alasan yang diberikan. Ini hampir serupa keadaannya dengan Kampung Buah Pala yang diberi kelonggaran oleh kerajaan BN P.Pinang sebelum ini.

Namun, kerajaan Zionis DAP yang dikepalai oleh Lim Guan Eng langsung tak pedulikan rintihan rakyat. Mereka hanya tahu merampas tanah kampung dan hanya mengutamakan keuntungan poket sendiri. Sebab itulah Kampung Buah Pala yang aman dibawah kerajaan BN dirobohkan oleh DAP selepas mereka memerintah negeri.

Kampung Jalan Asam bakal menyusul mengikuti nasib Kampung Buah Pala dan Kampung Binjai yang selamat sewaktu kerajaan negeri diteraju oleh BN, kini bakal hanya tinggal kenangan. Penduduk Kampung Binjai yang hampir keseluruhannya dari bangsa Melayu pasti tak akan dapat menikmati rumah mewah yang akan didirikan ditanah kampung mereka kerana harganya sahaja sudah mencecah setengah juta sebuah.

Inilah wajah-wajah sebenar pemerintahan Lim Guan Eng dan kerajaan Zionis DAP. Jika dahulu mereka selalu menuduh UMNO/BN zalim dan merompak harta rakyat, kini terbukti bahawa merekalah yang sebenarnya menjadi penyamun besar didalam negeri.

Selama dua tahun mereka memerintah, habis segala kampung dirampas, tanah-tanah wakaf dirompak dan juga tanah-tanah bukit diratakan bagi menyonglap setiap kekayaan negeri. Hampir keseluruhan ceruk tanah di negeri P.Pinang tak terlepas dari tangan-tangan rakus kerajaan Zionis DAP yang begitu dahagakan “darah rakyat”.

Inilah bentuk penjajahan zaman moden yang dijalankan Lim Guan Eng dan DAP di P.Pinang. Semakin hari, hak melayu dan juga harta rakyat negeri dirompak dan dimusnahkan.

ADUN Bayan Lepas iaitu YB Syed Amerruddin Dato’ Syed Ahmad (UMNO) kini difahamkan sedang berusaha untuk medapatkan bantuan dari kerajaan pusat bagi menghalang perobohan Kampung Binjai oleh kerajaan negeri DAP.

Diharapkan YB Syed Amerruddin akan dapat mencari jalan untuk mengekalkan penduduk dikawasan ini.

Advertisements

5 thoughts on “PANASS !!! Lagi rumah penduduk kampung bakal dirobohkan oleh Zionis DAP.

  1. Itulah kerja Khalifah Umar Ab. Aziz celup, berkilat diluar kelabu didalam.

    Berbahagialah rakyat Melayu Pulau Pinang, PRU13 pilihlah lagi Khalifah Celup tu….

    Like

  2. PRU 13 nanti harus tolak semua nya DAP,PAS dan PKR jangan bagi lagi harapan pada mereka ini dan halau mereka mereka yg bukan anak p.pinang mereka masuk ke p.pinang untuk merompak harta org melayu p.pinang sejak komminis ni masuk p.pinang tempat perniagaan cina tak pernah diusik langsung takut putus kepala tapi org melayu terlalu lembut dah kena baryu teraba raba nak minta pertolongan.

    Like

  3. Takbir!!!
    Allahuakbar….

    padan muka org2 melayu penang
    undi dan agungkan lagi cina bangsat tu..
    skg korang smua dah jd pendatang dan pengemis di negeri sndri,jgn lupa plak pru 13 nnti pastikan bn tak menang walau 1 pun kerusi adun/parlimen kat penang tu.LGE kan sayang org2 melayu dan islam kat penang tuu….

    Like

  4. SETAN YA ALLAH BAGI BALASAN PADA MANUSIA GUAN ENG ,KIT SIANG DAN SIAPA SHJA YANG MEMUSUHI ISLAM
    DGN SEAZAB2NYA

    Like

  5. cuba kita tanya pas…cuba kita tanya individu chop belon yang dikatakan peng kariah masjid berdekatan,timb ketua pas kavv,juga ahli majlis mppp (byk benar javvatan mamat ni) sapa yang sgn plan kelulusan projek ni….sbg ahli majlis dah tentu chop belon yang terlibat….chop belon ni dah kebas duit kot…dulu masa kerajaan bn tak pulak ada pemaju yg boleh buat tetiba bila tiba LGE terus approve projek tu…LGE ni dah jd mcm benyamin netanyahu…org pas melayu tak sedaq lagi ka…chop belon tak sedaq lagi ka…kalau di palestine org islam dah dok kena tindas di penang pun sama la…org melayu yg dah semstinya islam ditindas…

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s